Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Rieke

Rieke

02-01-2012 om 13:29

Downton abbey

wie heeft de kerstspecial gezien en wil mij bijpraten over het laatste halfuur, ongeveer vanaf Thomas die de hond begroet die hij zelf heeft verstopt. Ziggo kreeg daarna een storing bij ons, grrr.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geweldig

Je moet hem gewoon zelf kijken want het einde was geweldig!

Ik zag hier een aantal links staan waar je hem terug kan kijken:
http://www.publiekeomroep.nl/artikelen/zorgen-om-het-voortbestaan-van-downton-abbey

Ik was zelf erg blij in de krant te lezen van de special anders had ik hem waarschijnlijk gemist - belachelijk, ineens op vrijdag ipv zaterdag uitzenden.

Succes

O nee he

Da´s sneaky! Ik heb het dus helemaal gemist!!! Gelukkig kan ik het nog nakijken....

Oo spoiler

Leninia dood? Dat biedt persectieven.....
Ik hoop zo dat die twee bij elkaar komen!!!!

Haha dorry

Ik zeg niets.
Ben afgehaakt omdat ik het allemaal niet iets te fictie vond, maar ik heb dan ook een ernstige non-fictitis de laatste jaren, dus da's persoonlijk.
Concreet was mijn afhaakmoment dat Thomas zich expres in zijn hand laat schieten, toen was bij mij de maat vol. Na al die onwerkelijke een-tweetjes tussen boven en beneden die gewoon nooit zo hadden kunnen gebeuren.
Maar verder zeg ik niets... hihi...

Wel enorm flauw zeg, dat ze het een dag eerder hebben uitgezonden.

Rieke

Rieke

02-01-2012 om 21:56

Leuk hilbillie

Heb het net gezien, en inderdaad leuker om het zelf te kijken. Het was best nog wel een lang stuk wat ik gemist had.
Maar rode beuk je bent afgehaakt maar ziet het nog wel?

Rieke

Ik lees nog weleens wat omdat ITV bij wijze van promotie enorm op de trommel heeft geslagen bij Engelse kranten, met previews, kijkjes achter de schermen, interviews met acteurs enzenz.
En toevallig zapte ik die avond dat ze in NL de Kerstaflevering uitzonden om tien voor tien langs 2 mensen in de sneeuw, en tsja, het is dus zo'n serie waar je gerust zes afleveringen (incl Lavinia en haar gevreesde Spaanse Griep) kunt missen en toch in twee sneeuwvlokjes weer snapt waar het om draait in de betreffende scene.

Nitwit ben ik

Ik snap er echt helemaal niks van hoe ik die afleveringen zou kunnen bekijken. Kan iemand me daar bij helpen?

Laat maar ik ben er al uit!

amk

amk

04-01-2012 om 22:43

Dorry je wordt gezocht

in htk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.