Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

bertje1

bertje1

25-12-2010 om 11:26

Deze nutteloze vraag met kerst [kerstkleding]

waarom zit nette kleding (bijna) nooit lekker???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

25-12-2010 om 11:32

Da's wel een hele nutteloze

Eh... omdat je de verkeerde kleding uitkiest? Omdat de winkels in december volhangen met jurkjes van rottige stof met spaghettibandjes (brrr)? Omdat je geen zin hebt om een kapitaal uit te geven aan nette kleding die wél lekker zit, maar die je maar 1 of 2 keer per jaar kunt aantrekken?

Fijne kerst, ik ga me straks al aankleden. In een spijkerrokje.

Fiorucci

Fiorucci

25-12-2010 om 12:00

Geen idee

Ik koop nooit speciale kerstkleding.
Gewoon mijn mooiste donkere jeans, met een leuk kleurig vest wat ik laatst heb gekocht. Daarbij vind ik kerstkleding ook zo KOUD!

Yta Chalne

Yta Chalne

25-12-2010 om 13:37

Panty's

Panty's zijn zooooo jaren '80 Dat hoeft echt njiet meer persé onder een jurk/ rok (beetje afhankelijk van de stof uiteraard). Ik draag vrijwel nooit iets anders dan jurkjes/ rokken en vrijwel nooit een panty. Gewoon goed zoeken, en niet gewend zijn anders altijd een broek/ trui te dragen, dat helpt. En nu ga ik ook maar eens bedenken wat we straks gaan eten

Rembrand

Rembrand

25-12-2010 om 13:47

Yta

Draag jij altijd een legging onder je jurkjes ?
Ik heb nu ook een jurkje aan maar ik heb er een dikke panty onder.
M.

Ligt aan het jurkje

Ik heb jurkjes waar echt geen legging onder kunnen. het merendeel wel maar soms kan het echt niet!

Wat betreft slecht zittende kleding. Dat komt meestal omdat je voor confectie kiest dat niet te duur is. Kies je voor de duurdere merken dat zit het als gegoten. En dan bedoel ik niet de merken zoals Mexx etc maar de echte dure merken.

fladder

fladder

25-12-2010 om 17:38

...en daarom...

...houden Fladderzonen en Fladder vandaag een zéér relaxte Pyjama-Kerstmis...!

Yta Chalne

Yta Chalne

25-12-2010 om 21:17

Rembrand

Hoewel ik erg van leggings hou draag ik veelal rokjes met een maillot in de winter. Uiteraard geen ribbeldingen ofzo, maar mooie maillots. Zoals een zwart/ grijs jurkje met een grijsgeruite maillot, of juist een drukke print rok met een effen maillot. Maillots zijn warmer, zitten lekker en zijn een stuk duurzamer dan panty's. Je moet wel de dure nemen, dan heb je veel keus uit mooi.
Leggings onder een rok draag ik bijna nooit, wel met jurkjes die ik voor mijn vergevorderde leeftijd te kort vind. En leggings gaan natuurlijk straks weer vijtien jaar uit de mode raken, dus investeren in andere beenbekleding is helaas nodig.
Overigens, bij sjieke feestjurkjes van dunne stof zit je aan panty's vast. Maar er zijn tegenwoordig zoveel leuke en feestelijke kledingstukken die niet om panty's vragen!

Kaaskopje

Kaaskopje

26-12-2010 om 02:19

Viel vandaag wel mee

Volgens dochters zag ik er vandaag heel rockfeesterig uit. Volgens hen kon ik me zo heel goed vertonen bij een rockconcert in mijn nieuwe outfit. Kort jasje van nepleer, Zwarte feestelijke tuniek eronder met een grote ketting erop en last but not least een wetlook legging eronder en laarzen met voor mijn doen hoge hakken. Ik was bang dat de wetlook legging te woest voor schoonma en -pa zou zijn, maar ik heb geen afkeurende blikken gezien. En het zat gewoon lekker. Alleen bij het aantrekken van de legging piepte ik een beetje. Wat voelt die stof raar koud aan als je het aantrekt.

Kaaskopje

Kaaskopje

26-12-2010 om 13:27

Xanneke

Ik weet welke scene je bedoelt)

Maylise

Maylise

27-12-2010 om 14:11

Bertje

Feestelijke kleding die lekker zit bestaat echt. Ik heb daar geen moeite mee. Probeer inderdaad eens bij andere winkels te kijken of een andere stof uit te proberen.

Misschien ligt het ook aan mij want ik vind panties ook prima zitten. Het is wel jaren uitproberen geweest eer ik de ideale panty heb gevonden die lekker zit en niet te duur is. Nu heb ik een aantal adresjes waar ik weet dat ik fijne panties kan krijgen. Hoeft helemaal niet zo duur te zijn overigens want bij de Hema vind ik de panties juist ook heel fijn. Ik koop liever wat goedkopere panties. Leggings onder een rok vind ik niet echt leuk zelf maar er zijn ook mensen die het goed staat.

Ik had met eerste kerstdag een jurk aan en het zat echt prima. Hele mooie half lange jurk. Impulsieve aankoop en eigenlijk ook veel te duur maar echt een mooie jurk. Op Kerstavond had ik gewoon een rok met blouse aan. Met de juiste materialen en pasvorm zit dat ook heerlijk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.