Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Dommie

Dommie

08-07-2012 om 20:32

Domme dingen van de afgelopen weken


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Margriet*

Margriet*

10-07-2012 om 23:06

Ouderavonden

Bij de een over een kampweek was ik een week te vroeg. Die van gisteren vergat ik mijn zoon die ook mee moest en herinnerde de oppas ons die voor de deur stond.....
Inderdaad laatste weken van het schooljaar hier in het noorden, dan moet er zoveel.......

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

11-07-2012 om 00:21

Vandaag

Ben bezig om de caravan van mijn ouders te poetsen, omdat wij die gaan lenen en omdat die al flink wat jaren heeft stil gestaan (en dat is te zien).

En daar zitten van die rolgordijntjes in met zo'n warmte-isolerende achterkant. Gordijntje 1 schoongemaakt en weer opgerold, ging prima. Toen gordijntje 2, mooi gepoetst en toen kreeg ik hem niet meer omhoog gerold. Ik eraan trekken maar dat ding rolde niet terug. Dus man geroepen, die kijkt een beetje kritisch en zegt: tja ik denk dat de veer 't begeven heeft. Ik schroef 'm wel even open.

Zo gezegd, zo gedaan. Als het ding er na wat gepruts helemaal af is en man 'm wil openschroeven: roept hij: of je trekt aan het touwtje! Het is dus niet zo'n volautomatisch rolgordijntje dat je openmaakt door eraan te trekken, nee deze werkt met een ouderwets koordje. En dat wist ik eigenlijk ook wel want zo had ik hem ook dichtgedaan en zo had ik ook 5 minunten eerder gordijntje 1 dicht en weer open gedaan. We kregen allebei prompt de slappe lach, maar ik voelde me toch ook wel een beetje suf.

Mijn pinpas

Iedereen is bij het nieuwe pinnen wel eens vergeten zijn pinpas uit de scanner te halen, maar ik heb vandaag een nieuwe variant bedacht: vergeten dat ik de pas al in de scanner had gestopt.
Na het in-de-scanner-stoppen, pakte ik nog wat boodschappen van de band, de cassière zegt het bedrag, ik roep: ik ga pinnen en begin mijn pinpas in mijn portemonee te zoeken, die ik uiteraard niet vind omdat-ie in de scanner zit. Ik betaal contant en toen zei de kassajuf: is dat uw pinpas die in de scanner zit?
Oh, ja...
Gelukkig wel, de pinpas van mijn zoon werd verleden week door de pinautomaat ingeslikt dus even vreesde ik dat ik weer naar de bank moest bellen voor een nieuwe pas.
Maar evengoed voelde ik mij wel wat in de war...!

Mea Proefrok

Mea Proefrok

13-07-2012 om 20:55

Tandpasta

Het licht in onze badkamer is kapot (niet het peertje, het schakelsysteem) - al een week. En er is geen raampje. Er ligt een grote zaklamp en verder is het wachten op mijn vader want die is handig. Hoe dan ook, ik dacht vanochtend even heel snel tanden te poetsen voor ik de deur uitschoot. Zaklamp lag er niet dus met de deur open in het schemerdonker aan de slag. Doe ik (getsiederrie) Bepanthen op mijn tandenborstel. Ik proef het nu nog, bah bah bah.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.