Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Roos

Roos

15-04-2011 om 12:59

Elf fantasy fair

Ik zoek nog een leuk uitstapje voor ons gezin dit weekend. Het gaat om 2 volwassenen en 2 pubers (12 jaar).

Kwam de Elf Fantasy Fair tegen. Dit weekend bij Utrecht in een kasteel. Is dit genoeg spektakel voor onze jongens en ook nog een beetje leuk voor ons als ouders?

Iemand ervaringen of tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

15-04-2011 om 13:21

Leuk!

Ja, dat is bijzonder leuk, de EFF. Mijn oudste zoon van 18 gaat ook met zijn vriendin. Je kijkt er echt je ogen uit, omdat heel veel bezoekers zich uitdossen op hun mooist geheel in stijl.
Het is dat ik wat krap zit momenteel, anders zou ik ook zeker gegaan zijn met mijn twee jongsten. Tip:het gaat om 10.00 open, ga niet te laat, want het beloofd een prachtige zonnige dag te worden, je bent niet de neige die dit op de valreep zal beslissen.

mirreke

mirreke

15-04-2011 om 17:54

Prachtig, leuk en drĂºk!

Ga idd op tijd. Het is behoorlijk aan de prijs, ook de spulletjes die je daar kunt kopen. Neem zelf eten en drinken mee. Als je daar ook nog alles moet kopen ben je een vermogen kwijt.
Maar het is erg leuk, wij zijn toen ook mooi uitgedost gegaan, leuke activiteiten, veel te zien, en prachtige mensen.

Netel

Netel

16-04-2011 om 15:38

Het kan heel leuk zijn.

Hartstikke leuk, die fair. Maar het moet je wel liggen.
Ik ga er morgen heen met 13 jarige dochter die al dat verkleden en alles wat erbij hoort geweldig vindt. We zijn beiden fan van de band Schelmish, die vandaag en morgen optreden bij dat festival,dus wij hebben nu al voorpret.
Maar met zoon van 11 hoef ik daar echt niet heen te gaan. Het ligt zo ver uit zijn belevingswereld dat hij zich daar werkelijk rot zou vervelen.

Merel

Merel

16-04-2011 om 18:45

Haha in de trein

OOh vandaar dat ik vandaag in de trein naar Utrecht allemaal vreemd uitgedoste types zag zitten. Mensen met zwaarden, gekke harry potter achtige kleding aan. Heksenhoeden en nep-uilen op de schouder. Leuk nu weet ik ook waarvoor het dus was.

Roos

Roos

17-04-2011 om 23:14

Ervaring

Nou dames, ik heb genoten! En pubers vonden het ook geweldig. Echt een aanrader om eens te doen!

Het was heel leuk

Wij zijn ook geweest. Mijn man en ik, zoon van 9 en dochter van 6. Het was ontzettend leuk. Ik heb zo gelachen om dochter, ze zag er prachtig uit in haar blauw met gouden jurk, heel koninklijk. Jammer dat ze vervolgens over het grasveld ging rennen, heel gemeen kijkend en zwaaiend met haar houten bijl. Zoon vond het dit jaar voor het eerst leuk om kraampjes te kijken, maar had ook nog de behoefte om over het gras te rennen. Dankzij hem hebben we wel salamandertjes gezien in het water en hij heeft een kikker gevonden. Hij vond het alleen jammer dat er geen boeken te koop waren voor zijn leeftijd.

Ik vind dat omkleden op de parkeerplaats ook altijd geweldig, in Arcen stonden we naast een groep mensen met steampunk outfits, hele verhuisdozen hadden ze achter in de auto staan. Vleugels die aangedaan worden, corsetten die vastgesnoerd worden.

Als je de smaak te pakken hebt is er 5 t/m 7 augustus Castlefest in Lisse, 4-5 juni Keltfest in Dordrecht en 17-18 september Elf Fantasy Fair in Arcen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.