Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Chippie

Chippie

28-09-2012 om 17:27

Doei!

Elf jaar lang was Ouders Online mijn interactieve vraagbaak. Een vraagbaak waar je altijd terecht kon, altijd handige antwoorden kreeg. Menig uurtje heb ik achter OO doorgebracht. Na elf jaar zet ik er vandaag een punt achter. Bedankt voor alles en het ga jullie goed!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
krin

krin

28-09-2012 om 18:35

Jeu

Ik ga bijna denken dat er iets fout is gezegd. Hm. Ik zal je herkenbare (tegen)geluid in elk geval missen.

Fiorucci

Fiorucci

28-09-2012 om 18:41

Oh?

Ok,het ga je goed. en tot ziens..

Ik zwaai je uit

\o

Elisabeth B.

Elisabeth B.

28-09-2012 om 19:27

Gemis

Ik weet niet wat de directe aanleiding is boor je besluit, maar ik vind dit wel echt een gemis hoor. Hoe kan je vertrek voorkomen worden?

Tirza G.

Tirza G.

28-09-2012 om 19:40

En waarom vandaag?

Waar niet netjes per 1 oktober

Tirza

Vic

Vic

28-09-2012 om 19:50

Waarom?

Jammer. Waarom? Heeft iemand iets verkeerds gezegd?

Elisabeth B.

Elisabeth B.

28-09-2012 om 20:03

Ik begrijp iets niet

Waarom wordt een oudgediende van OO zo uitgezwaaid? Waar heeft Chippie dat eigenlijk aan verdiend?
Zou je zelf zo een punt achter 11 jaar OO willen zetten en dan deze reacties krijgen?

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

28-09-2012 om 20:06

Chippie

Soms is het wel eens goed om afstand te nemen. Tijdelijk of voorgoed. Bedankt voor je bijdragen, het allerbeste en wie weet, hopelijk tot ziens!

tonny

tonny

28-09-2012 om 20:13

Chippie

en ook de andere nicks die je hoogstwaarschijnlijk gebruikte in al die lange jaren - alle goeds!

Ik ben ook wel eens weggegaan en hartelijk uitgezwaaid, maar het is niet gelukt

Dag chippie!

Als je terugkomt zullen we je er niet op aanspreken
En anders.. het ga je goed!

O! jammer zeg

We kennen elkaar bijna niet geloof ik (ik ken je eerdere nicks niet), maar we lopen ongeveer even lang mee en ik lees je wel graag....wat jammer dat je weggaat!

Het ga je goed!

groetjes,
Jons

Kaaskopje

Kaaskopje

29-09-2012 om 00:37

Ach

dat het verloop van mijn draadje nou toch de aanleiding is, dat vind ik jammer.
Ik heb in het verleden ook wel eens gedacht dat ik afscheid moest nemen, maar ik besloot dat ik mijzelf het plezier van OO niet liet ontnemen door de mensen waar ik mee overhoop lag op dat moment. Ik stel me zo voor dat jij daar nu ook mee te kampen hebt. Laat het bezinken en beslis dan of je echt afscheid wilt nemen van OO.
Als ik je niet meer terug zie: het beste

Saskia

Saskia

29-09-2012 om 08:14

Jammer

Chippie, ik zal je bijdragen zeker missen!
Ik hoop dat je je bedenkt en anders het allerbeste!!!

Mea Proefrok

Mea Proefrok

29-09-2012 om 08:28

Jammer

Jij verwoordt vaak een standpunt dat weinig anderen hier hebben. Echt jammer dat je weggaat, dan wordt het forum minder divers.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

29-09-2012 om 08:57

Dag!

Veel succes verder. Ik 'ken' je vlgs mij pas een paar jaar (sinds je deze nick hebt?), had niet de gaten dat je er al zo lang was. Vind t altijd jammer als iemand gaat. Het ga je goed!
Aagje

Aagje Helderder

Aagje Helderder

29-09-2012 om 09:11

Elisabeth?

Hoezo? Wat is er niet goed aan de reacties volgens jou? Chippie kondigt haar vertrek aan, mensen respecteren dat door gedag terug te zeggen, sommigen geven aan dat ze het jammer vinden. Wat moeten ze doen om het voor jou begrijpelijk te maken?
Zelf snap ik overigens meestal niet helemaal waarom mensen hun vertrek zo aankondigen. Ik snap best dat ze niet zomaar willen gaan en afscheid willen nemen, maar het heeft voor mijn gevoel ook vaak iets van een 'hou me tegen'-idee. Of misschien nog wel meer een 'kijken of ik tegengehouden wordt'-idee. Behalve destijds bij Tonny, maar die verwoordde allerlei redenen die allereerst met haar persoonlijke leven te maken hadden.
Aagje

Elisabeth B.

Elisabeth B.

29-09-2012 om 10:28

Aagje

De post van Chippie is vrij emotioneel, en de eerste reacties zijn niet echt aardig. Ik zou in zo'n geval kiezen om niet te reageren.
OO is altijd een succes geweest door de vele bezoekers en verschillende meningen. Het wordt stiller en stiller en dan is het vertrek van een oudgediende die veel post en een uitgesproken mening heeft een groot gemis.
OO blijft leuk en toegankelijk met een groot en gemêleerd gezelschap.

Rafelkap

Rafelkap

29-09-2012 om 11:25

Jammer

Ik neem me ook steeds voor om minder te OOLen en bijvoorbeeld kastje op te ruimen Maar ik vind het wel heel jammer dat je er de brui aangeeft omdat het zo'n gehakketak was in dat draadje van Kaaskopje. Trek het je niet aan joh, gewoon niet reageren op die viswijven die we hier soms zijn!
Als je het weer van je af hebt afgeschud kom je gewoon terug, evt. onder een andere nick als je dit prettig vindt.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

29-09-2012 om 13:41

Mwah

ik vind de tekst van Chippie niet overdreven emotioneel overkomen. Voor zover ik lees doet ze alleen een mededeling, zonder uitleg. Het is afgemeten dat wel en als je het draadje in WRG niet kent heb je geen aanleiding om te denken dat er iets zou kunnen zijn. En nog kunnen we niet inschatten of het daar nu mee te maken heeft of niet. De eerste reacties vind ik (maar dat is een mening) daarnaast ook zeker niet direct onaardig. Op de afgemeten mededeling wordt correct gereageerd. Er wordt alleen niet meteen 'ach en wee' geroepen en ook niet meteen 'niet doen'. Maar dat is ook lastig als je de achtergrond van de afmelding niet kent. Vind ik tenminste.
Wat betreft het tweede deel van jouw posting ben ik het er mee eens dat het steeds stiller wordt hier en ook dat het jammer is dat er minder uitgesproken meningen komen. Ik vind het ook zeker jammer dat Chippie vertrekt, maar vind ook dat het prima is om iemands keuze te respecteren. En in de reacties waar jij op doelt wordt dat gedaan op dezelfde wijze waarop zij haar vertrek aankondigt. Maar goed, volgens mij ben ik nu in overtreding, want dit lijkt me wel meta gaan.
Aagje

bibi63

bibi63

29-09-2012 om 14:18

Grappig

Ik weet zeker dat chippie echt deze reacties wel leest, en.... ook nog verder leest. En als ze eens wil reageren een nieuwe nick neemt.
Gr. Bibi

Meta

Ik heb beide draden gemist, dus ik wist niet waarom Chippie besloten had te vertrekken. Iedereen is echter vrij om te komen en te gaan en niemand hoeft voor mij diepere beweegredenenen uit te leggen. Vandaar dat ik Chippie gewoon vriendelijk uitzwaaide.

Jammer chippie!

Ik hou ook van het kijken naar MOGELIJKHEDEN, jij hebt je stinkende best gedaan om dit over te brengen. Er zijn altijd mensen die daar niet van houden of gewoon nog in een fase zitten dat het voelt alsof alles tegenzit en dan is het kijken naar mogelijkheden wel iets moeilijker... Ik ben zelf veel kwijtgeraakt, mn gezondheid, baan en als ergste ons kind. Toch kan ik nu zeggen dat het kijken naar wat WEL is de redding voor een leuk leven is.. En dat bedoel ik niet zweverig of zo, het is gewoon de conclusie die ik, na zoveel jaar, trek..

Er zijn mensen die veel hebben maar toch in de slachtofferrol blijven 'hangen' slachtoffer zijn levert ook vaak veel op, medeleven\lijden, extra aandacht.. (ik bedoel niemand hier specifiek) ..als dan iemand iets roept over mogelijkheden gaan zien ipv onmogelijkheden, dan gaan de hakken in het zand..

Intussen besef ik wel dat het karakter wat je hebt een mazzel of juist een belemmering kan zijn...

Kom gewoon gauw terug !

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fiorucci

Fiorucci

29-09-2012 om 22:19

Elisabeth

De eerste reacties zijn niet aardig?? De mijne was een gewone reactie en niet onaardig bedoeld hoor. Ik zeg tot ziens omdat de ervaring leert dat velen die zo afscheid nemen terugkeren.

Tirza G.

Tirza G.

29-09-2012 om 23:56

Emotioneel?

Ik heb geen emotie gelezen in het stukje van Chippie. Ken ook de draadjes niet of amper waar aan gerefereerd wordt. Dus voor mij is het gewoon: bedankt en tot ziens. Zoiets. Maar goed, dan zou ik het zelf per 1 oktober doen. Gewoon, omdat ik hou van structuur.

Tirza

Kaaskopje

Kaaskopje

30-09-2012 om 01:24

Mien o.t.

Ik ben zelf veel kwijtgeraakt, mn gezondheid, baan en als ergste ons kind. Toch kan ik nu zeggen dat het kijken naar wat WEL is de redding voor een leuk leven is.. En dat bedoel ik niet zweverig of zo, het is gewoon de conclusie die ik, na zoveel jaar, trek..===
Ik kan het zo kopiëren, hoewel ik mijn baan (nu) gelukkig nog heb. Maar ik ben wel zo realistisch om te accepteren dat het leven niet altijd leuk is. Als het altijd maar leuk was, zou dat gewoon gaan worden en dat werkt ook niet. Mijn man zei net iets héél dieps (), als je op een lijstje álle onmogelijkheden én mogelijkheden zet en gaat afstrepen, dan blijven de mogelijkheden vanzelf staan. Je mag de onmogelijkheden dus best benoemen, die horen ook bij je leven, maar het is wel zo prettig als je de mogelijkheden blijft zien. Dat laatste is niet altijd makkelijk

Nou, precies de realiteit kunnen zien en erkennen, maar daarnaast de instelling om het liefst zoveel mogelijk de voordelen van de nadelen zien

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Ik vind het ook jammer chippie

juist je tegengeluid was wel eens goed! Vast nog wel eens tot ziens op ool.

liora

liora

30-09-2012 om 23:22

Gale

Nou de reactie van Gale: oké doei vind ik bijzonder lullig eigenlijk.

Jammer Chippie, misschien bedenk je je nog, dat hoop ik!

Liora

Guinevere

Guinevere

01-10-2012 om 15:47

Chippie

Niet doen, joh.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.