Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Eetgelegenheid omgeving driebergen

Komende week moet ik voor een bijscholing naar Driebergen. Ik ga samen met een collega en wij willen na afloop ergens een vorkje gaan prikken. Wie weet er een leuke "uitspanning" in Driebergen of nabije omgeving ? Beetje bistro-achtig (niet al te duur) en ook de mogelijkheid om vegetarisch te eten.
Alvast bedankt,
G

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Groenland

Ik vind groenland een geweldig restaurant in Driebergen. Vegetarisch ook erg goed en alles is heel creatief en bijzonder klaargemaakt. Qua prijs moet je even op de site kijken wat je ervan vindt. Het is niet het goedkoopste wat je kunt vinden maar je krijgt wel echt waar voor je geld: www.restaurantgroenland.nl

galaxias

galaxias

15-11-2011 om 12:21 Topicstarter

Bistro chef?

Hoi,
Groenland had ik zelf ook al gevonden, maar ik vond de kaart wel erg beperkt. Weet je ook hoe Bistro Chef is ?
Groetjes G

Yta Chalne

Yta Chalne

15-11-2011 om 14:03

Beetje voor freaks, maar..

..toch wel erg leuk, en (uiteraard) fantastisch vega, is het restaurant van de biologisch dynamische Kraaybekerhof. Groenland ken ik ook, da's meer om met je geliefde uitgebreid te gaan eten, avondvullend dineren. De beperkte kaart valt overigens erg mee, er valt over te praten

galaxias

galaxias

15-11-2011 om 20:04 Topicstarter

Yta

We hebben inmiddels al een reservering bij Bistro Chef.
Ik ben wel een freak maar ik ben niet biologisch dynamisch ( hoewel haha). En ze is wel mijn boezemvriendin, maar niet mijn geliefde
Groet
G

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.