Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Rieke

Rieke

19-10-2011 om 20:54

Drugs

voor een opdracht ben ik bezig met verslavingen. ik ben benieuwd en kan er niet zo goed achter komen welke drug, of pepmiddel er de laatste tijd gebruikt wordt in uitgaanscentra. Is dat GHB of is die alweer achterhaald?
is er iemand uit de verslavingszorg bv die dat weet?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

19-10-2011 om 21:51

Pillen

Voor zover ik van mijn jonge collega's hoor: pillen, kristallen en blowen wordt héél veel gedaan.

Kaaskopje

Kaaskopje

19-10-2011 om 21:54

Blowen

Blowen kan natuurlijk alleen daar waar roken mogelijk is, dus in een uitgaansgelegenheid zijn het pillen en thuis wordt geëxperimenteerd met van alles.
Ik voel vaak toch enige moederlijke ongerustheid als ik alle verhalen hoor.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

19-10-2011 om 22:09

Ghb

zou zomaar kunnen. Kijk eens een paar afleveringen van Spuiten en slikken op uitzending gemist, dan weet je het meeste wel denk ik...

Rieke

Rieke

19-10-2011 om 22:20

Okee

tja, zoiets dacht ik zelf ook. dat klopt dan wel. En ik zal idd eens naar dat programma kijken, goeie tip ook.

Tijgeroog

Tijgeroog

20-10-2011 om 09:18

Ghb?

GHB ken ik vooral als rape drug, ik had niet de indruk dat dat veel als recreatieve drug gebruikt wordt.

Sancy

Sancy

20-10-2011 om 12:44

Ja ghb tijgeroog

In 'grote' hoeveelheid is het bekend als 'date-rape drug' maar in 'kleine' hoeveelheid is het ontspannend en kan je er seksueel opgewonden van raken.
http://www.jellinek.nl/informatie_en_advies/drugs_info/

Tijgeroog

Tijgeroog

20-10-2011 om 14:21

Sancy

Dat weet ik, maar de vraag was wat de populaire party-drugs zijn. En mijn antwoord was dat ik de indruk had dat het daarvoor niet veel gebruikt wordt.
Maar ik kan er compleet naast zitten, het is niet iets waar ik me dagelijks mee bezig houd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.