Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nikus

Nikus

26-05-2009 om 14:53

Dierenpension

In mijn nogal late zoektocht naar een pension voor zowel mijn hond als de hond van mijn broer stuit ik op het volgende probleem.
Alles zit vol.

Nu is er een pension in De Wijk waar nog plek is.

Echter hebben ze hier 80 honden, ik vind dat erg veel.
Omdat wij hele slechte ervaringen hebben gehad met een pension dat grootschalig was heb ik mijn twijfels.

Ik heb de plek wel gereserveerd maar zit nu wel wat met mijn handen in het haar.
Het voelt namelijk niet goed, ik heb gevraagd of ik mocht komen kijken en dat kan enkel op afspraak en op een zaterdag. We kunnen er pas 6 juni terecht voor een rondleiding.

Wie heeft ervaring met dit pension?
Is er iemand met een andere optie?
We kunnen haar natuurlijk altijd mee nemen op vakantie maar liever niet.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mijk

mijk

26-05-2009 om 15:53

Heb je

de fonzyhoeve al gebeld (www.fonzyhoeve.nl)> Klein persoonlijk en onze hond is altijd dolblij als ze er heen mag..

Mijk

Rieke

Rieke

26-05-2009 om 17:16

Nikus

Wij brengen onze hond al 7 jaar naar dierenpension de Wijk, tot volle tevredenheid. De honden zitten in toptijden meestal met z'n 2 ( zelfde formaat zo'n beetje ) en in een hok en kunnen er aan de andere kant vrij in en uit naar een weiland om te spelen.
Reden dat ze niet iedereen mee naar de hokken willen is dat de honden daar zo onrustig van worden. Verder kopen wij daar ook het voer, niks mis mee. Ze zijn lief voor de dieren, ze worden regelmatig gekamd, onze hond is nogal langharig, na de vakantie stinkt ze wel erg naar 'hond'en heeft ze soms klitten in de vacht maar dan doen we haar onder de tuinslang en dat nemen we eigenlijk voor lief. Dus dat is onze kant van het verhaal. Wat baart je zorgen als ik vragen mag ? Dat ze niet genoeg uitgelaten worden ? Mijn man regelt dat soort dingen altijd , dus als je nog wat wilt weten...

Lynna

Lynna

26-05-2009 om 18:09

Dibevo

Heb je de dibevo lijn al gebeld? Wie weet hebben zij nog tips? Als je toch liever een ander pension zou willen.

Monique

Monique

26-05-2009 om 21:13

Kampus

Heb je ook geïnformeerd bij Kampus in Gijsselte? Zelf geen ervaringen maar het schijnt een goed dierenhotel te zijn.

Dropke

Dropke

26-05-2009 om 21:38

Gastgezin

Op marktplaats staan vaak advertenties van mensen die honden willen opvangen in de vakantie.
Mij trok dat eigenlijk meer dan een pension. Mensen die zulke advertenties zetten, lijken me enorme dierliefhebbers. Misschien dat je zelf een advertentie kunt zetten ?

gr Dropke

Dropke

Dropke

26-05-2009 om 21:40

Oooh en nikus

als ze nou sociaal is naar andere honden, mag je haar ook nog wel bij ons brengen

mijk

mijk

26-05-2009 om 21:54

Ydemade

Vond ik een drama. Heb de hond daar een keer gebracht maar het beviel echt niet. Kennel was nat hond was broodmager en hij was hartstikke bang van het vliegveld...
De Wijk ken ik niet.....

Mijk

Jolijt

Jolijt

27-05-2009 om 09:21

Nikus

maak er een Yorkshire terrier van en 't mag bij mij

Wat betreft slechte ervaringen, die wil je natuurlijk helemaal niet, maar gezien wat jij vertelt zou ik in de week voor de vakantie de hond door de dierenarts laten zien en wegen en bij een slecht resultaat na de vakantie direkt weer...dan heb je in ieder geval een poot om op te staan bij klachten.

Petr@

Petr@

29-05-2009 om 00:01

Fijn!

Ik herken de opluchting ))
Als je weet dat je hond een goed logeeradres hebt, ga je zelf toch lekkerder op vakantie!

gr.
Petr@

Rieke

Rieke

29-05-2009 om 17:28

Mooi

dat je iets gevonden hebt, en er een goed gevoel bij hebt.
De Wijk was ook niet slecht geweest hoor ; - ))

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.