Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Rosy

Rosy

10-10-2009 om 21:11

Deuk in auto gereden, maar geen briefje

Vanochtend ben ik met de auto naar het bos gereden en heb daar heerlijk gerend.
Teruggekomen bij de auto blijkt dat iemand een flinke deuk in onze auto gereden heeft. Natuurlijk keek ik meteen of dat er een keurig briefje onder de ruitenwisser was gestopt. Maar nee hoor, helemaal niets!
En het is een flinke deuk. De schade wordt geschat op 900 euro .

Ik ben wel zo ontzettend boos geworden. Ik vind het zo ontzettend asociaal om maar gewoon weg te rijden. Degene die tegen onze auto gezeten heeft, moet het gemerkt hebben. Het is namelijk niet bepaald een klein krasje.

Via internet heb ik al aangifte gedaan, en ik heb bij het waarborgfonds gekeken. Maar om de schade van het waarborgfonds terug te krijgen (minus eigen risico van 250 euro) heb ik een getuige nodig, die kan bevestigen dat de auto inderdaad op die parkeerplaats de schade heeft opgelopen. Die getuige heb ik dus niet .

Ow, wat ben ik pissig! (bedankt voor het lezen)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ilsepilse

ilsepilse

10-10-2009 om 22:06

Een woord!

HUFTERIG !!

Rieke

Rieke

10-10-2009 om 22:49

Eh mag niet eigenlijk

maar ik heb dat ook eens gehad, gevalletjes waarborgfonds, 600 euro schade. Ik heb mijn moeder toen als getuige in de auto gehad, zogenaamd. Ik kwam net bij haar vandaan en parkeerde bij een supermarkt voor de boodschappen waarna ik de auto ingedeukt aantrof. Dus in zekere zin was ze de laatste getuige die mijn auto in goede staat had gezien.

Rosy

Rosy

11-10-2009 om 20:50

Dag later

Dank jullie voor jullie reacties.

Vanochtend fietste ik door het dorp en ik merkte dat ik naar een auto met schade zocht. Tja, die vind ik natuurlijk niet. En dan nog...

Rieke, het is heel verleidelijk. Dat geef ik toe, maar het voelt niet goed om iemand te vragen voor mij te getuigen. Het klopt niet.

Izar, ik kan het proberen. Ik bedacht me dat ik een bekende door het bos heb zien rennen. Ik kan morgen eens vragen of zij iets gezien heeft. Ze kent onze auto, misschien heeft zij onze auto onbeschadigd zien staan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.