Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Droom: van welke bekende nederland ben ik nou zwanger?

Ik werd vannacht wakker midden in een droom en nou weet ik toch niet hoe het verder gaat. Ik heb wanhopig geprobeerd verder te slapen in de hoop dat mijn droom ook verder ging, maar dat is jammerlijk mislukt.

Ik liep rondjes in een soort stadion met van die stenen banken (denk aan het begin van Grease). Wat ik daar deed was me eigenlijk nogal onduidelijk, ik was in elk geval niet aan het sporten. Op de tribune zat een man en iedere keer als ik langs liep zat hij naar me te fluiten (de kans dat dat in het echt gebeurt is vrij klein, haha). Ik ben die man meer dan zat maar ik moet daar toch blijven lopen. Dan opeens, vanuit het niets, loopt Linda de Mol naast me, één hooggehakte schoen aan, dus eigenlijk hobbelt ze naast me. We lopen weer langs die man, hij fluit weer en ze roept naar hem: joh hou eens op, ze is al 5 maanden zwanger van een bekende Nederlander! En toen werd ik wakker. Verdorie, van wie ben ik nou zomaar zwanger geraakt?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Van

linda de mol, het is eigenlijk een man, ze kan niet lopen op hoge hakken en heeft er eentje uit gedaan.

Van jezelf

Ik zou eerlijk gezegd zo geen BN'er weten die ik leuk genoeg vind om een kind van te hebben. Ik wíl ook helemaal niet meer zwanger worden, misschien komt het daar door. Hoe zag hij eruit in je droom. Als Dries Roelvink? Martijn Krabbé? Paul Turner? Alledrie vast geweldig vadermateriaal.

Maar volgens de universele dromentheorie zijn alle personen in je dromen een manifestatie van jezelf, dus...

Chris

Aïda

Aïda

16-01-2012 om 11:11

Savon!

haha zwanger.. maar ja van wie???

uhh ja dat kunnen er veel zijn.

Je krijg vast een klein kaboutertje, want je bent zwanger van Roel van Velzen!!

hahahaha

sinas

sinas

16-01-2012 om 11:13

Voetballer

want het was in een voetbalstadion toch? eh, linda de mol, heeft die een voetballend familielid?

Kaaskopje

Kaaskopje

16-01-2012 om 12:31

Wie wil je dat het is?

het is jóuw droom

Voor aankomende nacht

Vraag Linda even hoe ze dit weet en of ze toevallig ook de naam van de vader weet? Kunnen wij ook weer lekker slapen
n@nny

Voetballend familielid

Soren Lorby was ooit met Willeke Alberti en die is ook met John de Mol geweest.............de vader is dus vast Soren (wie mij nog kan volgen mag het zeggen haha).
G

Nowee

Nowee

16-01-2012 om 14:00 Topicstarter

Maar, maar, maar

ik weet helemaal niet of het een voetbalstadion was, zo wordt mijn keus wel erg beperkt. Misschien was het wel een tennisstadion, zwembad, atletiek of zo.

De rest moet ik even laten bezinken, Dries Roelvink, Roel van Velzen, Paul Turner, John de Mol, Linda de Mol, ik heb nog niemand langs zien komen van wie ik direct dacht ja, daar wil ik een beschuitje mee eten.....

Eigenlijk ook lullig van Linda dat ze het niet gewoon gelijk zei, nu houdt het mij (en mijn collega's) al de hele dag bezig.

Sahara

Sahara

16-01-2012 om 14:08

Overweging

Linda de Mol zei dat het je zwanger was van een bekende Nederlander. Nu is Linda de Mol zelf heel bekend dus zij zal alleen zeggen dat iemand een bekende Nederlander is als diegene ook echt heel bekend is. Ze zal natuurlijk niet iedereen zomaar als een bekende Nederlander zien. Kom op zeg. Er zijn gradaties.

Dus de minder bekende Nederlanders vallen af.

Het moet een héééél bekende Nederlander zijn. Hmmm. Ben je knap Savon? Ik las net dat Moszkovicz in eerste instantie voor het uiterlijk gaat.

Geen Voice of Holland ster of zo. Die zijn vast nog niet bekend genoeg. DE wie is de mol sterren ook niet. Grut uit soaps ook niet.

Wie blijft er dan over? Rene Froger misschien? Marco Borsato? Dirk Kuijt?

Nowee

Nowee

16-01-2012 om 14:24 Topicstarter

Haha sahara

Ik zei in mijn openingsposting al: Op de tribune zat een man en iedere keer als ik langs liep zat hij naar me te fluiten (de kans dat dat in het echt gebeurt is vrij klein, haha). Dus Moszkovicz valt af, godzijdank, het idee dat ik met die man het bed zou delen......

Tinus_p

Tinus_p

16-01-2012 om 14:58

Wakker

Savon:
"Ik werd vannacht wakker midden in een droom en nou weet ik toch niet hoe het verder gaat. Ik heb wanhopig geprobeerd verder te slapen in de hoop dat mijn droom ook verder ging, maar dat is jammerlijk mislukt."
Daarom werd je wakker; bij dromen gooit je hoofd allerlei info en beelden op een grote hoop, maakt er een verhaaltje bij, en als het verhaaltje te ingewikkeld wordt, loopt het vast en wordt je wakker.....

foo

foo

16-01-2012 om 16:37

Of de ex van Linda de Mol, Sander Vahle. Die is ook nog eens helemaal niet verkeerd om te zien.
Of van die scharrelende boer, Henk Bleker (ieks, dan is het eigenlijk wel een nachtmerrie ipv een droom).

Savonneke

Dat valt me nou van je tegen!

'Dus Moszkovicz valt af, godzijdank, het idee dat ik met die man het bed zou delen.'

Isabella

Isabella

16-01-2012 om 18:41

John travolta

Misschien een beetje simpel gedacht maar kan het dan niet gewoon de jonge John Travolta zijn, zoals in Grease dus...

Ook niet mis

Neerlands trots: willem alexander. Niet per se een hottie maar iedereen kent hem..

app-sent

Guinevere

Guinevere

16-01-2012 om 22:06

Dwdd

DWDD MvN??? Jan Smit? Nee, ik weet het: Gerard Joling!

Nowee

Nowee

16-01-2012 om 22:21 Topicstarter

Ik hoop zo

dat ik vannacht verder droom, het houdt me nou al echt de hele dag bezig.

Even jullie mogelijkheden langs hoor. Die ex van Linda hoef ik niet, die gaat vreemd met de buurvrouw, zit ik daar met mijn kind zonder vader.

Voor Henk Bleker ben ik veel te oud, die valt op groene blaadjes (en inderdaad nachtmerrie, maar daar vallen ook Dries Roelvink en Martijn Krabbé bijvoorbeeld onder).

En Dorry, je wil me toch niet vertellen dat jij Moszkovicz wel een aantrekkelijk heerschap vindt? Zou me zo van je tegenvallen!

John Travolta, hm, daar zou ik denk ik geen nee tegen zeggen. Ik was echt hopelessly devoted to him toen ik 12 was en nog steeds is het een aantrekkelijke mijnheer vind ik.

Wim Lex, tja Vertigo, dat is wel een heel bekende heerschap, maar zoals je zegt geen hottie. Ik schrap hem van mijn lijstje als je het niet erg vindt.

Matthijs, hm, krijg ik een kind met flaporen, nee, die valt af. Jan Smit valt ook af, ik zie me niet in Volendam wonen met al die viskramen (vis is voor zeehonden en niet voor mensen). Gerard Joling vindt mij hoogstwaarschijnlijk niet goed genoeg om zijn homo-zijn te wijzigen en mocht hij dat overwegen dan bij deze: Gerard nee, niet doen, ik pass.

En Kaaskopje vond dat ik mocht kiezen, nou ik vind Cees Geel eigenlijk wel een woest aantrekkelijk heerschap…

Tijgeroog

Tijgeroog

16-01-2012 om 23:00

Ruben Nicolai?

Nowee

Nowee

16-01-2012 om 23:09 Topicstarter

Hm tijgeroog

Ruben Nicolai, daar zou ik heel misschien ook wel ja tegen zeggen. Ik ga nu naar bed, jullie horen morgen hoe ik de nacht heb doorgebracht!

Merel

Merel

17-01-2012 om 08:12

Rob kamphues?

Rob Kamphues misschien? Hij heeft onlangs als 'bekende nederlander' iemand zwanger gemaakt....
(oh en hij lijkt toch wel een beetje op Cees Geel

Savon!

Nou wil ik het weten... Wie was het?

Bellefleur

Bellefleur

17-01-2012 om 09:49

Ik weet het!

Andries Knevel!

Nowee

Nowee

17-01-2012 om 11:10 Topicstarter

Helaas

Ik heb niet gedroomd, jammer hoor. Rob Kamphues wil ik niet hoor, Merel. Ik vind het zo'n niet-mannelijke-man, nee, die neem ik niet.

Andries Knevel, brrrr, Brigitte Kaandorp en ik denken daar hetzelfde over.

Maar ja, ik vind het eigenlijk ook wel een beetje sneu dat ik geen enkele aantrekkelijke BN'er kan bedenken behalve Cees Geel. Hebben jullie nog andere ideeën over woest aantrekkelijke mannen?

Isabella

Isabella

17-01-2012 om 11:42

Enrique iglesias

Helemaal fout, ik weet het. Maar ik blijf Enrique Iglesias met afstand het meest aantrekkelijke dropje of deze aardbol vinden. Zat gisteren toevallig weer concertfilmpjes op YouTube van hem te bekijken en werd er weer helemaal in meegesleurd...

muske

muske

17-01-2012 om 11:48

Iets minder bekend, maar...

Eric Corton, Chris Zegers....mjammie.

Sja...

Ik ben niet zo bekend met bekende mensen. Helaas, ik kan je niet aan suggesties helpen. Maar ik lig wel in een deuk, wat een onderwerp!

Primavera

Primavera

17-01-2012 om 13:24

Lol, van wie is savon zwanger?

Maar Savon, juist omdat je het je niet kan herinneren, wil dat zeggen dat je waarschijnlijk in je droom bezwangert bent door iemand waarmee je in real-life nooit van je leven mee in bed zou willen belanden. Je hebt het gewoon verdrongen, maar ik wil je fantasie wel weer een handje helpen
Savonne bekijkt met verbazing de plaats van afspraak, het lijkt haast wel op een beginscene uit Grease. Het verhoogd het onwerkelijke gevoel wat ze heeft. Blijf rondlopen had de man aan de telefoon gezegd, anders val je teveel op en dan kan ik geen contact met je opnemen. Niet opvallen??? Dat is makkelijk gezegd, natuurlijk valt ze op, er is verder helemaal niemand. Hoe moet ze in hemelsnaam als enige in een verlaten stadion voor elkaar krijgen om niet op te vallen? Of enige, er blijkt toch iemand te zijn. Op de tribune zit een man, die haar heel vaag bekend voorkomt. Zou dat de man achter de stem aan de telefoon zijn? Ze kijkt aandachtig naar hem als ze voorbij hem komt, maar hij geeft haar geen enkel teken en fluit alleen maar naar haar. Houdt hij haar nou voor de gek of niet? Waarom fluit hij op die manier? Is dat een teken dat ze moet komen? Serieus kan het niet zijn, want sinds ze wat dikker is geworden voelt ze zich alleminst aantrekkelijk. Ze durft hem niet aan te spreken uit angst de boel helemaal te verpesten en dus loopt ze hardnekkig door zoals haar is opgedragen. Ging hij maar weg, dan zou de stem zich wel laten zien. Helaas hij gaat niet weg. Iedere keer laat hij weer het goedkeurende gefluit horen als ze voor hem langskomt. Het lijkt verdorie wel alsof ze speciaal daar voor hem loopt te paraderen, ze is hem meer dan zat.

Door haar ergenis heeft ze niet opgemerkt dat ze gezelschap heeft gekregen. Een vrouw hobbelt met haar mee. Ze kijkt eens goed en ziet dat het Linda de Mol is. Nu kan ze het 'niet opvallen' helemaal wel schudden, want die trekt natuurlijk alle aandacht. Op TV ziet Linda er nog wel goed uit, maar sinds Savonne haar in werkelijkheid heeft ontmoet weet ze wat de prijs daar voor is. Al die plastische chirurgie maakt in werkelijkheid helemaal niet jonger, maar juist ouder, want dan zorgvuldig met lagen make-up en nauwkeurig geplaatste verlichting moet worden verdoezeld. Om het helemaal erg te maken hinkt ze ook nog eens overdreven. Of wacht, ze hinkt niet, ze heeft maar één hooggehakte schoen aan. Wacht eens, is dat niet van dat paar waarvan zij de andere helft heeft, de schoenen die ze aanhad toen ze wegvluchtte van haar onverwachte prins. Prins? Nouja, prinsje...

De man op de tribune laat weer het gefluit horen. Het klinkt haar nu meer als een beldiging in de oren. Joh, hou eens op, roept Linda, ze is al 5 maanden zwanger van een bekende Nederlander!
Ohh, wat erg, nu kan ze het helemaal wel schudden. Linda doet het natuurlijk expres, omdat ze een scoop wil hebben, maar nog niet helemaal zeker is. Daarom heeft ze natuurlijk ook Savonne's achtergebleven schoen aangetrokken en loopt daar trionfantelijk assepoester mee te spelen, dat kreng, terwijl het eigenlijk allemaal Linda's schuld is.

Nouja, Savonne had het aanbod natuurlijk nooit moeten accepteren en was wel bijzonder naief geweest om te denken dat ze haar werkelijk vanwege haar Dasty-tip hadden willen intervieuwen voor de Mol's tijdschrift 'Linda'. Of eigenlijk was het de schuld van haar vader of de gemeenteambtenaar geweest. Savonne had alleen maar in een opwelling een paar regels getwitterd met haar befaamde Dasty-tip voor een prijsvraag in de Linda die ze bij de kapper had gevonden. Ze wist niet eens zeker of de prijsvraag nog liep. En inderdaad was die allang afgelopen en was juist daarom haar berichtje ondertekend met Savonne opgevallen.

Wist zij veel dat Linda net bezig was met een reportage over de vrouwelijke afstammelingen van de middeleeuwse cardinaal Raphaël Riario de Savonne, die zijn onwettige dochter natuurlijk niet kon erkennen en daarom de naam Savonne gaf, een traditie die sinds dien van moeder op dochter was overgegaan. Deze afstammelingen schijnen bijzonder vaak het hete bloed van hun voorvader te hebben geërft en zich daardoor in zeer pikante nesten te werken, wat altijd goed verkoopt als artikel. Vanwege het suprise-effect was haar niet verteld wat de werkelijke bedoeling was van de scoop en hoewel het haar wat vreemd leek voor alleen maar een huishoudelijke tip had ze dus de uitnodiging van het tijdschrift voor een kostenloos geheel verzorgd weekend in een beautyfarm, waar ze vanwege de omgeving het intervieuw zouden opnemen, geaccepteerd. Hoe had ze zo stom kunnen zijn. En waarom had Linda haar niet gezegd dat het om haar naam ging dan had ze dat stomme misverstand gelijk op kunnen helderen.

Savonne had namelijk helemaal niet Savonne moeten heten maar gewoon Sarah Yvonne naar haar beide oma's. Helaas hadden ze in de tijd van haar geboorte net op het gemeentehuis besloten om de boel te moderniseren en ipv een gewoon loket de beambte in een soort glazen geval alleen met een in der tijd 'modern' speakersysteem te laten communiceren. Voor de privacy of veiligheid of zoiets. Wat de reden ook wat het systeem had duidelijk last van kinderziekten, waardoor de communicatie niet altijd zonder haperingen overkwam. Hierdoor verstond de beambte de snel genoemde namen niet goed. 'Sa..vonne' leek hem (zeker in die tijd) wat vreemd. Is het één naam, meneer? vroeg hij nog voor de zekerheid. ..et één .aa.. m.neer? verstond Savonne's vader, die daarop bevestigde: NATUURLIJK MET ÉÉN A!, terwijl hij zich afvroeg wie tegenwoordig nog Saarah met twee A's schreef. Op geirriteerde ..tuurlijk ..t .één .aa.. besloot de beambte dat het zijn zaken ook niet waren, hoe ouders hun kinderen wilde noemen. Hij paste ervoor om door dit soort ouders vervolgens als stijve moeilijkdoener te worden weggezet en registreerde dus braaf Savonne.

Oh Oh Oh, nu pas begreep ze dat de 'toevallige' gelijktijdige reunie van het Linda callboy-team van de vorige abbonements-campagne. (Zie


http://www.youtube.com/watch?v=okr82wWKwv0) En champagne, stoombaden en massages gaan ook niet samen. En oh, oh , oh was de man die nu op de tribune zat niet één van hen geweest, die engerd. Wat wist hij? Wat had Linda gezien of wat dacht ze gezien te hebben? Ze wist het zelf niet eens allemaal zo goed meer. Ze had met zoveel mensen gepraat en bovendien was daar ook nog dat jonge talent geweest, die net als zij ook niet helemaal op zijn plaats leek. Ze had toch niet? Nee, nee dat zou veel erger zijn geweest dan een gigolo. Echt bekend was hij nog niet, maar zodra Linda in haar blad zou publiceren dat hij een veel oudere en bovendien getrouwde vrouw zwanger zou hebben gemaakt, zou dat wel heel snel veranderen. Oh, kon ze zich maar herinneren wat er precies gebeurd was.

Ze herinnerde zich de warme handen, en die warme liefdevolle stem, de stem van de telefoon en haar plotselinge vlucht toen ze realiseerde dat het uit de hand liep. Net op tijd, meende ze zich te herinneren, maar toen bleek ze 4 maanden later toch zwanger. Aanvankelijk had ze er niet op gelet en alleen gedacht dat ze onregelmatig werd omdat ze misschien wat vroeger in de menopauze zou komen. Maar nee, ze bleek echt zwanger en de echo had uitgewezen dat het echt zo'n 5 maanden gelden moest zijn gebeurd.
De stem aan de telefoon, hij leek haar veel ouder dan die van het jonge talent, maar hij leek er wel op en de telefoon kan stemmen natuurlijk vervormen. Waarom ze kon die stem maar niet aan iemand die ze kende koppelen? Waarom floot die engerd op de tribune toch alleen maar? Als hij nou tenminste iets zei kon ze hem tenminste als potentiële stem op haar lijstje wegstrepen of bijschrijven. Die laatste mogelijkheid deed een rilling door haar heen trekken...

ishtar

ishtar

17-01-2012 om 13:44

Lol!

het is weer tijd voor het OO-feuilleton!

Petr@

Petr@

17-01-2012 om 17:00

wat mij betreft mag Primavera meerdere afleveringen schrijven, wow!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.