Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Even niet meer op het forum

Hallo forummers,

Ik heb nogal radicaal besloten vorige week om even helemaal niet meer te posten - en ook niet meer te lezen.

Ik loop tegen overwerkt/oververmoeid aan en ik merk dat ik het er gewoon niet bij kan hebben. Te veel prikkels en discussie.

Wilde jullie gewoon even laten weten dat ik een tijdje uit de lucht ga, en nog even bedanken/waardering uitspreken voor de prettige uitwisselingen hier. Degenen die ik speciaal zou willen bedanken weten dat ook wel zonder dat ik hun namen hier gaan opsommen...want het zijn er een hele hoop!

Fijne meeting gewenst ook, en tot later.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nou

sterkte en pak die rust. Tot een andere keer weer.

Asa Torell

Asa Torell

31-01-2009 om 12:59

Rodebeuk

Wat fijn dat je het even laat weten, zodat we je niet zomaar missen en ons zorgen maken. Dat laatste natuurlijk toch wel een beetje overigens want het klinkt niet zo leuk hoe het met je gaat. Veel sterkte en snelle verbetering gewenst dus! Ik zie er naar uit dat je weer terug bent.
Groeten Asa

reina

reina

31-01-2009 om 13:08

Tot later

En sterkte

Sancy

Sancy

31-01-2009 om 13:54

Tot ziens

Neem de tijd voor jezelf, en zorg dat je weer boven jan komt, ok?
Beterschap!

Tinus_p

Tinus_p

31-01-2009 om 15:34

Sterkte

Tot ziens!

Amarins

Amarins

31-01-2009 om 15:52

Alle goeds

Sterkte Rodebeuk, dit klinkt niet fijn. Herkenbaar, ben zelf net weer op de rails, en inderdaad, terug naar de basis, naar jezelf, doe jezelf niet tekort door alleen te blijven doormodderen. Tot later, ik hoop je mooie bijdragen over niet al te lange tijd weer te zien verschijnen.

Guinevere

Guinevere

31-01-2009 om 16:01

Lekker relaxen

Rodebeuk, kom maar even lekker tot jezelf (zonder ons). Tot later!

Tot later!

Verstandige zet. Tot later!

Temet

Tirza G.

Tirza G.

31-01-2009 om 20:04

Nou

meid toch. Wat attént om dat even te laten weten, tjonge. Ga nóu maar eens een poos(je) aan jezelf denken!!!

Tirza

Inderdaad

wat attent dat je dat hier even neerzet!

Sterkte ermee en tot ziens!

Carp

Carp

31-01-2009 om 21:50

Ja idd heel attent

Heel attent dat je dat hierneerzet. De regelmatige bezoekers zullen dit zeker waarderen. Ik dus ook ( meer meelezer dan schrijver)

Sterkte, en ik hoop dat je al deze steunbetuigingen nog leest.

Groet Caro

rodebeuk

rodebeuk

31-01-2009 om 22:12 Topicstarter

Ik gun mezelf inderdaad

..om vandaag en morgen nog even jullie reacties te lezen.

Ik was hier al een week helemaal niet meer geweest. De rust beviel me, minder afleiding op mijn werk. En ook niet dat rotte gevoel als iets heel anders opgevat werd dan ik bedoeld had.

Nu zit ik alweer te aarzelen of ik het zo goed geformuleerd heb. Haha! Ik ga snel naar bed.
Bedankt allemaal voor het reageren.

Tihama

Tihama

31-01-2009 om 23:26

Sterkte

rode beuk. Leg vooral de komende TIJD alle prioriTEIT bij jezelf.

liefs

Tihama

krin

krin

31-01-2009 om 23:52

Missen

Ik zal je altijd weloverwogen en warme woorden missen! Gun jezelf alle rust die je nodig hebt.

Kaaskopje

Kaaskopje

01-02-2009 om 02:33

Sterkte

Neem de tijd

Petra-

Petra-

01-02-2009 om 12:18

Rodebeuk

Jammer, maar hopelijk tot gauw. Zorg goed voor jezelf!

Sterkte

ik hoop dat het snel beter met je zal gaan.

groetjes van Purk

tonny

tonny

01-02-2009 om 13:03

Alle goeds rodebeuk!

Je hebt groot gelijk dit besluit te nemen.

Alle goeds!

Tonny

Jujube

Jujube

01-02-2009 om 13:59

Hey rodebeuk

Rodebeuk, ik wens je alle goeds en veel rust! Wie weet kom ik je bij warmer weer eens tegen in de bouwspeeltuin of zo...(hopelijk herken ik je dan, want ik heb je maar 1 maal gezien...)
Probeer veel te relaxen en geniet lekker van je gezin.
Groet,
Jujube

rodebeuk

rodebeuk

01-02-2009 om 19:56 Topicstarter

Bouwspeeltuin

Ik liep vandaag door jouw wijk Jujube, en het was helemaal leeg op straat! Zo koud was het. Een paar schaatssporen bij de derde L (bij het hondenuitlaatpunt). Dus die bouwspeeltuin dat zal nog even duren... een paar graden erbij. Ik heb een grijze lok in mijn haar en twee zoontjes. Misschien genoeg om me te herkennen.

En de anderen: tot later!

Rodebeuk

Ik kan niet anders dan me van harte bij voorgaande sprekers aansluiten: ik vind het jammer, maar leg vooral de komende tijd àlle prioriteit bij jezelf. Heel verstandig om een tijd van het forum weg te blijven, maar weet wel dat ik blij zal zijn je weer te zien als je daar weer aan toe bent!
Sterkte en tot ziens.

Bastet

Bastet

02-02-2009 om 07:47

Sterkte!

Ik wens je veel sterkte en rust,en hopelijk tot snel alhier!
Groetjes,Bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.