Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Febe

Febe

07-01-2009 om 18:09

Desperate vanwege de vernieuwde housewives

Welke fan deelt mijn mening?
Toevallig zap ik gisteren ff de kanalen langs, blijkt tot mijn grote vreugde Desperate Housewives weer te zijn begonnen. Aaah, jammer dat ik dat niet wist! dacht ik nog bij mezelf. Het was nl. al na negenen. Maar welke oen heeft bedacht om dat gezellige sprongetje in de tijd te nemen? 5 jaar later? Susan bevalt in de laatste serie van een jongetje, en Gabrielle heeft ineens ook 2 kinderen waarvan eentje 4,5, terwijl ze in de vorige serie niet eens zwanger was. En ze is ook nog eens een slons geworden. Om maar te zwijgen over de grown up sons van Lynette.
Zooo zonde. Ik volg het verhaal ook niet zo meer. Woont Orson nou nog wel bij Bree of niet?
Pfff. Zo. Even m'n hart gelucht. Ik kijk al amper TV, eigenlijk alleen naar het journaal, DWDD, Greys Anatomy en Desp. Housewives. Zonde van die laatste.

Groetjes van Febe

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

07-01-2009 om 18:48

Vind het wel nog leuk

Ik dacht eerst ook dat het niets zou worden, maar vind het toch verrassend hier en daar. Je wordt steeds op het verkeerde been gezet. Denk ik dat Mike dood is, zijn ze dus gescheiden. orson is inderdaad weer terug. Hij is even op de achtergrond te zien in de laatste minuten.
Benjamin is opgehaald door zijn moeder, dat werd ook na een half uur pas duidelijk, nadat ik me telkens afvroeg waar hij toch was.
In deze aflevering, die je dus eigenlijk vanaf het begin moet hebben gezien is een heleboel uitgelegd. Ik zit er tenminste meteen weer helemaal in.
Het is een flinke sprong, maar leuk om te zien hoe alles is veranderd en toch niet veranderd.

Jesse_1

Jesse_1

07-01-2009 om 21:36

Ruimte voor nieuwe verhaallijnen

Om alles verrassend te kunnen houden en nieuwe verhaallijnen te kunnen introduceren is deze sprong in de tijd gemaakt.
Als ze deze 5 jaar stap voor stap hadden moeten uitzenden, is het lastig om de vaart er in te houden.
Ik vind het wel leuk om nu juist terug te kunnen zien wat er in de achterliggende 5 jaar gebeurd zou (kunnen) zijn en wat er vanuit de ontwikkelde karakters verder gaat gebeuren.
Jesse

Jesse_1

Jesse_1

07-01-2009 om 21:37

O ja

Het is dus de bedoeling dat je niet precies weet hoe het nu zit/wat er gebeurd is, maar dat je daar door de afleveringen goed te volgen achter komt!
Jesse

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.