Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Dagje winkelen utrecht

In navolging van het topic hierboven 'Dagje winkelen in Amsterdam' een oproepje van mij. Ik ga binnenkort samen met mijn dochter een dagje shoppen in Utrecht. Wie kan mij tips geven over leuke kledingwinkels of een winkelstraat die we niet mogen overslaan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pippin

Pippin

06-09-2010 om 10:47

Gewoon

Heel snel Hoog Catharijne uitlopen. De lijnmarkt en de Oude gracht vind ik persoonlijk het leukste.
Hier traditie met de kinderen: lunchen met een Broodje Mario van de Oude gracht.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

06-09-2010 om 13:08

Als je het centrum hebt gehad

Dan heb je vast nog wel wat tijd over en is het wel leuk om via de Nobelstraat naar de Burg. Reigerstraat te lopen. De Voorstraat is ook leuk, niet veel kledingwinkels maar wel leuk om doorheen te wandelen. De hele andere kant op kan ook: via de Oudegracht naar het Ledig Erf, langs de linkerkant kom je dan ook in een leuk straatje terecht waarvan ik even de naam ben vergeten (of is dat nog steeds de Oudegracht?).

Roosje

Da's de Twijnstraat. Idd leuk, net als Lijnmarkt en Burg. Reigerstraat en Nachtegaalstraat. Daar kom je de individuele winkels tegen (itt de grote ketens die je overal ziet)

Roosje Katoen

Roosje Katoen

06-09-2010 om 16:47

Oh ja

Twijnstraat, hoe kan ik dat nou vergeten?!

Balletmama76

Balletmama76

06-09-2010 om 19:22

Douglas vredeburg

Daar hebben ze make-up van de amerikaanse merk MAC. Ben ik persoonlijk erg blij mee, vooral met de lipglosjes en foundation.
En als je dochter van oogschaduw houdt, zal ze daar zeker iets vinden! Ze hebben echt voor iederen de perfecte kleur.

Was er in het voorjaar overheerlijk winkelen... Als je haar echt wil verwennen, laat je haar kleurmatchen voor foundation. Als zij dan iets heeft met make-up...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.