Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Polly Shearman

Polly Shearman

07-12-2009 om 21:37

Erg genoten van oude draadjes


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Anne Marie van Osch

Anne Marie van Osch

10-12-2009 om 21:29

Jakiro

"Namen verwijderd die gewoon in het archief staan, zonder verwijzing naar de nieuwe nick ? Beetje ovetrokken forumredactie "

Nee, de forumredactie wil volgens mij alleen dat niemand nu anderen gaat 'verraden'.

Jij hangt hier trouwens net zo lang rond als ik en ik heb geen idee welke oude nick bij jou hoort.

Van Tirza weet ik het wel, van Tinus natuurlijk, van Margje, van Genista. Ik wil nog steeds weten wie Asa Torell is.

En ik baal nu enorm dat je niet met 2 nicks in 1 discussie mag

Kaaskopje

Kaaskopje

10-12-2009 om 21:38

Zoeken

Hoe kom ik bij mijn eerste bijdragen? Ik ben met een andere nick begonnen en als ik dat invul en geen aantal dagen invul gebeurt er niets. Wat doe ik fout?

Nasha 1st

Nasha 1st

10-12-2009 om 21:43

Nicks

ik ben er echt slecht in. Sommigen heb ik wel weer getraceerd, sommigen niet. Velen weten ook niet onder welke naam ik eerder postte, dus kennelijk doe ik dat ook goed Anderen weten inmiddels wel weer wie ik ben of zijn er recent achtergekomen

(Rembrand, ik laat je zo snel mogelijk wat weten!!)

Kaaskopje

Kaaskopje

10-12-2009 om 21:47

Oooooh

ik had nog geen rubriek ingevuld! Blonde actie van mij) Ik zit precies 5 jaar op Ouders Online, het voelt veel langer.
Van een aantal mensen weet ik nog wel wie ze voorheen waren, maar bij anderen heb ik het opgegeven.
Ik ben niet zo van het teruglezen puur voor de lol. Alleen als ik echt iets op wil zoeken doe ik het wel eens.

amk

amk

10-12-2009 om 22:07

Ja mamasan

ik was je kwijt, maar dat nog niet hier gezet.
Hoe is het nu met E?
En belangrijker hoe zou het met Kees zijn?

Biene M.

Biene M.

10-12-2009 om 22:39

Hoe lang?

Hoe weten jullie sinds wanneer jullie hier komen? Ik heb wat in het forumarchief gekeken en mijn oudste bericht wat ik in de gauwigheid zag is van maart 1998. Maar volgens mij kom je met dit archief niet in het oude forum, toen de berichten nog door de redactie werden gescreend voordat ze geplaatst werden. En toen schreef ik hier dus ook al.

Ben erg benieuwd wie Genista is nu ik weet dat ze van de oude garde is, vooral omdat ik haar bij de laatste meeting irl heb gezien! En Jakiro, tijdens het struinen in het archief zag ik dat wij vroeger best wel eens in dezelfde draadjes zaten.

Sommige nickwissels heb ik meteen door, andere totaal niet. Komt misschien ook doordat ik wat jaren afwezig was van het forum, maar tijdens de nickwissel van Mamasan was ik hier en toch heb ik geen flauw idee wie ze nu is!

Nou, ik duik weer lekker onder in mijn nieuwe Gezellug-leven hier, ik stort me niet meer in allerlei heftige discussies zoals ik vroeger wel deed.

Dág!

Mamasan

Mamasan

10-12-2009 om 22:47

Amk

Met E gaat alles prima. Toen ik afgelopen zomer in C was, was Kees er niet. Mieke had hem mee naar Nederland genomen, maar ik hoorde dat het heel goed met hem ging.

kien

kien

10-12-2009 om 23:16

Sinilind

Ik heb ook weer eens oude draadjes opgezocht en kwam iets grappigs tegen: ooit heb ik jou een tip gegeven over een school voor je dochter. Jij kende die school toen niet en nu kom je er dagelijks, volgens mij. Wat kunnen de dingen toch raar lopen.

Kien

Jakiro

Jakiro

11-12-2009 om 00:19

Biene m.

?????
Oh gosh, ik herken je écht niet
Jakiro

Biene M.

Biene M.

11-12-2009 om 06:52

Jakiro

I know, alleen Miriam Lavell heeft me eens gespot toen ik een oud stokpaardje bereed. Prima zo

Pfff

Ik ben opgehouden met te achterhalen wie wie is. Ik reageer op een vraag die interessant is, of waar ik per ongeluk een antwoord op heb. Of ik reageer op forummers die ik op basis van hun schrijfgedrag leuk vind.
Ik vond van mezelf nog berichtjes van winter '99 terug onder mijn eigen voornaam, maar ik weet dat ik in het oude forum ook heb meegeschreven. Dat zal dan in '98 zijn geweest?

reina

reina

11-12-2009 om 10:05

Kaaskopje?

Zit jij er 'pas' 5 jaar bij ? Ik heb echt het idee dat je hier ook al zo'n jaar of 10 rondstruint!

tonny

tonny

11-12-2009 om 14:46

Sjonge, al die sterretjes...

het is echt een geheime club dat Ouders Online zeg!

tonny

Asa Torell

Asa Torell

11-12-2009 om 21:07

Mamasan

Ik ben je inderdaad ook kwijt! Heb je wel een keer weer gespot (dacht ik), maar inmiddels ben ik weer vergeten onder welke nieuwe nick dat was.
En daarentegen zijn er enorm veel nicks waarvan ik denk: die moet ik kennen, maar wieowie... gelukkig ben ik blijkbaar lang niet de enige die dat heeft.

Kaaskopje

Kaaskopje

11-12-2009 om 21:37

Reina

Dat gevoel had ik zelf eigenlijk ook, maar ik kom toch echt uit bij najaar 2004.

Jade

Jade

11-12-2009 om 22:33

Goh,

in juni 2000 ben ik hier gaan schrijven.......is het al zo lang geleden??

Margje, ik weet nog wie Mieke V is......en dat is inderdaad geen Mieke van Rijn

Nickwissels hou ik niet bij.....dat lukt me niet meer (word te oud

2003,kaaskopje en pebbles?

ik ben hier vanaf mei 2003,en ik dacht dat kaaskopje hier toen al zat?overigens mis ik pebbles ,zij was tandarts assistente volgens mij,is zij verdwenen of heeft zij een nieuwe nick?

Bastet

Bastet

12-12-2009 om 09:43

Sus anne

Pebbels is mondhygieniste,en heeft het te druk met andere dingen om hier nog te schrijven.
Groetjes,Bastet

Kaaskopje

Kaaskopje

12-12-2009 om 12:30

Nog eens gezocht

Ik kom uiterlijk tot september 2004. Ik weet dat er nog een kind op de basisschool zat. Ik dacht zelfs 2 maar ik heb blijkbaar ook een vertekend beeld.

Even onder eigen naam ( dus Mieke van Ri

Even onder eigen naam ( dus Mieke van Ri

12-12-2009 om 12:36

Mieke v.

Wie heeft hier het lef om te denken dat Mieke V. dezelfde is als Mieke van Rijn ?!!!
Ik dacht dat jullie mij toch wel wat slimmer hadden ingeschat dames
Wij smulden inderdaad allemaal van haar verhalen en leefden zeker ook mee met haar. Ik kom nog regelmatig gedichten tegen van Mieke als ik op gedachten-gedichten zit te lezen.
Groetjes, Mieke ( van Rijn ).

Rembrand

Rembrand

12-12-2009 om 14:57

Tienjarig jubileum.

Ik schrijf hier nu ruim tien jaar mee. Binnenkort elf jaar. Ik ben hier begonnen toen onze jongste een paar maanden was. Wij hadden toen het November '98 groepje dat op een gegeven moment het langst lopende draadje was.
M.

Discussie

ik ben begonnen om mijn berichtjes in puberteit terug te lezen,veel dingen was ik al vergeten,maar het valt op dat ik behoorlijk wat heftige discussies had met Alex en Freek bok.ook valt het me op dat ik onder al mijn berichtjes zette: groetjes sus-anne.dat doe ik tegenwoordig nooit meer,terwijl het toch wat vriendelijker staat,ik denk dat ik die oude gewoonte er maar weer eens ingooi,bij deze:

Groetjes Sus-anne

Rafelkap

Rafelkap

12-12-2009 om 17:35

Cobi/sus-anne

Ja en dan kan je nog wel zo wijs zijn je berichtje niet te ondertekenen met groetjes, als iemand anders je nick noemt in haar reactie, ben je nog leuk leesvoer voor de buurvrouw
Ik ben gelukkig zelf niet bang voor mijn buurvrouw.

Ik ging ook zoeken

maar als ik "savon" in tik krijg ik ook alle berichten te zien waar 's avonds in staat en dat zijn er best veel.

mirreke

mirreke

14-12-2009 om 11:12

Savon plus spatie

Als je in het zoekbalkje savon intypt en daarna nog een spatie, krijg je toch minder avonden te pakken denk ik zo...

Mirreke

Wat slim van je! Of eigenlijk wat dom dat ik dat zelf niet bedacht heb. Ik heb het natuurlijk gelijk uitgeprobeerd en dan krijg je inderdaad een leuk klein lijstje. Jammer eigenlijk dat je niet alle berichtjes kan zien van jezelf, dan moet je dus structureel iets van "groetjes Savon" zetten en dat heb ik nooit gedaan.

Hillary

Hillary

14-12-2009 om 11:42

1997

Hoe ik weet vanaf wanneer ik hier komt? Toen was ik zwanger van nr 1 en wilde een abonnement op ouders van nu. Ik dacht doe eens een gok en tikte www.ouders.nl. In die tijd speelde ook een rechtzaak van Ouders van Nu tegen Ouders Online om deze reden. Ik denk ook nog wel eens terug aan Mieke V. Ze heeft echt indruk gemaakt. Als mijn huis nodig een poetsbeurt moet hebben denk ik wel eens aan hoe zij het deed. Elke ochtend zij beneden en dochter boven alles afstoffen, wow ze zou mijn huis moeten zien.

Lynna

Lynna

15-12-2009 om 06:37

1996

Ik loop hier zo ongeveer het langste mee geloof ik. Vanaf juli 1996, zwanger van mijn tweede en vol verbazing over alles wat dat internet te bieden had. Heerlijk om hier zoveel herkenning te vinden, ik herinner me nog een groot gezin met 7 kinderen, waarvan de vader hier regelmatig postte. Ik ben naar het feest in Amsterdam ter ere van het 1-jarig bestaan geweest, Justine en Henk hebben me na afloop een lift gegeven naar het station. Zo bijzonder toen om in het echt allerlei mensen te ontmoeten die je alleen maar virtueel kende. Als ik op google zoek op mijn eigen naam, kom ik heel wat draadjes uit het archief tegen. Bv over mijn eenjarige veelvraat, waarvan de arts toen zei dat ik er maar van moest genieten. Inderdaad, nu lust ze praktisch niets

Tirza G.

Tirza G.

15-12-2009 om 16:57

2000

Ik ben in 2000 mee gaan schrijven, daarvoor las ik wel eens sporadisch mee. Ik weet nog dat ik het mij toegewezen wachtwoord een soort van belediging vond Dat lijkt namelijk op een soort deftige variant van "kwekdoos". Nou jaaaaaa zeg Naar meetings ben ik nooit geweest.

Tirza

2001

Ik ben hier voor het eerst gaan lezen en schrijven in 2001, tijdens mijn 1e zwangerschap. Na een tijdje weer gestopt, omdat ik toen geen internet meer had. In 2005-2006 weer een tijdje meegedaan en uiteindelijk sinds begin 2008 echt fanatiek mee gaan schrijven.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.