Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Pelle

Pelle

30-03-2010 om 15:17

Donderdag 1 april (geen grap) beginnen we weer met de ooq3

Donderdag rond 8:30 beginnen we weer met de OOQ3.

Iedereen kan weer meedoen. De belangrijkste regel is weer: je mag NIET googlen en je antwoord verder nergens opzoeken. Je moet het antwoord uit je hoofd weten.

Vragen insturen kan weer bij mij: [email protected] maar is geen verplichting meer. Als ik de bodem zie van de vragenbak dan roep ik het wel. Probeer vragen te verzinnen waarvan je weet dat er mensen zijn die dit zouden moeten kunnen weten.

Dit keer doen we het in gezellug dan kunnen we het ook gezellug maken en houden.

De winnaars tot nu toe:
OOQ1 Sancy
OOQ2 Genista

Daar wil JIJ toch ook bij staan? Daarvoor zijn 10 goede antwoorden nodig!

Onze forumbeheerder Marian van Agt heeft dit keer alle tijd gehad voor haar beroemde OOQ-dictee, er liggen nog een stapeltje vragen van de OOQ2, Genista heeft het veel te druk dit paasweekend dus alles is klaar voor een nieuwe ronde!

Ook nieuwkomers verwelkomen we graag als quizdeelnemers!

Pelle

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Grijp je kans!

Het is gewoon bereleuk en ik ben inderdaad tot 6 april 's avonds vrijwel niet in de gelegenheid mee te spelen...

Pelle kan je ...

ook meedoen als je geen vragen hebt ingestuurd? Ik ben al hard aan het nadenken maar ik heb er nog geen.

Ik probeer

mee te doen!

Gerdina

Gerdina

30-03-2010 om 20:38

Leuk

Ik heb er weer zin in! Alvast iedereen heel veel succes en plezier!

krin

krin

30-03-2010 om 21:00

Leuk

Ik kan ook pas 6 april aan de inhaalmanoeuvre beginnen. Als dat dan nog nodig is, natuurlijk.

Gelukkig

genista is haar paashaaspak aan het invetten, nou ik ben er morgen als ik wakker word en mandarijntje zoet aan het spelen heb gezet klaar voor.

(mandarijntje staat momenteel graag trekt zich constant op, zwaait vrolijk naar de mensen op tv, heeft een vrolijke bos haar en zegt duidelijk hebbuh hebbuh, dit overigens volledig OT)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.