Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Faith

Faith

07-01-2009 om 21:18

Er, stukje gemist...

Ships, ondanks dat iemand hier zei dat Er weer zou verdergaan zaterdag was ik het vergeten (dom dom) en viel pas om 23.10 in. Ik weet dus niet wat er gebeurt is met de moeder van dat meisje waar die ene dokter bij woonde (jemig, ben ook alle namen kwijt) Ze zat in een auto de laatste aflevering..
En Kovac is ontvoerd vanuit zijn huis???? Wie praat me even bij? Of waar zie ik de aflevering ? (ik heb al bezocht bij Avro en Nbc, het gaat om afl 15 van seizoen 13, volgens mij. Faith

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Faith

Faith

07-01-2009 om 21:54

Enne

DIe brand bij die blonde in huis, met Alex, hoe is dat afgelopen?? Faith

Spoiler alert!

Moeder van meisje blijkt een overdosis pillen te hebben genomen en blijft dood, maar niet voordat ze de knappe assistent heeft toevertrouwd dat hij eigenlijk de vader is.
Arts wordt meegenomen en mishandeld opdat hij begrijpen zal wat de man doormaakt, de doorgedraaide man pleegt uiteindelijk zelfmoord en de arts gaat vrij.
Het appartementencomplex brandt af en er is een zwaargewonde: de buurman. De verpleegster heeft wel een vermoeden hoe de brand is ontstaan en welke rol haar zoon daarin speelt...
Sorry voor de telegramstijl, maar ik ga afsluiten.

Groetjes

Faith

Faith

09-01-2009 om 13:13

Dank hoor!

Dank clo, ik had al zo'n vermoeden maar dacht dat de oma ook gewond was. Jemig, is de arts toch de vader? Had hij zelf ook wel kunnen bedenken zeg. En wat een dom mens dat ze dat niet eerder heeft gezegd ....

Wat een dom mens, maar helemaal erg dat ze vanwege een man zo'n wanhoopsdaad begaat en haar eigen kind een moeder afpakt!! Sorry, ik was die aflevering ongesteld en dan ga ik er nogal in mee

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.