Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tirza G.

Tirza G.

02-01-2011 om 16:59

Documentaire over postorderbruiden

Ik zat gisteravond te kijken naar een docu op RTL8 over (Russische) postorderbruiden. Maar net voordat het afgelopen was, kregen we bezoek. Ik kan het niet vinden op rtl uitzending gemist en wil zo graag weten hoe het afliep! Ik denk dat Alexandra terug is gegaan naar Rusland, over dat andere stel (Dave en Liuda ofzoiets) heb ik mijn twijfels en die Texaan: vindt die een bruid? Iemand die het eind gezien heeft?

Tirza

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Prakje

Prakje

02-01-2011 om 18:08

Ik heb alleen het einde gezien

Alexandra is terug naar Rusland, en die man stuurt haar nog steeds geld. Het vers getrouwde stel heeft een visum en woont in Engeland en de Texaan is nog steeds op zoek naar een bruid...

Wat een triest programma trouwens... echt tenenkrommend

Tirza G.

Tirza G.

02-01-2011 om 19:22

Nou, dank je wel, want dat was precies wat ik wilde weten. Ik vond het ook een tenenkrommend programma. Wát een ellende. Ik heb een dochter van 20, je moet er toch niet aan d e n k e n dat ze op zo'n manier aan de man 'moet' komen, brrrrrr. Die ene vrouw, die van dat stel wat getrouwd is, was 22. En die man was al twee keer gescheiden, dat lijkt me toch ook wel wat zeggen. Hij leek me ook een stuk ouder dan zij, ook al zoiets.
De manier waarop het bij die Texaan ging (ik zette hem uit toen hij net in beeld was, hij zat fris geschoren en gekleed in een club met dames te praten) vond ik helemaal afschuwelijk. Inclusief tactische techniek tips over een 'vijver vol vissen' enzovoort. Blergh.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.