Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Polly Shearman

Polly Shearman

13-10-2010 om 09:28

De kompels

http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/

wie kijkt er ook ( zo tussendoor)
ik word hier vreselijk emotioneelincontinent van....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

13-10-2010 om 09:29

En nu

zie ik dat er iets mis is met de capsule! met een wieltje! Ik hoor dat ze Ductape gebruiken!!
ongelooflijk... en met zo'n ding moet je 20 minuten lang naar de oppervlakte reizen?

Polly Shearman

Polly Shearman

13-10-2010 om 09:36

Echt ductape!

Dat wil je toch niet weten, dat die capsule waar die mannen mee omhoog komen aan elkaar hangt met ductape?

koentje

koentje

13-10-2010 om 09:49

Hee polly,

jij zit echt op het puntje van je stoel he?
Heb je de was al opgehangen?

Tinus_p

Tinus_p

13-10-2010 om 09:53

Nou en

Polly:
'Dat wil je toch niet weten, dat die capsule waar die mannen mee omhoog komen aan elkaar hangt met ductape?"
Nou en? Als het maar _werkt_. Overigens hardstikke goed spul hoor, ducttape.

fladder

fladder

13-10-2010 om 10:23

Zeer gemengde gevoelens...

Aan de ene kant dikke ogen, om de kompels die weer veilig boven komen, met of zonder ductape.
Aan de andere kant ergernis over die president die nog net niet klaarkomt van die wereldwijde media-aandacht en overal die vlaggen en "Chile". Ja, ik weet het, dit is een egoboost voor Chili, waar net nog zo'n pittige aardbeving is geweest (en voetballen gaat ook al niet zo lekker), maar toch... Ik vind dit toch wel een minder geslaagd moment voor dat soort uitingen van nationalisme...

koentje

koentje

13-10-2010 om 10:37

Jaaaaaaaaaaaaaa

nummer 6 is er!!!

Polly Shearman

Polly Shearman

13-10-2010 om 10:58

nr 6 is er idd, dus wereldwijde reclame voor ductape!! natuurlijk is dat goed spul tinus... maar... van reserve onderdelen hebben ze nog niet gehoord in chilli.

En koentje.... ik hang nooit de was op~!

ben tussen nr 5 en 6 naar school geweest om verjaardag middelste zoon te vieren, en nu zit ik weer te kijken...
erg he!

inmiddels 9 geredden, en de kooi is weer naar beneden. Vanochtend mocht dochter bij wijze van uitzondering voor schooltijd even tv kijken... Ik zit hier op 't werk met cnn aan op de computer (http://edition.cnn.com/).

koentje

koentje

13-10-2010 om 14:01

Ja ja

nummer 11 alweer. Het gaat volgens mij steeds sneller!

Heerlijk

om te zien dat die mannen naar boven komen. Hopenlijk komen ze allemaal gezond en wel naar boven.

Moet er niet aan denken dat hubbie naar zijn werk gaat en ik zolang moet wachten hem weer te zien.

kan van dit soort beelden echt een brok krijgen.

Gr Pham

Petr@

Petr@

13-10-2010 om 15:42

12 inmiddels!

Kom vandaag ook slecht los van de laptop...
Het lijkt mij trouwens verschrikkelijk om 20 minuten in die smalle buis te staan en naar boven getakeld te worden!

Miepje

Miepje

13-10-2010 om 18:09

Het valt me op dat

die mannen er zo fris (geschoren) uitzien!

Petr@

Petr@

13-10-2010 om 18:23

Haha

Dat vond ik nou ook!

Guinevere

Guinevere

13-10-2010 om 21:33

Niet ruiken

Ik denk dat je ze niet van te dichtbij moet besnuffelen. Die hebben in geen maanden een douche gehad.
Ik ben vanmorgen vroeg gestopt met kijken bij de 2e mijnwerker. Die machoman die je nu op alle foto's terugziet.

Polly Shearman

Polly Shearman

13-10-2010 om 21:54

Ze hebben ook allemaal

een mooi schoon shirt aan,
voordat ze beneden de capsule in gaan, moeten ze zichzelf scheren, hun gezicht wassen, deo op doen, en een schoon shirt aan doen met fijne reclame!
Ik vind de precident met zijn enge tandpasta smile en zijn 13-10-10 en dan 33 heeeeeel eng! echt heen gen...

oh sorry... mijn lenzen zijn vaag.. ik zie heel slecht.. ik ga maar snel naar bedje

Kaaskopje

Kaaskopje

14-10-2010 om 01:40

Gisternacht

Toen ik hoorde dat de beelden via Journaal24 te volgen waren ben ik daar naartoe gezapt. Onder in beeld liep de tekst dat de eerste zo rond 3 uur naar boven gehaald zou worden, dus ik wachten... en wachten... en wat komt er net voor drieën naar boven? Een lege capsule! Toen ben ik maar naar bed gegaan. Maar goed ook, want de eerste werd pas om 5 uur opgehaald. Zo in de huiskamer, kijkend naar de beelden besef ik wel dat ik bij lange na niet kan meevoelen wat die mensen moeten voelen. Het is nog maar de vraag of al die mannen hun leven weer normaal kunnen oppakken.

President

Ik vind die president ook maar een 'engerd' zo op het eerste gezicht, maar toen ik vanmorgen in de krant las dat die president ál die mijnwerkers persoonlijk buiten bij die capsule heeft begroet en welkom geheten toen begon ik aan die eerste mening toch te twijfelen. En de hele operatie heeft wél 23 uur geduurd! Dat is wel even wat anders dan een 'bezoekje' aan een rampgebied wat meestal gebruikelijk is.
groeten albana

Tirza G.

Tirza G.

14-10-2010 om 21:29

Hij deed mij enom denken

aan wethouder Hekking van Juinen.

Tirza

Tinus_p

Tinus_p

15-10-2010 om 09:44

Ondertussen

Ondertussen zijn die mijnwerkers wel gered. Er zijn landen waar men dat niet zou doen, hetzij wegens gebrek aan geld/technologie, hetzij uit totale desinteresse.

fladder

fladder

15-10-2010 om 10:26

Tinus

Da's waar. En het doel heiligt de middelen...!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.