Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Drive: hoe gewelddadig?

Man en ik gaan morgen voor het eerst weer eens naar de bioscoop. Oppas is al geregeld en ik dacht zelf vanwege de goeie recensies naar de film 'Drive' te gaan.

Ik lees alleen dat het naast een goeie film ook een erg gewelddadige film zou zijn. Wie heeft 'm al gezien en kan mij vertellen of het echt zo erg is? Als je in de bios zit kun je niet even wegzappen.

Chris

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sancy

Sancy

25-11-2011 om 15:06

Zie

imdb: http://www.imdb.com/title/tt0780504/parentalguide
citaat van die pagina: "Violence & Gore: 10/10 The violence in this movie is extremely brutal and realistic, but always extremely brief."

ChrisH

ChrisH

25-11-2011 om 15:23 Topicstarter

Oeps

10 out of 10. Dat klinkt nogal heftig. En ook nog 'brief', je hebt het dus al gezien voordat je het in de gaten hebt en je ogen ervoor kan sluiten.

Ik zou willen dat ik hiertegen een soort ingebouwde bescherming had maar (sinds ik moeder ben bla bla etc) kan ik slecht tegen onaardige dingen in films.

Aan de andere kant gaan zo wel alle goede & cultureel verantwoorde films/boeken aan mij voorbij. Ik denk er nog even over na.

Chris

ChrisH

ChrisH

28-11-2011 om 10:23 Topicstarter

Gezien

Ik kan bevestigen dat de score 10/10 voor geweld klopt Zeer plastisch geweld. Heb dus hier en daar wel met m'n ogen dicht gezeten (geluid kon ik niet uitschakelen), maar vond de film zeker de moeite waard.

Chris

ChrisH

ChrisH

28-11-2011 om 15:07 Topicstarter

En oh ja

Geweldige soundtrack, de muziek maakt die film.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.