Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

07-01-2013 om 19:55

De vodafonereclame

We hebben 'm al een paar keer gezien, maar we snappen 'm nog steeds niet. Waarom draait die man zo door als hij merkt dat haar telefoon in de wasmachine zit? Ik vind dat een beetje krom, het zou toch veel logischer zijn als ie zo uit z'n plaat zou gaan om zijn eigen telefoon. Of mis ik iets?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

07-01-2013 om 20:23

Zijn schuld

hij heeft die telefoon er in gemikt. Als zij daar achter komt gaat zij uit haar plaat en dat wil hij niet meemaken.

sinas

sinas

07-01-2013 om 21:20

Vind hem ook stom

maar vooral omdat de machine nog maar net water pakt (hij zit zelfs niet eens VOL!!!!). Kleine moeite om gelijk de knop op uit te zetten en het beetje water dat er was af te pompen.

Kaaskopje

Kaaskopje

07-01-2013 om 22:06

Dames toch

Niet van je eigen logica uitgaan hoor Die man weet waarschijnlijk amper dat die mogelijkheid bestaat. Hij kan de was aandoen, maar verder...
Ik vind 'm wel grappig. Ik zie mijn man ook wel in de stress schieten als dit zou gebeuren.

Jeetje

Ik heb dus niet goed gekeken, ik ben er altijd vanuit gegaan dat hij zijn eigen telefoon in de was had gestopt.

Groeten,

Temet

Ach

Het is een reclame, geen documentaire. Gewoon grappig, niet om verder over na te denken

koentje

koentje

09-01-2013 om 10:31

Ginny

misschien dat jij het nog nooit hebt meegemaakt; maar dit is een man met inlevingsvermogen!!
Hij leeft zich zo in, dat hij net zo wanhopig was als ware het zijn eigen telefoon.
Maar ja. Reclame is wel vaker een sprookje!

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

09-01-2013 om 11:00

Haha koentje

Ja dat moet het zijn!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.