Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Lys Lionne

Lys Lionne

29-10-2008 om 09:29

Dochter wil ipod

Nou, de titel zegt genoeg Dochter wordt binnenkort 13 en heeft een grote wens: een ipod. Ik ben redelijk blanco in de wereld van mp3 spelers en ben dus even gaan Googlen. Nu blijken er 4 modellen ipods te zijn: de shuffle, de nano, classic en touch. Nou valt alleen de shuffle in ons verjaardags-budget. Wie kan me wat meer vertellen over de voordelen van bijv. de nano of classic boven de shuffle? Dochter kan namelijk ook geld vragen voor haar verjaardag om dan zelf de duurdere versie te kopen....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
cqcq

cqcq

29-10-2008 om 11:55

Nadelen shuffle

Shuffle speelt de liedjes in willekeurige volgorde af (oftewel volgens de verkoper moet je er dus alleen leuke muziek op zetten...).

Overigens zijn 'gewone' MP3 of MP4 speler relatief t.o.v. wat ze kunnen veel goedkoper. Maar ja ook hier moest het beslist het merk zijn.....

Jet Burg

Jet Burg

29-10-2008 om 12:12

Shuffle niet alleen willekeurig hoor

Er zit een knopje op dat je kan kiezen, of op volgorde of willekeurig.
Voordeel van de Shuffle is dat die klein is en makkelijk te dragen is (het is namelijk een clip)Ik vind 'm ideaal met sporten.
Die andere Ipod's hebben het voordeel dat je er ook foto's en filmpjes op kan zetten.

Lys Lionne

Lys Lionne

29-10-2008 om 15:43

Waauuwww zoon van sophie

Als dat geen goed beargumenteerd advies is! Ik heb even met dochter overlegt en idd, de shuffle is NIET wat ze wil. Ze beseft gelukkig wel dat de Nano niet binnen ons budget ligt, en ze vind het geen probleem om er dan zelf een deel bij te betalen. Ineens doemen er ook nog andere mogelijke (sinterklaas?) kadootjes op: ipod accesoires. Ik lees over beschermingshoesjes en een soort tasjes, koptelefoons, en bij de Hema is nu een dockingstation (oplader met boxen ofzo?) in de aanbieding....Zitten hier nog noodzakelijke, dan wel nuttige dingen tussen?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.