Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Kersenboom

Kersenboom

23-05-2012 om 19:27

Eurovisie songfestival...wie gaat er kijken?

Hoewel ik er geen fan van ben…toch ff kijken naar ons indianenvrouwtje…
Heb de voorrondes heel even bekeken…..en de een na de andere lijkt op elkaar…wat dat betreft is Joan wel apart….maar of het 'm gaat worden…ik betwijfel het.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

23-05-2012 om 19:47

Nee

Nee, ik kijk nooit, ik hoor het achteraf wel..)

Vic

Vic

23-05-2012 om 20:45

Eigenlijk niet

Na het debacle van vorig jaar had ik me voorgenomen om nóóit meer te kijken, maar toen zei dochter gister dat ze het wilde zien. Eigenlijk was het best leuk. Ik heb me enorm vermaakt met de inzending van Rusland (zijn die door?). En samen hebben we dubbel gelegen om het allereerste nummer. Ben even kwijt welk land dat was, Moldavië volgens mij. Moet je maar eens googelen. Misschien dat we zaterdag toch wel gaan kijken, als Joan mee doet.

Heel even gekeken

En me bezeken van het lachen, samen met dochter. Het lijkt wel het rariteitenfestival, echt hilarisch. Maar verder interesseert het me niet, ik ga er niet voor zitten, zie het alleen als ik toevallig langszap.

Ik dacht gisteren nog: Nasha schrijft niet meer mee, dus dit jaar geen songfestivaldraadje ;0)

skik

Vic

Vic

23-05-2012 om 20:58

Oh nee

Het was Montenegro, dat lachwekkend slechte nummer.

NaShA

NaShA

23-05-2012 om 22:03

Skik

Wat grappig dat je mij aan het songfestival linkt, LOL. Ik schrijf niet veel meer, dat klopt, of onder pseudoniemen. Maar ik lees nog vrij regelmatig. En nee, dit jaar geen songfestival, althans, niet de 1e ronde. Of ik de rest ga zien, weet ik eigenlijk nog niet...

Kaaskopje

Kaaskopje

23-05-2012 om 23:22

Donderdag

Ik kijk morgen of Joan door mag en als dat niet zo is is mijn belangstelling ook gelijk over. Ik hoop dat ze het redt en dan op zijn minst rond plaats 10 komt, dat is al beter dan voorgangers het gedaan hebben.
Ik geef het wel een klein kansje. Het liedje blijft hangen, is makkelijk mee te zingen... we zien het wel.

Ja tuurlijk

Zoals elk jaar . Flinke zak chips erbij en samen met de hele familie genieten. Het rariteitenkabinet is compleet dit jaar, met onze nationale indiaan en die Russische baboesjki met rammelgebitjes, die inderdaad door zijn tot mijn grote pret
Echt, het is zó ongeëvenaard fout allemaal dat ik gewoon móet kijken. Heerlijk.

Tineke

Tineke

24-05-2012 om 09:05

Onder voorwaarde

Wij gaan kijken, onder voorwaarde dat we daarna iets gaan doen aan de culturele opvoeding. Dus een opera van Verdi luisteren ofzo.
Maar wat hebben we dinsdag gelachen, eerst vol afgrijzen gekeken naar dat eerste liedje, tot we plots niet meer bijkwamen van het lachen. Het was gewoon te erg.

Merel

Merel

24-05-2012 om 09:23

Niet meer

Nee, vroeger keek ik nog fanatiek, maar sinds een jaar of 10 vind ik er niets meer aan. Het duurt me te lang. Vroeger kon ik nog wel eens voorspellen wie er zou winnen, nu lijkt het toch eerder een politiek ding, met stemmen op buurlanden enzo. (of is dat al weer wat minder geworden, ik kijk natuurlijk niet meer)

Neuh

Andere jaren keek ik nog wel eens, of ik deed iets met dat festival op de achtergrond, maar dit jaar was de keus tussen andere mogelijke activiteit en songfestival niet zo moeilijk Eigenlijk vind ik er niet zoveel meer aan sinds we geen vakjury's en orkest meer hebben.

Met een sneeuwster

Het songfestival, ik kijk al jaren niet meer, maar vroeger was dat een happening. Mijn moeder haalde een sneeuwster (of nee, de bakker kwam aan huis met zo'n klein karretje, dan stond ie met zo'n grote rieten mand aan de deur). We mochten opblijven, kregen "lekker drinken", die sneeuwster en later nog een bakje chips. Teach-inn won toen ik een jaar of 10 was, ik weet nog dat ik echt zo blij was dat WIJ gewonnen hadden.

Nu zit ik iedere vrijdagavond met mijn zoon van 12 naar Holland's got talent te kijken. Hij was vorige week net zo blij als ik vroeger toen zijn favoriete dansgroep doorging. Ik vind het een stom programma maar geniet zo van zijn genieten.

Savon!

Wij kregen een roze koek en chocomelk uit een fles. Ik weet nog dat Teach Inn won. Ik had een platenbon gekregen omdat ik bruidsmeisjes was en het eerste singeltje dat ik kocht was het winnende nummer van Teach Inn.
G

sax

sax

24-05-2012 om 20:45

Teach inn!

Een van de beste t.v avonden in mijn herinnering. Met de hele familie voor de buis, iedereen met een papier en pen om punten te geven, iets lekkers erbij, en toen won teach inn, man wat was ik blij. Nog een leuk liedje ook trouwens.

Nou...

Ik zit nu tussen alles door ff te kijken, maar onze nationale Indiaan heeft al een paar keer flink vals gezongen... Als ze doorgaat, is het op de herinnering aan de keren dat het wel zuiver ging

Nou idd

Wat zal ze ervan balen. Wij niet wij kijkers /zappers zijn na zeven jaar wel gewend aan het idee dat Nederland niet meer meetelt.

sax

sax

24-05-2012 om 21:42

Tjee

Wat een sof. Blijkbaar braken de zenuwen op. Nu na een liedje of zeven de t.v maar uitgezet, wat een afschuwelijke liedjes.

Sax

Nu heb ik net bijna drie kwartier gemist, maar dat lied van Servië vind ik toch wel erg mooi. Dat was de eerste van vandaag. Geen idee hoe het niveau van de rest is. Mgoe, ik hoor het later wel eens hoe het iedereen vergaan is. Zaterdag ben ik iig wat anders aan het doen. Maar stiekem hoop ik dat Servië wint

kastanjet

kastanjet

24-05-2012 om 22:03

Malta

Vond ik tot nu toe het leukst.

Malta is ook leuk ja

Nu ik zo de korte stkjes hoor, vind ik Malta ook leuk. Mag ook door Nu heb ik niet gestemd, dus ik mag niks zeggen. Maar als ik Turkije zo hoorde, leek dat grappig veel op een oud nummer van de Dizzy Man's Band, genaamd, jawel, Turkey Turkey

NaShA

NaShA

24-05-2012 om 22:59

En we mogen weer

naar huis...

Tirza G.

Tirza G.

24-05-2012 om 23:23

Mijn vader

ergerde zich blínd aan het songfestival wat mijn moeder met haar twee dochter en hun glaasje sinas zaten te kijken. Tijdens de puntentelling ging hij altijd de hond uitlaten en als hij dan terugkwam, ging hij met zijn handen in zijn zij voor de TV staan (onder luid protest van ons natuurlijk) en zei na elke telefonische punt-geef-actie: corrupte hoerenbende, dát is het. Eén grote corrupte hoerenbende. En dat voor mijn váder, een intens keurige man. Jaaaaaaaaa, het songfestival is mij dierbaar. Mijn kinderen zeggen het ook al

Tirza

Kaaskopje

Kaaskopje

25-05-2012 om 01:34

Nou klaar weer

Man kan opgelucht ademhalen. Zaterdag geen songfestival op de buis

Tirza (ot)

Tirza, mijn vader was ook een intens keurige man. Haar strak in de scheiding, maatpak, type Godfried Bomans. Hoffelijk en beleefd. Nooit een onvertogen woord kwam er over zijn lippen. Behalve als mijn moeder zijn koffie bracht en er geen lepeltje bij zat. Dan zei hij: moet ik dit soms met mijn pík roeren?

skik

kersenboom

kersenboom

26-05-2012 om 20:09

Ha,ha,ha…skik

wat toevallig zeg. Mijn vader (directeur), nooit onvertogen woord, zei altijd als het lepeltje ontbrak bij de koffie: "Moet ik soms met de achterkant van mijn jongeheer roeren?!"

Kersenboom

Die keurige vaders toch...

skik

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.