Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ayanna

Ayanna

26-06-2009 om 15:12

En farrah dan...?

Ik was een klein onooglijk propje met een soort van prikkeldraad-kapseltje, krullen waar geen doorkammen mogelijk was. Mollig, onhandig en heel onzeker.
En daar waren Charlie's Angels ineens! Met Farah Fawcett!!!! Zo wilde ik OOK worden.... De uren, de dagen, de maanden dat ik heb zitten dromen.....ik zou op een dag wakker worden en dan was ik ook zo mooi! En zo blond en steil haar en slank.... Ik kon uren naar foto's van haar blijven kijken. Kreeg er geen genoeg van.
Arm, arm klein meisje van toen. Wat zou ik graag een keer naar jou terug willen kunnen gaan. En je vertellen dat je zo veel mooier bent dan alle Farahs van de hele wereld. Dat je nu nog een klein, lelijk eendje bent. Maar dat je op een dag tevoorschijn komt als een prachtige zwaan!!! EĆ©ntje die veel mooier is dan Farah. Want mooi is maar een betrekkelijk woord en mooi is niet het belangrijkste. Stil maar klein meisje, alles komt goed. Gebruik je fanatasie, droom verder en WEET dat al jouw dromen ook uit gaan komen. Want je bent zo mooi, ook nu als lelijk eendje....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
CC

CC

26-06-2009 om 16:28

Je hebt gelijk

Ten tijde dat ik het hier boven schreef zat ik er een soort van "midden" in. Het was toen zo ontzettend onwerkelijk.
Ook van Farah vind ik het erg. Ze heeft een oneerlijke strijd gestreden. Ik was dol op de Charlie's Angels. Zo vaak met mijn zus in huis na gespeeld. Zeker net na de verhuizing. Kon je je nog goed verstoppen achter dozen en zo.
Ook van haar is het tragisch ja!

Farrah

ze heeft 2 rr'en in de voornaam.

tonny

tonny

26-06-2009 om 19:29

Oneerlijke strijd - o.t.

vind ik zo'n eigenaardige opmerrking.

Is er bij een ziekte ook een eerlijke strijd mogelijk dan?

tonny

Rafelkap

Rafelkap

27-06-2009 om 08:14

Winnen -ot

Ik vind het zo raar om te spreken van "winnen" bij kanker. Je hebt pech of je hebt geluk. Bij 'niet overwinnen' klinkt het alsof je gefaald hebt en dat is het natuurlijk niet. Maargoed, ot. Deze mevrouw kende ik niet.

reina

reina

27-06-2009 om 09:24

Farrah

Ja, haar overlijden wordt bijna vergeten, ik vind het heel erg, onvoorstelbaar wat zij aankon de laatste tijd.

Kaaskopje

Kaaskopje

27-06-2009 om 13:16

Triest

Om eerlijk te zijn vond ik het overlijden van Farrah sneuer dan van Michael Jackson. Erg als je zo jong al aan kanker moet overlijden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.