Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

fladderbeestje

fladderbeestje

29-12-2009 om 18:42

Diepe opluchting...!

De afgelopen dagen had ik al verteld dat mijn auto flink panne had opgelopen. De bergers vertelden dat dat wel eens einde verhaal kon zijn...
Ik zat in zak en as, want zonder auto heb ik echt een heel groot probleem en ik kan niet even-hup een nieuwe kopen (deze auto had ik al met veel mazzel voor een habbekrats).

Maar de garage heeft gebeld! Het was een lullige combinatie van Murphy en de strenge vorst van vorige week. Motorisch is hij nog steeds piekfijn in orde, al had ik veel geluk gehad want lekkende auto kan zo in brand vliegen...

Wat ben ik super opgelucht!!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Fijns!

Oh meid, ben ik blij voor je! Gelukkig, dat dát dan nog even wilde meevallen. Met recht een geluk bij een ongeluk te noemen

Fladder

wat fijn, vrouw!

Hoewel ik in eerste instantie, snel lezend, als laatste onder je bericht zag staan: 'wat ben ik super opgelIcht'... na een snelle wenkbrauwfrons zag ik dat het opgelUcht was, haha.

Gelukkig maar, hopen dat hij/zij? de nieuwe vorst goed overleeft!

Jons

Hahaaa!

Hij kan niet mee voor de Meevallers van 2010, net iets aan de vroege kant, maar we boeken 'm in voor 2009 Fladder!

You go girl... sleur ze mee die meevallers.... dan kunnen we in 2010 wederom meegenieten!

Bastet

Bastet

30-12-2009 om 08:50

Joepie

Ik ben heel blij voor je,enne...hoe was het in de Ardennen??
Bastet

Puck2

Puck2

30-12-2009 om 12:33

Fijn fladder

Fladder, ik ben heel blij voor je. Ik heb nog zitten brainstormen over hoe je in de Ardennen zou kunnen komen maar kon ook niets bedenken. Fijn dat je eigen autootje niet naar de schroot hoeft. Ik hoop dat je er nog lang mee kunt blijven rijden.

Bastet

Bastet

30-12-2009 om 12:34

Fladder

Jaaa,schitterend he,waat zat je in de ardennen??

Hoera!!! fladder

... ik ben superblij voor je ). Het mag ook wel eens mee zitten he!
Oh en de Ardennen zijn inderdaad prachtig, waar zat je?
Fijne jaarwisseling,
Liefs Mick
(die ook al helemaal blij is want nadat manlief de autosleutel een keer heeft opengesloopt doet de vergrendeling-op-afstand het weer en dat is fijn )

Bastet

Bastet

31-12-2009 om 09:27

Fladder

geniet maar heel erg meis! Stavelot,is prachtig trouwens.
Liefs,Bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.