Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

jessica5

jessica5

27-12-2009 om 02:16

De sneeuw zat


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

15-02-2010 om 22:53

Ingridt

En jij zegt in een ander draadje dat je je geen bikkel voelt. Nou, ik vind je wel een bikkel!

Lopen?

Goh leuk, aan het hardlopen? Daar ben ik anderhalf jaar geleden mee begonnen, en heb toen gemerkt dat ik een winterloper ben. Zodra de temperatuur boven de 16 graden uitkomt, trek ik het niet meer. Helaas lukt het nu helemaal niet meer door heupproblemen. Ik heb het 2 maand geleden nog even geprobeerd en toen perstte ik er toch nog 4 km uit in 25 minuten. Viel niet eens tegen.

margje van dijk

margje van dijk

16-02-2010 om 17:14

Ik ook

Zware wintereuforie. Ik kan er niet genoeg van krijgen. Heerlijk, al dat licht, en van de kou word ik helemaal gelukkig, vooral als ik dan weer ergens binnen kom. De kachel aan, kaarsen aan, bijna jammer dat het al weer zo laat donker wordt. Als ik om 6 uur naar huis ga is het al weer licht, zonde!

En dan al dat lekkere eten dat je kunt maken als het koud is. Alles smaakt beter. Het bed ligt lekkerder, vooral 's ochtends. De rust, de stilte die je ziet als je door het raam kijkt: al die besneeuwde tuinen en daken. Heerlijk.

Kleren: lekker veel kleren aan vind ik véél leuker dan heel weinig kleren aan. Je hebt ook het gevoel dat het er toe doet: aankleden.

Eigenlijk lijkt je hele leven een stuk zinvoller in de winter, want jongens, als ik niet naar mijn werk zou gaan zouden we geen geld en geen huis en hebben en moesten we allemaal buiten slapen. Dat kan toch echt niet met dit weer.

En ja, ik zal straks ook weer genieten van de lente, hoor. En van het buiten zitten in de tuin. Ook dat vind ik heel erg lekker. Maar dat komt straks pas.

Estland of Scandinavië, ja hoor, ik denk echt dat ik daar wel zou kunnen aarden als het allemaal van het weer af zou hangen!

Margje

Petr@

Petr@

16-02-2010 om 22:28

Puck

Bedankt voor de Flevo tip. Helaas te laat, want komende twee weekenden hebben we al andere plannen en daarna is het dicht. (Dus ook geen tijd om naar het hoge noorden te komen...)

Haast

Wat ik hoop vast te houden is het Totale Verbod Op Haast dat geldt voor jezelf verplaatsen over gladde wegen.

Dat was een prachtige levensles.

Dus als jullie in de zomer iemand geduldig op een leeg kruispunt zien staan wachten op groen... dan ben ik dat!
Daarnet op woensdagmiddagschoolpleindrukte werkte het niet haasten ook weer wonderwel om alle kinderen naar de goede speelafspraakjes te krijgen... zaaaaalig.

Jeumig sini

Ik doe alleen berichten van de laatste dag, dus ik zie alleen het laatste berichtje in deze draad.. en ik denk ECHT dat je je huis verkocht heb!

Eerste teleurstelling van de dag... maar het is nog geen 9 uur geweest... kan allemaal nog goedkomen.

Balen hoor.

margje van dijk

margje van dijk

19-02-2010 om 23:59

Ooo, klinkt goed!

Ik zou er denk ik geen enkel probleem mee hebben. Integendeel: erg genieten van zo'n mooi huis.

Maar: wordt dat wel wat met mijn moestuin? Ik ben al de hele avond bezig zaden uit te zoeken. Maar met zo weinig licht zal daar in Estland wel niet veel van terecht komen.

Dan blijf ik toch maar hier

Margje

Kaaskopje

Kaaskopje

20-02-2010 om 11:23

Ach

.... het is weer wit!

reina

reina

20-02-2010 om 11:36

Kaaskopje

Ja, een minilaagje,maar toch weer glibberen, maar ik hoop dat het over een uurtje weer uitgewit is!

Fraz

Fraz

20-02-2010 om 13:10

zoon moest voetballen maar uit en bij een club die geen kunstgras heeft. Gisteravond stond op hun website nog dat de grasvelden waren goedgekeurd. Stonden vanochtend net klaar om te vertrekken 8.15 werd het alsnog afgekeurd ;-( Helemaal voor niks mijn warme bedje uit.

Lynna

Lynna

20-02-2010 om 16:19

Kunstgras

Mijn zoon was aan het voetballen op kunstgras toen het opeens enorm begon te sneeuwen. Hij tekende met zijn voet nog lijnen om het doel, maar het hielp niet. Wedstrijd werd gestaakt. Dochterlief had net rust en hun wedstrijd (op gewoon gras) ging ook niet door.

In de sneeuw weer naar huis gelopen. En nu schijnt de zon en is er een blauwe lucht. Heel raar.

Kaaskopje

Kaaskopje

20-02-2010 om 19:32

Voetbal

Dochter moest ook voetballen en dat ging goed. 6-1 gewonnen

Fraz

Fraz

20-02-2010 om 21:14

Goed gedaan

dochter van Kaaskopje. En nu wil ik voorjaar !!!

Lynna

Lynna

20-02-2010 om 22:12

Morgen weer sneeuw

In het zuiden tenminste, hier hebben we vandaag al weer genoeg gehad. Vanavond nog een hagelbui op mijn kop.

Rafelkap

Rafelkap

21-02-2010 om 08:43

Een uurtje geleden

zaten de vogeltjes hier in de tuin keihard te zingen! Volgens mij omdat de sneeuw weg is en het de lente in aantocht is!

Kaaskopje

Kaaskopje

21-02-2010 om 12:16

Nee hoor

dat zijn vluchtelingen uit onze omgeving.... weer sneeuw.

Lynna

Lynna

21-02-2010 om 12:21

Kaaskopje weer sneeuw?

Dan zal het straks wel onze kant op komen........

Biene M.

Biene M.

21-02-2010 om 16:02

Natte sneeuw

Hier valt nu natte sneeuw, bah.

Nasha 1st

Nasha 1st

21-02-2010 om 16:16

Geen sneeuw hier!

joepie.....!

Kaaskopje

Kaaskopje

21-02-2010 om 16:56

En lynna...

is het bij jullie nog gaan sneeuwen?

Lynna

Lynna

21-02-2010 om 17:25

Ja!

Eerst heel lang grote natte sneeuwvlokken, maar nu blijft het toch echt weer liggen. De winter was toch voorbij? Het zou 8 graden worden!

Bastet

Bastet

21-02-2010 om 18:31

Regen

Hier plenst het,het lijkt wel herfst!
Bastet

Een heel pak

er ligt hier weer een aardige laag sneeuw,ik wil LENTE!

Ik wil winter!

Elfstedentocht!!!

Weer wit

Echt hele mooie grote sneeuwvlokken vallen er! wel 2 cm in doorsnee voor mijn gevoel.
Er ligt ook al weer een hele laag en mijn dochters zijn weer naar buiten gegaan om een sneeuwpop te maken. Het onderlijf staat eral.

Fraz

Fraz

21-02-2010 om 21:04

Tis vooral natte derrie

grappig trouwens dat in alkmaar (17 km verderop) meer sneeuw lag dan bij ons. Toen we terug reden hadden we eerst dikke sneeuwvlokken en toen we bijna thuis waren was het regen (die een uur later alsnog overgingen in sneeuw). Bleh echt vieze natte derrie niet fijne dichte sneeuw die lekker blijft liggen. Nee niks aan de grond is veel te warm.

Weeer

't Is hier alweer helemaal wit!

merene

merene

24-02-2010 om 20:49

Echt waar?

Ik heb genoten van een voorzichtig zonnetje, daarna begon het jammergenoeg te regenen.

Polly Shearman

Polly Shearman

25-02-2010 om 11:14

Regen regen regen maar met

het gefluit van de vogels!! zo fijn om te horen, als je goed luisterd weet je dat de lente er aan komt... jammer van die zeikende regen. maar ach!

Lou

Lou

25-02-2010 om 19:56

Zon!

Ik liep vanmiddag even een rondje buiten, bij wijze van pauze, en voelde de zon op mijn gezicht. Het leek een eeuw geleden dat ik dat voor het laatst voelde. Heerlijk. Nu is het weer donker en nat.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.