Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bellefleur

Bellefleur

19-11-2008 om 08:55

En wat vragen jullie zelf aan de sint?

Ik heb dit jaar moeite een verlanglijstje samen te stellen. Wat vragen jullie aan de Sint?
Ik ben blijven hangen bij desserschaaltjes, een amarylisbol en nieuwe fietstassen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

19-11-2008 om 09:18

Klik

Ik heb al tijden veel plezier van een fototoestel dat een mede-OO-ster mij ooit heeft geschonken, maar ik denk nu serieus over om een flitsende nieuwe camera te kopen

Vragen wel...

ach, je kunt altijd vragen, of je het krijgt is een tweede, he?
Nee, de kinderen krijgen wat leuke dingen, man krijgt een letter en een thermosmok voor in de file en ik zelf zal het met een letter en een boek moeten doen

Qua wensen zou ik het anders ook wel weten; kledingbon, grote braadpan, drogisterij/douglasbon, simpele effen witte borden...

groetjes,
Jons

Mamasan

Mamasan

19-11-2008 om 10:06

Handig

Misschien doe ik nog ideeën op hier. Op mijn lijstje staan tot nu toe: agenda voor 2009, stamppotstamper. We hebben voor de volwassenen een limiet van 10 euro, en ik krijg van 2 personen/stellen iets.

Lieve Sint,
Hier volgt mijn verlanglijstje:
keukenschort
ovenwanten
dessertschaaltjes
sudokuboekje
legpuzzel
mooie wol voor sjaal
boek:zeg het maar gewoon
oorbellen hangend in bruin/rood
gezinsagenda 2009

Geen idee, cobi

ai, dat moeten we dus nog afwachten! Volgens mij komt hij bij de Blokker vandaan, of hij lekt of niet? Na 5 december kun je antwoord krijgen

Jons

Mengkommen, toetsenbord

..wij hebben de laatste twee maanden onze normale tussendoor aankopen/wensen opgespaard zodat de kinderen het voor ons voor Sint kunnen kopen. Beschamend lange lijst geworden. Het mooiste is dat een wens vanzelf verdwijnt als hij een tijdje op een lijst heeft gestaan.

Maar een superzwaar hakmes blijft me bekoren...

Bastet

Bastet

19-11-2008 om 13:55

Letter

Ik heb voor mijn gezin al letters gehaald,ik sla altijd direct in,omdat mijn voorletter(Y)heel snel uitverkcoht is.Vroeger werd de Y niet gemaakt,dus die goot mijn moeder zelf,met een chocoladevorm.
Groetjes,Bastet

Sancy

Sancy

19-11-2008 om 14:13

Maar maar maar (bastet)

Er zit toch helemaal geen Y in Bastet????

Vera*

Vera*

19-11-2008 om 14:23

Cobi ot

als je kunt luisterlezen en poetsen, kun je toch ook luisterlezen en breien?

Niets

ik vind sinterklaas een kinderfeest. MIsschien vraag ik met kerst wel een kadootje, ach dat komt er dan toch ook weer op neer dat we samen gaan winkelen.

We zijn hier gewoon niet zo van de feestjes en de kadootjes. Kind krijgt een zak vol met kado's met sinterklaas en dan is verder ok.

Vera*

Vera*

19-11-2008 om 15:29

Cobi ot

Die laatste zin laat zien dat er toch wel enige zelfdiscipline is .

Bastet

Bastet

19-11-2008 om 15:43

Sancy

Ik ben hier natuurlijk volledig underkuvver,maar ik wil best een B uitproberen hoor.Is makkelijker te krijgen ook!
Bastet

Eeh...

...een kookwekker.
en
eh
ik weet het nu al niet meer.
Maar die beker van Blokker lekt, want die heb ik al. Niet zo heel erg hoor. Rechtop vervoeren en niet in je tasje doen.
Groet,
Miriam Lavell

reina

reina

19-11-2008 om 18:16

Niks

Want ik dacht dat het we het nu weer eens met elkaar konden vieren, omdat zoon in 't land is, zit dochter ergens ver weg komende maand... Dus geen Sintfeest hier, jammer!.

1 ding

Nieuwe sloffen, van die Spaanse sloffen. De oude zijn ongeveer doorgesleten. (Maandagmorgenexemplaartjes hoor, want met het paar hiervoor heb ik jaaaaaaren gedaan!)

Yta Chalne

Yta Chalne

20-11-2008 om 08:11

Thermomokken

Thermomokken zijn nooit bedoeld om in een rugzak te stoppen. Het zijn warmhoudbekers, bedoeld voor in de auto of op je bureau. Wil je iets dat niet lekt, dan is de enige optie een klein thermosflesje. Overigens, Cobi, vind je een taartverdeeldinges geen leuk kado...;

Bellefleur

Bellefleur

20-11-2008 om 09:00

Mickey

Er zijn spaanse sloffen te koop bij de Aldi momenteel. Goedkoop Sintkadootje...

Lidwientje

misschien is het een goed idee om aan wat kadootjes een gedichtje te hangen inderdaad, ik geloof dat vriend dat vorig jaar ook gedaan heeft. Misschien moeten we volgend jaar als de baby er is het sinterklaasfeest als traditie zoals jullie dat deden introduceren, het is nu vooral een hebberig 1-kinds-kick van een uur.

Terpi

Terpi

20-11-2008 om 20:28

Y of b

En de B is ook nog groter! Althans, dat dacht ik vroeger, ik voelde me zo misdeeld met mijn C tegen de N van mijn zus...

Geen Sinterwensen hier, alleen een grote bak stilte, rust en pauze in het te drukke bestaan. Nou ja, okay, en mooie zwarte leren laarzen.
Groet Terpi

Pelle

ja dat is inderdaad zo, zei je vorig jaar ook ! Maar we hebben dus al meerdere keren gezegd tegen haar dat sinterklaas een kinderfeest is, ik zet mijn schoen dus ook niet.

MIsschien is het beter hier om sinterklaas klein te vieren en kerst uitgebreider met kado's voor iedereen. Zo doen vrienden het, met sinterklaas krijgt hun zoon een paar(dus 2 oid) en met kerst uitgebreid. Het staat mij gewoon tegen om met sinterklaas een kado te geven aan mijn vriend, eigenlijk zijn we sowieso niet van de kadootjes en feestjes. Ja ik denk dat ik dat ga introduceren, zal het voorleggen aan vriend. Sinterklaas voor kind en kerst voor het gezin.

Pelle goed nieuws!

we gaan inderdaad doen wat jij zegt en vriend maakt wat gedichtjes en ik ga al wat nog nieuw het huis in komt en wat we niet meteen nodig hebben (sokken, shampoo, caviabrokken, kattenblik) inpakken.
Als kado voor ons drietjes heb ik een etentje gereserveerd, gedichtje erbij moet ik nog maken.

Nou leuk, dan hebben we een veel beter feest ook voor volgend jaar alvast als de baby erbij zit.

Heeeel goed manda!

Ik wou me er niet mee bemoeien, maar dit is echt een strak plan!!

Veel plezier!!

ingrid

Manda!

Leuk man! Ik hoop echt dat het allemaal heel gezellig uitpakt.

Fijn

dit forum, wij zijn gewoon echt niet zo van de feestjes en zo, we hebben dan een extra stimulans nodig ofzo. Ook 1 van de redenen dat we nog nooit een verjaardag van onszelf gevierd hebben. En trouwen komt er vast ook nooit van, maar misschien moet ik dat tzt ook maar aan jullie voorleggen.

Massi Nissa

Massi Nissa

22-11-2008 om 08:22

Manda (ot), echt grappig

Wij vieren hier ook nooit een verjaardag van onszelf, wat grappig! Mijn man weet niet wanneer hij precies geboren is en ik houd gewoon niet van geplande, verplichte feestjes. Enige nadeel is dat we dus ook alle cadeaus mislopen, maar dat hebben we er graag voor over. Deze week hebben we voor het eerst een verjaardag gevierd, de tweede van onze dochter. En dat was dan wel weer ontzettend leuk, die traditie houden we er graag in.
Groetjes
Massi

Die verjaardagen

ja leuk als iemand anders jarig is dan heb ik meestal wel een leuke middag met de buren van vrienden, het gesprek gaat altijd over kinderen en huizen of campings.

Zelf heb ik dus geen zin in buren en vrienden in een stom kringetje die ik dan een stuk taart en een paar borrels in moet schenken, ik ben ook de slechtste gastvrouw denkbaar ik kan het gewoon niet. Het is al anders als je in de zomer jarig bent maar helaas alle 3 zijn we in de winter jarig. Oh ja de baby wordt een zomerbaby, dat biedt perspectieven en wellicht andere inzichten

On topic

misschien wat ideeen voor bellefleur:

- scrubcreme, gezichtscreme, handcreme van het goede merk
- shampoo, haarmasker
- handige (A4 oid) formaat tas
- vochtig toiletpapierhouderdoosje voor aan de muur (ik zeg maar wat
- dinertje voor 2
- rijstkoker
- nieuwe wc kalender
- chique agenda met mooie pen
- proefabonnement op een woonblad (3 nummers)
- hotelkwaliteit beddengoed
- grote pot drop
- batterij oplader met oplaadbare batterijen
- mooie sjaal met handschoenen

Bellefleur

Bellefleur

22-11-2008 om 16:44

Wauw!

Manda! Dat is nou precies wat ik altijd al had willen hebben: een toiletpapierhouder. Vochtig nog wel... Ik vind het leuk dat je besloten hebt om zelf ook kadootjes uit te pakken. Misschien, ik weet het het is een ruig voorstel, zo je zelfs een kadootje in de mand kunnen doen voor je man dat een verrassing is voor hem. Dus zonder dat hij weet wat er in zit...

Kaaskopje

Kaaskopje

22-11-2008 om 17:05

Van alles

Ik vraag altijd een Afrikaans voorwerp voor mijn hoekje.
Verder portemonnee, handschoenen (had ik ze maar alvast...), wat lekkers, grote paraplu, bon van Douglas of Ici Paris, ketting. Ik moet nog even nadenken of ik meer weet.

Wat ik vraag:

Een fietsbel, noa perle, fles advocaat, snoepschoolkrijtjes, loesje scheurkalender, nieuwe CD van Blof, Km teller voor op de fiets, verf,doucheschuim.En een chocoladeletter en marsepein natuurlijk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.