Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Mayte*

Mayte*

01-04-2009 om 13:42

En zijn jullie al beetgenomen? (1 april)

Ik ben zonet gigantisch tuk genomen door een vriendin van me.

Ze heeft vorige zomer een relatie gekregen met een man, waarvan steeds vast stond dat hij weg zou gaan voor een jaar reizen. Een vrijbuiter die zich niet wilde binden. Het was een zinderende relatie voor zolang het duurde; de man van haar leven, volgens haar. We hebben haar ook nog nooit zo stralend gelukkig gezien.

Nu zet ze vandaag een bericht op onze vriendinnen hyves dat hij haar vanuit India gebeld heeft en haar een huwelijksaanzoek heeft gedaan en dat ze ja heeft gezegd. Wij vriendinnen buitelden natuurlijk over elkaar heen om haar te feliciteren. Alleen ik heb haar ook nog een apart bericht gestuurd over de energie die ik tussen hen gevoeld heb en die voelbaar was in haar huis toen ik daar in oktober een paar dagen logeerde. Dat het zo goed voelt dat zij samen hun leven zullen gaan delen. Mijn Jomanda kant ten volle 'in the open', bij wijze van spreken.

Oh, wat ben ik hier ingestonken!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kari1

Kari1

01-04-2009 om 14:32

Vandaag nog niet

maar een aantal jaar geleden wel. Ik ging samen met een collega naar een cursus voor ons werk, een dag of 8 op verschillende data. Omdat haar woonplaats in de richting van de cursusplaats ligt ging ik haar afhalen en reisden we verder samen in 1 auto (en een flink stuk).
Kom ik op een cursusdag 's morgens vroeg aan haar deur, doet ze open in ochtendjas, slaperig kijkend: maar de cursus gaat niet door vandaag, ziekte van de cursusleider, hebben ze jou dan niet gebeld gisteravond?
Neeeeee, sh*t, kom ik daar zo vroeg m'n bed voor uit, ik had een vrije dag kunnen hebben en uitslapen...
Onder haar ochtendjas bleek ze geheel gekleed en gereed om te vertrekken. Ik stond er met 2 voeten middenin.
Kari

Mayte*

Mayte*

01-04-2009 om 14:37

Oh die is ook goed kari1

Geweldig verhaal! En heb je haar al terug gepakt?

Ik ga een voorraadje aanleggen denk ik met goede 1 aprilgrappen, want ik wil natuurlijk volgend jaar revanche nemen.

Bastet

Bastet

01-04-2009 om 15:24

Ja........

Mijn middelste en jongste gaan altijd helemaal los op 1 april,dagen van voorbereiding,vroeg opstaan (dat doen ze anders echt never niet)Dus de score van vandaag tot nu toe:
Alle deurkrukken vol tandpasta,een drol van ontbijtkoek naast de kattenbak,in de zoutpot zat suiker,onder de muis van de pc zat een papiertje dus die deed het niet,yoghurt in de shampoofles,chilipoeder in mijn koffie.
Zucht....
Bastet

Jacoline29

Jacoline29

01-04-2009 om 15:52

Bastet

dat is nogal wat zeg.
Hier geen geintjes uitgehaald.misschien komt dat nog?
Of ze beseffen 1 april nog niet zo goed?(6,5 en 2jaar)

Suzanne

Suzanne

01-04-2009 om 16:36

Simpel maar effectief..

Zelf niet beetgenomen, maar op een andere afdeling bij mij op het werk was het raak. Iemand had een simpel briefje op de koffie-automaat gehangen 'defect'..

mijk

mijk

01-04-2009 om 17:37

Zoon

is al helemaal bezig. Gaat tegen papa zeggen dat de auto beschadigd is maar dat er iemand een papiertje onder de ruitenwisser heeft gedaan. Daar staat dus in zelfgeschreven koeienletters 1 april...

Overigens Mayte vind ik het nu bijna sneu voor je vriendin dat ie dat neit gedaan heeft ;_)

Zus

Zus

01-04-2009 om 19:13

Ja, vanmorgen

Ik stond op het punt naar mijn werk te gaan, gepikt en gedreven toen dochter zei dat ik even moest gaan zitten. Ik had het scheetkussen achter haar rug al gespot, deed uiteraard net of ik dat niet zag en ging voluit zitten om de scheet zo hard mogelijk te laten zijn. Had ze het ding doordrenkt met water! Mijn broek zeiknat natuurlijk....

Asa Torell

Asa Torell

01-04-2009 om 20:08

Ja jammer mayte

Dat was toch het leukste geweest voor je vriendin als het wel waar was geweest!

Asa Torell

Asa Torell

01-04-2009 om 20:08

Hier overigens nog niks

en het koffieapparaat op het werk was helaas ECHT stuk .

Gelukkig niet

buiten de 'oo mam er zit een vlek op je broek' of 'mam er zit een spin in je nek' grappen van zoonlief vna 6

gula

Ook niet

Ja, dochterlief van 4 heeft na school de hele middag om het halfuur geroepen "mama, je veter zit los" en het is niet dat ik niet mee wilde spelen maar aangezien ik thuis altijd op blote voeten loop was de grap er snel af

Tango

Tango

01-04-2009 om 22:30

Hier hoorde ik de hele dag

1 april, kikker in je bil bij de meest flauwe grapjes, waar je natuurlijk niet intrapt. Beide kinderen waren er druk mee bezig, hoewel Tangozoon (4 jaar) er nog weinig van snapt volgens mijn. Tangodochter is jarig op 1 april. Tot vorig jaar vond ze dat vreselijk, maar het lijkt nu wel te wennen. Ze doet in ieder geval nu wel mee met grapjes maken, voorheen nooit.
De kinderen in de klas van Tangodochter (vandaag 8 jaar geworden) en de parallelklas werden vandaag ook goed beetgenomen. De juffen hadden op het bord geschreven dat ze a.s. vrijdag naar de Efteling zouden gaan omdat ze een prijsvraag o.i.d. hadden gewonnen. Het werd heel overtuigend gebracht, de kinderen geloofden het en zelfs een aantal ouders twijfelden of het niet toch waar zou zijn......

Lys Lionne

Lys Lionne

01-04-2009 om 22:50

Parkeergarage

Toen ik vanmorgen de parkeergarage bij mijn werk inreed waren alle vakken met een rood/wit lint afgezet. Dus ik een verdieping hoger: idem. Er ging een klein lampje flikkeren in mijn achterhoofd en ja hoor, op de volgende verdieping weer lint, maar nu ook enkele auto's die eronder door gereden waren of het kapot gemaakt hadden. Há, dacht ik nog, mijn krijgen ze niet zo gek dat ik het nog hogerop ga zoeken, leuke 1 april grap ) Dus ik geparkeerd onder een lint en grijnzend de afdeling op gelopen. En, waar staan jullie geparkeerd? Nou ehhh, bovenaan hoezo? Nou, die linten, da's toch duidelijk een 1 april-grap! Ehhhhh nee hoor Lys, de 1e drie etages moeten schoongemaakt, niks 1 april grap.

Whooeehhhhaahaha, daar stond ik dan met mijn heldere ingeving )

Mayte*

Mayte*

01-04-2009 om 23:03

Gelukkig is het morgen weer gewoon 2 april

Ik moest wel erg lachen om dat scheetkussen met water. Wil je als moeder ook eens leuk meedoen; wordt het wel heel erg bestraft. (Wel een goeie trouwens om ooit eens bij mijn dochter uit te halen!)

En dat van die parkeergarage is ook hilarisch.

Oh ja, vriendin in kwestie had overigens wel een mailtje gehad van de vrijbuiter in India dat hij haar binnen nu en een paar dagen wil bellen. Dus in die grap van haar zit een hoop wishful thinking. Wie weet. Ik geloof haar nu natuurlijk nooooooit meer als er wel weer een opbloei van de romance aangekondigd wordt.

Welterusten!

Mayte

Tv magazine

heeft ook een goeie grap mijn zoon van 14 heeft zich rot zitten zoeken naar 1 april in de radiobode tot hij erachter kwam dat 32 maart echt niet bestaat,zo grappig was mij niet eens opgevallen dat het verkeerd staat.

Jolijt

Jolijt

02-04-2009 om 10:38

Favorite site....

was ineens een 'uitsluitend sport' site geworden... je kon er onder andere wedstrijden vinden met cantonees commentaar (dat was wel een beetje de weggever..).
Maar toch was ik heel blij om te zien dat vanmorgen weer alles bij het oude was! Dan merk je toch weer hoe gehecht je raakt aan je vaste dingen....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.