Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

de prijs van een Beagle pup


Kaaskopje

Kaaskopje

25-05-2015 om 12:41

Engeltje

Ook een niet-rashond heeft veel kosten. Meestal is er toch wel een aanschafprijs vanaf 100 tot een paar honderd euro en de overige kosten zijn gelijk. Registratie van de chip, voer, alles wat je nodig hebt voor een hond, het hoort er allemaal bij.

Net als jij hebben wij vroeger een rashond gehad, maar wat toen in guldens gevraagd werd, wordt nu in euro's gevraagd.

Ik lees jouw verhaal nadat ik de mijne heb geschreven. Ik kan het duidelijk verder alleen maar met je eens zijn.

tussendoor

Even snel een reactie, zonder die hierbiven uitgebreid te hebben gelezen.
Je kan kijken bij het asiel (www.dierenasiel(s).com: zoek even via google). Het zal je verrassen hoeveel soorten honden je daar kan vinden. Daarnaast kan je kiezen voor herplaatsing of zoeken op een mix (een slippertje, zeg msar ). De kan dat je er een pup vindt is niet heel groot maar dat is dan de keuze die je maakt of je btelaat de volle mep.

Het zou me niet verbazen als er regelmaitg herplaatsingen zijn aangezien t niet een heel makkelijk op te voeden ras is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.