Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Lys Lionne

Lys Lionne

31-03-2009 om 17:24

Ergernis! [Boos op mezelf]

Arrghhhh, mag ik even mijn hart luchten?!?
Mijn man heeft via gsm-warenhuis.nl een nieuwe abonnement afgesloten + Wii. Leuk natuurlijk! Vrijdagmiddag laat een berichtje op ons antwoordapp. of we contact op wilden nemen voor levering. Man moest deze week naar het buitenland, dus ik heb gisteren met mijn eigen gsm 7x naar het dure 0900 nummer van het koeriersbedrijf gebeld. Ik kreeg elke keer een computerdame aan de lijn die meldde dat dit gesprek 55 cent kostte + de kosten van mobiel bellen. Vervolgens kreeg ik weer zo'n toon alsof de telefoon overgaat en na een minuut een klik en in-gesprektoon. De 8e keer kreeg ik eindelijk een bandje (na de computerdame) met de mededeling dat alle medewerkers in gesprek waren en ik even geduld moest hebben en 9 minuten later kreeg ik zowaar iemand aan de lijn. Hèhè..... Afspraak voor levering vanmiddag gemaakt en klaar. De hele middag zit ik vervolgens dus thuis te wachten en om half 5 gaat dan eindelijk de bel. De koerier stapt blij naar binnen, ik ook blij met het vooruitzicht dat de kinderen straks blij zullen zijn met de wii en manlief blij is met z'n nieuwe gsm. Ware het niet dat de koerier alleen zaken kan doen met mijn man.... en die is er dus niet ( Hebben ze ook niet gezegd gisteren aan de telefoon?!? Afijn, de koerier nam de gsm + Wii weer mee en liet mij achter met de opdracht opnieuw te gaan bellen voor een afspraak als man zelf thuis is. Arrgghhh, wéér dat traject in! En ja hoor, helaas hetzelfde riedeltje als gisteren. Kan er slecht tegen hoor, dat gehang aan de lijn.
Ben boos op mezelf, dat ik dat regeltje over levering niet goed gelezen heb, want het staat dus uiteindelijk wel in de bevestigingsmail die gsm.warenhuis gestuurd heeft na de bestelling. Ik heb alleen over het woordje 'niet' heen gelezen ("Stel dat u bijvoorbeeld niet thuis bent, dan is het niet toegestaan de bestelling door bijvoorbeeld uw partner of huisgenoot te laten aannemen.")Dus helaas, niemand blij vandaag - zucht.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

31-03-2009 om 19:29

Lys.

Je man had je ook kunnen machtigen. Dat stond waarschijnlijk ook in de regeltjes over de levering
M.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.