Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ervaring permanente make-up?

Door mijn lenzen heb ik altijd last van make-up. Eind van de dag rode ogen, branderige ogen en uitgelopen mascara/oogpotlood. Ik ben me nu aan het oriënteren op permanente make-up. Dit is behoorlijk prijzig! Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met permanente make-up. Met name geinteresseerd in het eye-liner lijntje onder en boven.
Pijnlijk bij aanbrengen? Resultaat wat je ervan had verwacht? Blij ermee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

08-08-2009 om 09:15

2 vriendinnen hebben een permanent lijntje onder hun oog laten zetten. 1 had er weinig last van, de ander liep een week met dikke rode pijnlijke ogen.
Je moet de lijntjes ca. 1 x per half jaar bij laten werken, ze vervagen simpelweg toch wat.
Verder heeft het natuurlijk veel voordelen, geen dagelijks gedoe meer, en nooit ogen als een dramaqueen

Mees

Mees

08-08-2009 om 16:12

Slechte ervaring

Ik heb ongeveer 2 jaar geleden een lijntje boven en onder laten zetten. Drama!! Ze heeft het ene oog goed gedaan, ookal pakte het niet in een keer, moest 3 keer over terugkomen. Maar het ergste: bij het andere oog liep het onderlijntje wat lager dan het andere oog. Niet symetrisch dus, te ver naar onderen gezet. Het vervaagt wel wat, maar niet zo dat je het ieder half jaar moet laten bijwerken hoor.
Ik ben moet nu iedere dag het lijntje wat camoufleren.

Maar misschien had ik dus gewoon een hele slechte. Irma Hulscher schijnt supergoed te zijn, maar heeft ook een lange wachtlijst.

Maar ik zou het dus never nooit meer doen!! (en nu maar wachten totdat het helemaal vervaagt is, dat kan wel 5 tot 7 jaar duren. Gelukkig is het niet helemaal permanent dus)

Mees

Mees

Mees

08-08-2009 om 16:13

Oh ja

Het was ook nog eens superpijnlijk!

Sanneke*

Sanneke*

09-08-2009 om 10:37 Topicstarter

Jeetje mees

Dat klinkt behoorlijk beroerd... Ik twijfelde al behoorlijk, maar nu nog meer. Voorlopig maar even niet doen denk ik. Dank voor je reactie en succes met je a-symmetrische lijntjes, dat lijkt me echt zwaar balen!

Positief

Drie jaar geleden heb ik een lijntje onder en boven mijn ogen laten zetten.het was best prijzig,de pijn was uit te houden,mijn ogen werden eerst verdoofd met zalf,en het ziet er geweldig uit.Ik heb 1 dag een beetje tranerige ogen gehad na de behandeling,daarna was het over.
ideaal,smorgens wakker worden,of naar het strand gaan en je ziet er altijd verzorgd uit.ik heb ze nog nooit bij laten werken,het is nog steeds niet vervaagd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.