Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

MRI

MRI

26-10-2011 om 15:00

Erg op zoek naar een tv programma (lesbische hoge hakken party)

Hallo, zoals jullie wellicht weten is mijn dochter een transgenderkind (voelt zich een jongen). Nu vertelde een vriend van mij dat hij de vorige week of de week daarvoor een programma zag over lesbische jonge meiden waarvan er een zich altijd transgender had gevoeld maar toch ineens switchte op haar vijftiende. Ik wil dat programma heel graag zien maar hij wist niet meer wat en waar het was. Het enige wat hij wel wist: het ging om jonge meiden, ze organiseerden een lesbische hoge-hakken party en een was dus jongensachtig (geweest). Ik heb al gegoogled maar kan niets vinden. Ik hoop dat hier iemand het gezien heeft. Wie?

MariaRosa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
jeltje

jeltje

26-10-2011 om 16:10

Ik heb het gezien. Was een leuk programma. Leuke meiden. Maar ik zat intussen wel andere dingen te doen (OOL waarschijnlijk), dus heb niet goed opgelet.
Volgens mij veranderde het bewuste meisje toen ze een vriendinnetje kreeg/verliefd werd, maar misschien haal ik nu dingen door elkaar.

Ik weet niet meer hoe het heette, maar ga daarover denken. Het was iig op NL 1, 2 of 3, en ik meen voor 22.00u 's avonds.

Sassie

Sassie

26-10-2011 om 17:20

Heb..

Wel eens een documentaire gezien op TV over Transgenders en ik was zeer geraakt door de persoonlijke verhalen.
Nu weet ik niet meer of dat nu bij Holland DOC was of op National Geographic Channel. Ik vond het een zeer verassende documentaire.

wendelien

wendelien

26-10-2011 om 19:16

Dat was

Café de Liefde van Bram van Splunteren bij de VPRO. Ik denk dat dit twee weken geleden op de buis was.

MRI

MRI

26-10-2011 om 20:08 Topicstarter

Super

bedankt, dan gaat ik op programma gemist kijken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.