Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Lynna

Lynna

08-06-2012 om 20:35

Dagje organiseren voor grote groep collega's?

Op mijn werk gaan we volgend jaar een lustrum vieren met een honderdtal mensen. Ergens in het midden in het land.
Zelf dacht ik aan een golfclinic, maar ik wil graag meerdere suggesties hebben om aan ons werkgroepje voor te leggen.

Iemand tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

zoek maar eens op Dorhout Mees in Biddinghuizen. Groepsgrootte is daar geen probleem, mooi centraal en er is echt veel te doen. O.a. golf, maar ook schieten (kleiduif en anders) en nog veel meer. Professionele aanpak, mooie lokatie. Zal wel niet zo goedkoop zijn vermoed ik.

Tips

http://www.pietplezier.nl/groepsarrangementen.htm
Of google eens op rondvaart 100 personen
Barbecuerestaurant voor 100 personen
Kijk bij VVV Utrecht voor tips

Vic

Vic

08-06-2012 om 22:30

Rondvaart rotterdam

http://www.raderstoomboot.nl/
Heb ik wel eens gedaan. Ze hebben ook lekker eten.

Papendal

Niet in het centrum van het land, maar wel een mooie omgeving: Papendal bij Arnhem

http://www.papendalevents.nl/activiteiten/index.html?criteria=YToxOntpOjk7czoxMDoiUmVjcmVhdGllZiI7fQ==&sortcriteria=YTowOnt9

Succes. Leuk om zoiets te mogen organiseren!

Fiorucci

Fiorucci

09-06-2012 om 09:03

Poeh

Klimmen in Zoetermeer (Ayers Rock),Skieen in Zoetermeer, Waterfietsen door de grachten van Amsterdam...

Jonneke

Jonneke

09-06-2012 om 17:26

Iets met auto's?

Wij hebben bij trafficcontrol.nl een waanzinnige leuke dag gehad, incl. bbq aan het eind.
Zitten op meerdere locaties in NL. Geen idee wat het budget is geweest.

lennest

lennest

09-06-2012 om 18:44

Boerengolf?

Hebben wij laatst gedaan, erg leuk. Er zijn genoeg plaatsen in Nederland en een aantal biedt ook bbq of iets dergelijks aan.

Solex rijden?

kijk op drentskwartiertje.nl je kan er solexrijden, tuktuk rijden en bbq-en en hihg teaen .
dus er si genoeg.

gr ingmyr

Groep

Het is handig om een aantal criteria aan te leggen waar zo'n activiteit aan moet voldoen. Het moet passen bij het soort mensen die je collega's zijn. Je gaat niet bingospelen en bierdrinken met een stel juristen en je gaat ook niet overdekt wintersporten met een stel oudere ambtenaren. Het mooiste is als je iets vind dat ongeveer geschikt is voor het gemiddelde van de groep maar met mogelijkheden voor de rest om het ook leuk te vinden of om zich waar nodig aan te onttrekken. Niet iedereen is geschikt of in staat om een dag met collega's te hieperen.
Ik zou zelf trouwen een keer samen uit eten gaan wel genoeg vinden. En dan in een geschikte gelegenheid waar je niet direct bij elkaar op schoot zit en met een lopend buffet waardoor je ook wat kan wisselen. Of samen naar een pretpark of naar Artis, zodat je in eigen gekozen groepjes of alleen wat rond kunt wandelen of op een plek kunt blijven. En dan samen eten.
Ook kun je het beter niet te ver weg doen. Je hebt soms ouders met kinderen die niet zo lang kunnen blijven omdat ze bijvoorbeeld nog borstvoeding geven of aan openingstijden gebonden zijn van de kinderopvang. En er zijn ook soms collega's die lichamelijk niet zo sterk zijn en moeite hebben met overal instappen en uitstappen. Zelf heb ik altijd een probleem met standup meetings. Terwijl je ook bij mij niet altijd aan de buitenkant kunt zien wat nu mijn handicap is. En dan ook eerst zelf de locatie controleren op toegankelijkheid. Toen ik zelf nog ernstig beperkt was werd ik voor zo'n groepsuitje ingedeeld in een locatie waar ik allemaal enge trappetjes op en af moest en niet naar de toilet kon daardoor.
En van een ander uitje herinner ik mij hoe briljant het was dat sommige collega's zich makkelijk even op zichzelf konden terugtrekken om even bij te komen van het sociale gedoe. En van een ander uitje herinner ik mij dat een groep collega's onmiddelijk de terugreis aanvaardde nadat bleek dat ze in de regen buiten bleken te moeten sporten.

Verrassing

En ik heb ook de pest aan verrassingen. Een afdeling waar ik werkte hield het grootschalige uitje altijd geheim tot we op de locatie waren. Ik wil geen spelbreker zijn maar het heeft me regelmatig nogal wat improvisatie gekost om toch mee te kunnen komen. Dus nee, dat is niet voor iedereen een leuke spanning om niet te weten waar je met zo'n groep collega's heengaat.

Lynna

Lynna

10-06-2012 om 20:24

Dank tot nu toe

Dank voor alle tips tot nu toe. Zelf lijkt het me super om quad te rijden maar voor de groep is een keuzeprogramma denk ik het beste.

En het fijne is dat iedereen zelf kan bepalen of ie komt, er zit absoluut geen verplichting aan.

mijk

mijk

11-06-2012 om 09:19

Kroller moller/hoge veluwe

Man heeft eens met een bedrijfsuitje ene comi gedaan van rondleiding door Kroller moller gecombineerd met mountainbiken/wandelen op de hoge veluwe. (dat was keuzeprogramma)> Was iedereen heel enthousiast over

Mijk

Sawo

Sawo

12-06-2012 om 10:32

Ook veluwe en boerinn

Wij hebben vorig jaar ook keuzeprogramma gedaan op de Veluwe. Was erg leuk. Ook leuk is de boerinn in Kamerik.

Goede prijs kwaliteit verhouding en ook binnenlocatie.

groet

Sandra

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.