Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Lynna

Lynna

29-01-2010 om 19:08

Eenmalig een joint roken

Ik wil met iemand graag eens eenmalig een joint roken. Gewoon om eens een keer uit te proberen. Maar ik heb zelfs nog nooit een sigaret in mijn mond gehad. Wil ik eigenlijk ook niet beginnen. Nu zei hij dat hij vroeger in Amerika wel eens dat gedaan had via een pijpje en dat dat veel makkelijker ging. Hoe kom ik aan zuks? Hoe organiseren we dit? Iemand tips?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
triptrap

triptrap

02-02-2010 om 16:06

En dan on topic

Ik heb geweldige herinneringen aan mijn eerste pilletje. Maar maar maar... Veel van mijn vriendinnen die xtc hebben geslikt hebben stemmingsproblemen gekregen en het zou me niet verbazen als er een oorzakelijk verband is. Verder is die eerste keer zo mooi dat je het graag nog eens wilt proberen, maar zo fijn wordt het daarna nooit meer. De derde maar is dat er heel veel troep verkocht wordt en ik zou je beslist afraden iets te nemen wat niet uit dezelfde batch komt als een ander pilletje dat naar tevredenheid door een ervaren slikker is gebruikt.

Trouwens: ik heb vroeger zelf veel geslikt en ik heb ook veel anderen met een pil op meegemaakt, maar ik heb nog nooit gehoord van iemand die fout ging op xtc. Maar goed, mijn laatste ervaringen zijn ook alweer van een paar jaar geleden.

Dan wiet: daarmee is het makkelijker in een vervelende stemming te komen dan met xtc. Ander risico is dat je out gaat, eventueel voorafgegaan door een flinke kotssessie. Zeker met dat sterke spul van tegenwoordig. Niet dramatisch allemaal, maar ook niet leuk. Als je het wilt proberen, zorg dan voor een rustige omgeving en vertrouwd gezelschap (dat laatste geldt trouwens ook voor andere drugs). Ik zou hasj roken met een pijpje, bijvoorbeeld als deze: http://www.euphoria.nl/components/com_virtuemart/shop_image/product/74337305e799acf979ea0c8399b086af.jpg Daar hoeft geen tabak bij. Hasj is trouwens minder smerig dan wiet en doorgaans ook niet zo sterk als de overmatig veredelde Hollandse cannabis.

Paddo's zijn trouwens ook leuk, maar ook daar kans op een slechte trip (iets groter risico dan bij wiet) en vertrouwd gezelschap absoluut vereist. Houd vruchtensap bij de hand om nuchterder te worden als je je niet fijn voelt. Bedenk dat je van een slechte trips later ook nog flashbacks kunt hebben.

GHB: niet doen vanwege risico op overdosering. Speed: niet leuk en verschrikkelijk ongezond. Cocaïne: te verslavend. Heroïne: te illegaal (met alle risico's van dien).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.