Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Griet

Griet

20-10-2011 om 07:54

En daarom is rekenonderwijs zo belangrijk ...

Klein foutje, grote slof: zie http://www.telegraaf.nl/buitenland/10756658/__Chinezen_schieten_uit_slof__.html?sn=binnenland,buitenland

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Berg je maar

als die man eens uit zijn slof schiet...

dc

dc

20-10-2011 om 08:31

Lol!

Je zou denken dat iemand het even navraagt?

Tijgeroog

Tijgeroog

20-10-2011 om 09:20

Proest

Zeker als de andere slof 100 keer zo klein is.

Merel

Merel

20-10-2011 om 11:51

Hahahaha

Ja ik moest er ook enorm om lachen, denken die chinezen niet na dan? Zeker inderdaad als de andere slof wel een normale maat heeft. En dan die foto van die man IN zijn slof. Ik had zijn gezicht wel eens willen zien toen hij zijn 2 sloffen bij de post ontving

Puck

Puck

20-10-2011 om 12:25

Ooit iets met mannenkoor karrenspoor

Volgens mij is er ook zo iets eens geweest met ik meen MAnnenkoor Karrenspoor. Die hadden een luchtballon besteld in engeland en hadden de maten in centimeters doorgegeven terwijl hij in inches werd geleverd.

Griet

Griet

20-10-2011 om 15:45

Ik moest ook erg lachen. Wat zal er door je heen gaan als er zo'n enorm pakket wordt bezorgd, je maakt het open en je ziet de "slof". Ik vind het een erg blije foto. De kinderen moesten er ook erg om lachen.

Belle Époque

Belle Époque

20-10-2011 om 16:30

Variatie

Details weet ik niet meer, maar ooit was er in mijn woonplaats een bedrijf dat gevelreclame (als banner, als vlag, als neonletters, zoiets) en daarvoor een vergunning moest aanvragen. Bij de aanvraag werd ingevuld "dit is een voorbeeld" of zoiets.
Duidelijk een gevalletje van foutje, bedankt, maar het bedrijf werd keihard verplicht om die tekst te gebruiken!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.