Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Kikoks

Kikoks

27-02-2010 om 14:41

Dus toch (bedelaars)

Naar aanleidnig van een draadje hier, nog niet zo lang geleden: http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/466446/2010/02/27/Werkloze-Polen-richten-bedelcentrale-op.dhtml

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pluk53

Pluk53

27-02-2010 om 15:14

Kwantumkorting

krijgen ze waarschijnlijk kwantumkorting bij het inkopen van de daklozenkrant.
Klinkt hard, maar van mij mogen deze "beroepsbedelaars" opgepakt worden en het land uitgezet. Tevens moet het zo zijn, dat men binnen de EC solidair is met de zwaarstgetroffen landen, en daar ter plekke de maatregelen stimuleert. In tijden van overvloed is het makkelijk om solidair te zijn, maar het moet ook in tijden van krapte.

vlinder72

vlinder72

27-02-2010 om 16:24

Bedelaars

Bedelaars zullen er alleen zijn als er ook mensen zijn die steeds iets geven. Dat doe ik dus niet. Ook niet in het buitenland trouwens. Misschien niet erg aardig maar er zijn andere manier om mensen te helpen (doneren aan voedselbank, kledingbank etc.). Overigens geef ik ook nooit iets aan die bedelende kinderen die bij AH staan te zeuren om voetbalplaatjes. Zo irritant.

Heirthe

Heirthe

01-03-2010 om 14:03

Voetbalplaatjes

aan bedelende kinderen geven heb ik geen moeite mee hoor, daar zijn het kinderen voor toch.
Die polen vind ik al jaren irritant. Hier staat er eentje bij de C1000 en al jaren spreekt hij me aan als ik de winkel binnenga en er weer uit kom. Al kom ik drie keer per dag naar de C1000 hij blijft doorzeuren. Chaggerijnig word ik daar van en ik heb nog nooit een straatkrant vanhem gekocht..

Rembrand

Rembrand

01-03-2010 om 14:59

Citaat foske ander draadje.

"mensen moeten eens wat meer begrip en respect voor elkaar leren hebben"
( need I say more ).
M.

Puck

Puck

01-03-2010 om 17:18

Rembrand

We zijn het helemaal eens.

Heirthe

Heirthe

03-03-2010 om 10:18

Rembrand, puck

Tjonge jonge, wat ontzettend flauw zeg.
Dit gaat weer heel ergens anders om nietwaar.
Ik stoor me er ontzettend aan dat die man mij continu aanspreekt, dat heeft er niets mee te maken dat ik geen respect voor hem zou hebben.
Kinderachtig hoor.

Rembrand

Rembrand

03-03-2010 om 12:27

Foske.

Waar ik mij vooral aan stoor is dat je zegt dat je "die Polen al jaren irritant vind". ( hoezo generaliserend ).
Op de dag dat je die ( en andere postings ) plaatste was je zo ongelofelijk aan het hakken en dat prikkelde mij om te knippen en plakken. ( en dat laatste rijmt dan weer leuk
Niets menselijks is mij vreemd.
M.

Puck

Puck

03-03-2010 om 13:24

Ik kan het ook rembrand

Knippen en plakken. Maar dan nu van jouw posting. Dat was ook de trigger die mij prikkelde. Ik zie het verschil niet waarom ik een kind met een bijzonderheid wel zou moeten respecteren en "die Pool" niet. Het zijn allebei mensen

Rembrand

Rembrand

03-03-2010 om 13:59

Puck?

Ik snap er niks van ?
M.

Puck

Puck

03-03-2010 om 14:36

Rembrand

Was ik te cryptisch. Wat ik bedoelde te zeggen is dat als ik jouw posting van vandaag kan knippen en plakken in mijn posting om mijn mening te krijgen. Kort gezegd: we zijn het eens

Rembrand

Rembrand

03-03-2010 om 19:36

Puck.

Nu snap ik het
( mijn hersenen werken denk ik minder goed want ik ben zwaar aan het diƫten haha ).
M.

Puck

Puck

03-03-2010 om 19:57

Rembrand

Dat dieet van jou breekt als het goed is je vetcellen af, niet je hersencellen. LOL

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.