Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Polly Shearman

Polly Shearman

07-12-2009 om 21:37

Erg genoten van oude draadjes


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

17-12-2009 om 23:41

Meelezer

En wat heeft je doen besluiten jezelf nu bekend te maken? Want ook jij bent vrij eenvoudig te traceren.

Tirza

Och

Meelezer zegt het dan nog. Er zijn er ongetwijfeld tientallen die het allemaal ook weten en helemaal niets zeggen, niet IRL en niet hier. Tihama zei het al vaker: houd er rekening mee dat wat je hier schrijft, vergelijkbaar is met het op de voorpagina van de krant zetten.
Maar meelezer, meet je eens een prettige nick aan en kom meepraten. Je weet nu alvast wat je niet moet prijsgeven als je graag min of meer anoniem wilt blijven

Lou

Lou

18-12-2009 om 16:29

Ook vooral meelezer

Ik moet zeggen dat ik er ook van schrik als ik eens naga (als ik me verveel of zo) wat ik allemaal weet van mensen die hier veel schrijven. Het is echt veel. Ik doe er niets mee maar het weerhoudt me er geloof ik wel een beetje van om ook veel te schrijven. Hoewel ik dat ook wel weer leuk zou vinden. Een beetje dubbel, dus. Maar ik zou me geen gluurder willen voelen. Mocht ik iemand herkennen, dan zou ik dat wel melden en niet een soort van stiekem mee blijven lezen. Zo iemand wil je toch ook gewoon niet zijn.

Verder vind ik dit forum, ook als weinigschrijver, ontzettend boeiend en leerzaam. Ik heb er heel veel aan, bij zo ongeveer alle vragen waar ik af en toe mee zit.

groet,

Lou

Rafelkap

Rafelkap

18-12-2009 om 17:10

Te haastig

Wat kennen jullie elkaar goed. Ik ken veel nicks en ook heel wat verhalen erachter intussen. Ik kom hier al sinds eind 2004. Toch heb ik nooit iemand herkend en ik weet lang niet alle verhalen zo uit m'n hoofd. Dat onthoud ik gewoon niet, lees wel elke dag maar iets te haastig. Ik heb ook niet het idee dat ik mezelf nou zo ontzettend bloot heb gegeven. Dus mocht iemand denken me te kennen of me herkend hebben, so what? Ik heb absoluut geen probleem met "meelezer", zo zullen er nog velen zijn, dat is nou eenmaal op een forum.
Zo'n meeting, ik weet het niet. Ik vind het op zich altijd wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen, ik sta open voor nieuwe, leuke contacten, maar ik heb niet het idee dat ik hier mensen echt "ken". Vraag me ook af of er vriendschappen ontstaan na zo'n meeting? Internet blijft toch wat oppervlakkig ben ik bang.

amk

amk

18-12-2009 om 19:00

Rafelkap

niet door de meeting zelf ontstaan vriendschappen maar de meeting helpt wel mee om personen bij verhalen te plaatsen en als er dan een klik is kan er meer groeien.
Dan ontstaan er mini-meetings. Ook erg leuk.

Meelezer

Bedankt voor je uitleg.

Ik denk dat de verwachting hier gewoon een beetje is dat je uitwisselt... geven en nemen dus.

Dan werkt een forum ook het beste, lijkt me logisch. Anders wordt het wel erg stil. En die persoonlijke gegevens horen bij de ruilhandel onderling, al was het maar omdat je dan elkaars advies beter kunt plaatsen.

Maar goed, misschien (ongetwijfeld) geef jij weer ergens anders in je leven en dat druppelt dan weer via via terug naar de forummers.. ofzo... zo leg ik het in ieder geval uit aan mijn kinderen als ze vragen waarom ze ergens iets moeten doen zonder er stante pede iets voor terug te krijgen.
Je geeft aan het universum en je krijgt van het universum.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.