Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Mamba

Mamba

30-05-2009 om 23:08

En de winnaar van bgt is......

Diversity!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

nogmaals ??

Jakiro

Jakiro

31-05-2009 om 09:53

Vertaling

BGT is British got talent (denk ik....)
Jakiro

Mamba

Mamba

31-05-2009 om 11:30

Ha, inderdaad!

Britain's got talent. Met oa de hier uitgebreid besproken Susan Boyle. Zij heeft al een platencontract en Diversity heeft dus gewonnen. Ik heb het redelijk gevolgd via http://talent.itv.com/, erg leuk!

Sjillie

Sjillie

01-06-2009 om 10:04

Helaas

had het Susan wel gegunt om te winnen, anderzijds is zij al lang binnen. Vandaag helaas onderstaand artikel in de Telegraaf online en ook op het niewues:

Zangeres Susan Boyle uitgeput naar kliniek LONDEN -

De begaafde Schotse amateur-zangeres Susan Boyle, die zaterdag naast de hoofdprijs van talentenjacht Britain's got Talent greep, is zondag uitgeput per ambulance naar een gezondheidskliniek gebracht. De Britse politie bevestigde dat maandag na berichtgeving in de boulevardkrant The Sun.

De 48-jarige huisvrouw werd in korte tijd wereldberoemd door haar vertolking van het nummer I Dreamed a Dream uit de musical Les Misérables, dat ze op televisie zong in een eerdere aflevering van de talentenjacht.

Boyle werd in de media bestempeld tot gedoodverfd favoriet, maar het publiek stemde zaterdag in de finale toch in meerderheid voor de dansgroep Diversity.

Het productiebedrijf dat achter het programma zit, liet eerder al weten dat Boyle enkele dagen moest bijkomen van de hectische periode.

GR Sjillie

Niny

Niny

01-06-2009 om 11:05

Hier ook een fan van bgt

Ook ik heb Britain's Got Talent gevolgd, ik vond de finalisten allemaal heel goed maar denk inderdaad dat Diversity de terechte winnaar is.
Niet te geloven trouwens hoe hoog het niveau van de deelnemers is: als je dat vergelijkt met dat vals zingende grietje dat Holland's Got Talent won, die had in Engeland binnen een paar tellen eruit gelegen...

Niny

ilsepilse

ilsepilse

01-06-2009 om 20:07

Bgt meer talent idd

ik vond dat meisje ook niet woow in nederland, als je het niveau van Brittain bekijkt echt veel hoogstaander !
en Susan komt ook wel ad bak nu met of zonder bgt!

Wilma

Wilma

02-06-2009 om 10:47

Maar moet zoiets dan in het journaal?

Dat die Susan Boyle is opgenomen in een kliniek was op 't journaal. Dat vind ik persoonlijk nou weer wat overdreven. Iedereen viel erover dat Jan en Yolanthe's breuk in 't journaal was. Nou, dit van Susan Boyle valt toch echt wel in dezelfde categorie.

Wel een terechte winnaar, die dansers waren erg goed!

Groetjes,
Wilma

De finale

heb ik nog niet gezien, maar die ga ik wel even bekijken. De finale van Holland got talent heb ik trouwens ook (nog) niet gezien.
Ik vind wel dat in BGT mensen naar de finale gaan die hier meteen zouden worden weggedrukt. Hier had Stavros flatney denk ik weinig kans gemaakt. En een paar anderen, zoals die dikke buikdansende man helemaal niet! Maar het niveau van een aantal anderen is idd heel hoog.

Zomersproet

Zomersproet

02-06-2009 om 21:17

Stavros flatney

Die vond ik nou helemaal geweldig! Ik bekijk het flimpje regelmatig. Ik word er zo vrolijk van!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.