Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Die fatima (expeditie robinson)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jesse_1

Jesse_1

09-11-2012 om 23:49

Jammer van Paul. Ik denk dat hij er nog lang niet uit gestemd was. Niemand had iets tegen hem en hij was ook tactisch of voor proeven een zware concurrent. Wat heerlijk dat hij er zo tussendoor liep!

Ruud en min hee

Ben benieuwd volgende week. Ik vind Ruud bijzonder vervelend doen tegen Min Hee. Dat kind had echt honger, en hij maar streng doen over de rijst. Beetje jammer.
Fatima en Chris vind ik nog steeds niet sympatiek. Jammer dat zo'n Joke met open ogen in de val loopt.

lizelot

lizelot

10-11-2012 om 11:23

Paul en ruud

Ontzettend jammer dat Paul naar huis is.Ik heb genoten van hem bij ER.Ruud is wel erg zeurderig overde rijst,dat maakt hem niet geliefd.
De volgende aflevering wordt spannend,denk ik.Ik verwacht haast dat Ruud eruit gaat.Ik vind Fatima en Chris echt onsympathiek.Ik hoop toch echt dat 1 van hun niet gaat winnen.Zou jammer zijn dat hun gedrag beloond wordt met een overwinning.Het kan dan best slim zijn,maar ik vind ze ook gemeen.

Conference

Conference

13-11-2012 om 16:16

Ach welnee

Fatima en Chris zijn niet gemeen, er wordt zo geknipt in het programmamateriaal, dat ze onsympatiek worden neergezet. Het was sympatiek dat ze Paul meenam naar winnaarseiland, terwijl Paul niet echt lid is van een groepje en daar ook niet vatbaar voor leek. Ze had ook Gene of Joke mee kunnen nemen om die te paaien voor hun groepje, zodat die van toegevoegde waarde kan zijn tijdens het verdere verloop van het spel.
Ik vond de manier hoe Fatima het memoriespel won heel erg slim gedaan van Chris. Hij verdient wel een plekje in de finale, op voorwaarde dat hij dan wel glansrijk verliest. De man kan echt niet tegen zijn verlies, dat is duidelijk en grappig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.