Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Madge

Madge

09-04-2010 om 13:17

Een haar-vraag...

.. ik heb van mezelf wat slag en redelijk lang haar. Mijn styling methode is als volgt; wassen, op laten drogen, schuim erin, en stylen met de krulfohn. Dan wat glans erin. Zit prima, maar vaak maar voor anderhalve dag. Dan gaat er hop een staartje in want dan 'zit' het niet meer zo mooi. Maar als ik het aan de lucht laat opdrogen wordt het zo pluizig. Ik wil graag tips (produkten) waarmee ik m'n haar aan de lucht kan laten drogen zonder dat het er dan uiteindelijk zo pluizig uitziet en dat het ook nog een beetje zit.
Wie?
Madge

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Balletmama76

Balletmama76

09-04-2010 om 18:21

Brilliant brunette shine shock

Als je bruin haar heb, kan ik je echt de Brilliant Brunette lijn van John Frieda aanbevelen. Shampoo, conditioner en Shine Shock.

Ik laat mijn haar ook aan de lucht drogen en gebruik geen schuim, maar alleen maar Shine Shock als het droog is - geen last meer van pluis, en "pluiz" is normaal echt mijn middle name...

Het is maar een klein tubetje, maar je heb er niet veel van nodig - gewoon een portie zo groot als een doperwt in je handpalmen verwrijven en dan in je haar massieren, beginnend bij de punten.

Madge

Madge

10-04-2010 om 14:42

Helaas.. ben blont...

..
Heb nu andrelon antipluis gekocht. Mwoh. Ben niet geheel ontevreden. Maakt welke shamp/cond ook nog uit? Heb nivea diamant of zoiets.

Madge

Jet Burg

Jet Burg

10-04-2010 om 19:37

Palmers

http://www.drogisterij.net/Palmers_coconut_oil_conditioner_pot/P/691046
Dit vind ik heerlijk spul, echt weinig van nodig en borstel ook makkelijk uit.
http://www.choosebeauty.nl/index.php/wax/palmer-s-shaping-wax.html
Deze wax kan je ook op handdoek droog haar gebruiken. Ook heel weinig van nodig, dan wordt je haar niet vettig zoals er in de beschrijving in die link staat.
Deze producten staan gewoon bij oa kruidvat of etos in het vak, meestal bij de shampoo's ipv stylingproducten.

angel3

angel3

11-04-2010 om 17:15

Nee sinilind helaas

ik heb ook slag en heel veel haar, maar mijn haar is ultradun en fijntjes. Het lijkt dus heel wat maar mijn haar is enorm kwetsbaar. Het groeit ook niet verder dan tot op de schouder. Onderweg is het dan al 10 keer afgebroken. De kapper zegt het ook: veel haar daardoor lijkt het nog wat, maar heel fijntjes. Dochter heeft het ook. Mooie slag maar als ze wakker wordt is het zo n opgetrokken bos pluis op haar achterhoofd.... regelmatig naar de kapper, niks in je haar, het helpt echt niet. Is gewoon het type haar

rosa

rosa

12-04-2010 om 08:32

Masker

Heb je wel eens een haarmasker geprobeerd? Ik gebruik zelf Glisskur Total repair masker (een potje), een soort super cremespoeling. Volgens mij zag ik dat ze nu bij het Kruidvat in de aanbieding zijn: 2 voor de prijs van 1. Ik vind het prima helpen tegen pluizigheid.

rosa

Aatje77

Aatje77

13-04-2010 om 13:51

Meteen de schuim er in...

zoals de titel al zegt....probeer eens om het stylingschuim er direct in te doen, dus niet eerst laten aandrogen. En dan niet tussendoor al met je handen door je haar "raggen" maar er vanaf blijven tot je haar zo goed als droog is en een beetje hard van het schuim is geworden. Daarna kun je wat met je handen door je haar kneden om het eventueel nog beter in model te krijgen en om het "harde"er uit te wrijven. Ik heb zelf een flinke krullenbos en kneedt na deze methode dan altijd nog wat gel of wax door mijn haar en dan is het pluisvrij.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.