Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

... en wat maakt je dag weer goed?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wilma

Wilma

07-03-2009 om 18:01

Ishtar

Ah jammer dat je niet in 't zuiden woont, dan had ik hier ook meteen kunnen schrijven bij "En wat maakt je dag weer goed" "Ishtar, omdat ik hortensia's bij haar mag gaan ophalen" .

Groetjes,
Wilma (nu hier in de tuin geen eekhoorntjes, maar drie golfende heren die ook nog golfen in de richting van mijn net nieuwe tuinhuisje ... Doe mij maar een eekhoorntje. )

joos

joos

07-03-2009 om 20:17

De lammetjes

die ik vandaag bij lammetjesdag mocht vasthouden. En de gezichten van de kinderen als ze een lammetje op schoot hadden. Gelukkig hebben we de foto's nog!

Ooo ish

ik ben dol op Hortensia's ik wordt ook blij van bloeiende hortensia's ! en ook van roodborstjes en van de bonte specht die ineens aan onze schutting hing erg mooi!
En vandaag ook van mijn puber die voor het eerst weer echt! mocht crossen en zoooo genoot dat manlief en ik gewoon met tranen in ons ogen stonden te kijken!

Dit draadje en

dit draadje maak tmijn dag goed heerlijk zeg ik zie al die mooie en leuke dingen zo voor me!

en wat gister mijn dag goedmaakte...
mijn auti-logé die vol vertrouwen met mij en een vriendin van mij meeging de koepel binnen in dolfinarium en daar twee keer de heel schow heeft zitten kijken! ik geloof dat ik meer heb genoten van haar koppie dan van de dolfijnen

Rembrand

Rembrand

08-03-2009 om 16:37

Baby aan de borst.

De gelukszalige glimlach van de moeder wiens kindje op dag vijf na de bevalling eindelijk succesvol aan de borst ligt te klokken..........
M. ( nog nagenietend ).

Tango

Tango

10-03-2009 om 22:04

Mijn

dochter die uit school kwam en vol trots aan me vertelde dat ze in AVI 6 mag lezen.

Mijn zoon met spraakproblemen die vandaag zomaar zijn eigen naam goed kan zeggen na een paar keer oefenen.

Mijn kinderen als ze lief met elkaar spelen.

De eerste narcissen die bloeien in de tuin.

Maar vooral na een drukke dag even achter de computer zitten en dan genieten van deze leuke berichtjes op ouders online.

reina

reina

12-03-2009 om 07:02

Vanochtend

Om 6 uur wakker worden met het geluid van luid-tsjilpende vogels!

*kuch*

Die luid-tjilpende vogels had ik vanochtend wel kunnen missen... dan had ik een half uurtje langer kunnen slapen

Bastet

Bastet

12-03-2009 om 11:28

Nee,heerlijk...

Ik hoor al weken vogels,steeds vroeger...ik vind het niet zo erg om daarvan even wakker te worden,dan draai ik me nog eens heerlijk om..
Bastet

Sja

Meestal slaap ik er dwars doorheen, net als door de wekker van Genistus. Maar vanochtend tjilpten ze me echt wakker en ik graag dat halve uurtje lekker doorgeslapen...

Tihama

Tihama

12-03-2009 om 17:23

Over wakker worden gesproken

Wij werden vanochtend om 7 uur gewekt door Ode an die Freude ('alle menschen werden brüder' van Beethoven), uitgevoerd door onze zoon van 11 op de piano. Hij speelt nog geen 2 maanden, maar hij is er enorm door gegrepen. Het is echt geweldig om zijn passie hierin te zien. Mijn dag begon dus geweldig.

Tihama

Waar ik vannochtend mee wakker werd

Ik werd wakker met het liedje van Veldhuis en Kemper, volkomen kut!!
Normaal ben ik niet zo op liedjesteksten met schuttingtaal, maar omdat we de laatste tijd zo het een en ander te verstouwen hebben gehad, kon ik mij er wel in vinden, en vrolijkte het me ook best wel op!
Als je hem ook wilt horen:


http://www.youtube.com/watch?v=E56MQ4ODH1A

Yta Chalne

Yta Chalne

12-03-2009 om 22:15

Trots

Vandaag was een mooie dag; mijn oudste puberella kreeg te horen dat ze door alle audities heen is en is aangenomen als (eerste) zangeres bij een Europese tour deze zomer. Dat was haar allerliefste wens, dus we zijn allemaal heel blij met en voor haar! (Stiekem vind ik dat vooral de organisatoren erg blij moeten zijn dat mijn mooie en getalenteerde dochter bij ze komt zingen
Verder heeft mijn jongste (van 3)voor het slapen gaan aangekondigd dat hij me morgen honderd kusjes zal geven om wakker te worden. Zulke dagen, daar kun je er niet genoeg van hebben!

reina

reina

13-03-2009 om 09:20

Net op hyve

Ik zat even op hyve en opeens zag ik dat mijn zoon, aan de andere kant van de oceaan online kwam, die checkte net even, voor hij ging slapen zijn mail en hyve. Even samen kunnen kwekken, da's wel heel leuk!!

reina

reina

13-03-2009 om 09:21

Yta

Wat leuk!! Dromen van je kinderen die uitkomen, dat is het mooiste wat er is!

ishtar

ishtar

13-03-2009 om 10:33

De zon!!.

en de fluitende vogeltjes. Hier is niks te merken van de 'bedreigdheid' van de huismus. Hij is volop aanwezigIk liep net in het zonnetje naar de markt voor een overheerlijke woepie met kaneel, mijn dag kan niet meer stuk!

Mama van Jesse

Mama van Jesse

13-03-2009 om 13:08

Ishtar (ot)

Wat is in hemelsnaam een Woepie?????????

Ik ga ervanuit dat je het kunt eten, omdat er kaneel op zit, maar verder kan ik me er helemaal niets bij voorstellen!!

MamavanJesse

ishtar

ishtar

13-03-2009 om 13:48

Mamavanjesse

een woepie is een driehoekig broodje met chocola of kaneel. Verkrijgbaar bij 't Stoepje (op de markt) en heeerlijk!

Jujube

Jujube

13-03-2009 om 18:24

Yta

Hee, wat leuk voor haar! Ze zal wel dolblij zijn...Spannend, zo'n tournee.
Groet,
Jujube

MLN

MLN

13-03-2009 om 23:00

Woepies!

Oh ja....woepies maken mijn dag ook helemaal goed!

Monique D*

Monique D*

14-03-2009 om 20:05

Mijn lieve dochter..

..die aanbood om de boodschappen te halen op de fiets omdat ik er zelf geen zin in had..! Erg lief.

Mama van Jesse

Mama van Jesse

15-03-2009 om 11:03

Ishtar

Bedankt voor je uitleg.
Het zal hier in het hoge noorden wel anders heten, of zo, maar ik kende het echt niet.

Waar ik een blij gevoel van krijg:
-Mijn man, en dat al 16 jaar!
-Mijn zoontje
-De zon
-Vakanties
-Een glimlach van een vreemde als je elkaar op straat tegenkomt.

Groet,
MamavanJesse

Mijn kids

hoe grote puber met heel veel geduld aan kleine puber dingen uitlegd met zijn huiswerk en ze samen met hun neus in de boeken dingen opzoeken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.