Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Lys Lionne

Lys Lionne

27-06-2009 om 16:20

Effe klagen hoor :( [slecht weer]

Vandaag geven mijn zoon en z'n vriend een verjaardag-afscheids-klassenfeest (groep 8). Dit gebeurt uiteraard buiten en juist nú, na al die dagen mooi weer, regent het ( Getverdegetver, ik heb hier zo helemaal géén zin in!!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Valt mee

ik weet niet waar je woont,maar hier is het al een hele tijd droog,en de temperatuur is oke,bovendien,er kan een bui vallen maar het regent nooit een hele avond.
veel plezier vanavond!

Mamvantwee

Mamvantwee

27-06-2009 om 19:50

Nou...

Volgens nu.nl valt het helemaal niet mee, het valt met bakken uit de hemel! Tenminste, in het oosten en in het zuiden. Hier nog niet....al hoop ik op wat water voor de plantjes!

Guinevere

Guinevere

27-06-2009 om 20:11

Arme zielen

Arme zielen in de regen, ik heb mezelf net uit de tuinzon moeten sleuren om even het forum te checken. Hier is maar een halve druppel gevallen vanmiddag.

Tirza G.

Tirza G.

27-06-2009 om 20:17

De spanning loopt op

Concert at Sea is bezig, een daverend spektakel met 50.000 mensen. De buien schijnen deze kant op te komen......

Tirza

Noodweer

Hier hebben we vreselijk noodweer gehad, echt niet normaal, straten blank, riool kon het niet meer aan. Onze dochter viert haar verjaardag door een nachtje op de camping te staan, ca 12 km verderop. Ik ben er nog even wat naar toe wezen brengen, ik ben vertrokken tijdens doe bui, stapvoets rijden hier, ik ben de stad uit, alles droog, helemaal niets geregend en gelukkig op de camping ook niet. Gelukkig maar.

reina

reina

27-06-2009 om 23:48

Noodweer

Wij hadden vanavond 4 vrienden te eten en we hebben de hele avond buiten gezeten, ben net binnen. Wat jammer dat het bij jullie niet zulk heerlijk weer was!

Hier

was het erg raar. Wij hebben wel regen en onweer gehad maar niet van mate dat we er echt overlast van hadden!

In de zelfde plaats,maar dan 2 km verderop hebben ze overstromingen gehad, het riool kon het niet aan.....ik geloofde er niets van.....tot ik foto's zag in de krant online...

Is het met de feesten nog goed gekomen?

Gr Pham

Kelder

Balen, toen ik even in de kelder meost zijn, bleek er zeker zo'n 3 cm water te staan. Ik ben dus de hele avond verder bezig geweest om dat water eruit te krijgen, samen met jongste dochter. Ik heb er zeker 30 emmers water uit geschept.
Bij feestje van oudste dochter hebben ze gelukkig alleen maar beperkt regen gehad op de camping.

angel3

angel3

28-06-2009 om 12:26

Wat gek!

hier HELEMAAL NIKS.....midden van het land........

Kaaskopje

Kaaskopje

28-06-2009 om 16:59

Alles weer een beetje droog?

Over het algemeen ben ik blij dat ik in Noord Holland woon en dan ook nog speciaal hier, want wat voor weer er ook over Nederland trekt, wij houden het tenminste ín huis droog.
Hopelijk is het bij de pechvogels weer een beetje opgedroogd.

Hier ook niks overdag

alleen even wat donker en savonds rond 8 ur een paaar druppels. Toen ik daarna de overstroningfoto's zag kon ik het ook bijna niet geloven dat dat in nederland was. de vrouw stond tot haar knieen in het water!

Lys Lionne

Lys Lionne

28-06-2009 om 22:48

Onwijs meegevallen!

Wij wonen aan de kust en na mijn klaag-mailtje werd het gelukkig toch al snel weer droog. Wel typisch dat het hier veel harder geregend heeft dan 2 km verderop bij mijn moeder! Afijn, de avond is prima verlopen, erg gezellig geweest en alnog nat, maar dan vrijwillig ivm watergevechten )
Wel vanaf 21.00 uur een flinke zeevlam, waardoor het snel afkoelde.
Vandaag was het hier stralend mooi weer, super gewoon!

Wij zaten precies goed

We wonen in het oosten maar ik heb eerlijk waar geen regen gezien de laatste dagen! Wel wat gerommel gehoord in de verte en volgens vrienden in Apeldoorn kwam het daar met bakken uit de hemel, maar hier hebben we heerlijk in de tuin gezeten, gebbq-t en de kinderen buiten gespeeld. De buien zijn onze woonplaats precies langs gegaan, denk ik...

Mamvantwee

Mamvantwee

29-06-2009 om 09:50

Helemaal niets

Wij, midden-zuid NL, hebben helemaal geen druppel regen gehad. Ik heb de tuin staan sproeien gisteren, een heel raar idee als je weet dat het elders tot overstomingen was gekomen...

Grappig

Grappig dat sommigen van jullie helemaal geen regen hebben gehad, want wij hebben nu zo'n vochtslurper in de kelder staan ) Doordat het riool de afvoer van regenwater niet meer aankon en onder druk kwam te staan, is het bij ons via een afsluitdopje naar binnen gekomen. Daar moet een loofgieter naar gaan kijken.

Jade

Jade

29-06-2009 om 23:24

Helemaal niks.....

....gisteren wezen varen, toen was het af en toe ´donker´. Later brak de lucht en werd het lekker warm en konden we lekker zwemmen.

Gek idee dat elders in Nederland noodweer is losgebarsten, terwijl hier in het Noorden niks is gevallen.

Lys Lionne

Lys Lionne

29-06-2009 om 23:47

Buienradar

Yep, die hebben we geconsulteerd ) En naar wat wij ervan konden zien was het inderdaad net één bui pal boven ons hoofd. Maar ja, met de minimale wind die er stond kon hij ook zomaar heel lang blijven hangen. Wat gelukkig dus niet het geval bleek. Vanuit het oosten kwam er een flinke buienrij op ons afgeschoven, maar ook die heeft ons niet bereikt. Ik klaag dus niet (meer) hoor )

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.