Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Faith

Faith

03-12-2008 om 22:48

Even over mannen (leuke) (niet je eigen)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tihama

Tihama

04-12-2008 om 18:39

Mirabelle

Bedankt voor de tip. Net even imdb gekeken. Geweldige tearjerker zo te zien.

Ik ben dol op romantische films. Notebook, Just like heaven, Lake house (Keanu Reeves), Premonition (Julian McMahon), How to loose a guy in 10 days (Matthew McConaughey), Kate and Leopold (Hugh Jackman), Brokeback Mountain (Heath Ledger). Ik zat een keer met wat collega's (allemaal mannen) over films te praten. Toen zei een collega:'Jee, jij kijkt net naar films als mijn vrouw: het gaat er alleen maar om wie de mannelijke hoofdrol speelt'. Ja, natuurlijk, what else (oja, díe ook natuurlijk).
Meer tips zijn trouwens welkom.

Tihama

julian 's mama

julian 's mama

04-12-2008 om 19:38

Man van tooske breugum

Hoe heet hij ook weer
google google

jaaa Bastiaan Ragas
aantrekkelijk figuur is dat!

costa

costa

04-12-2008 om 20:00

Roef

Ik vond Roef Ragas (overleden broer van Bastiaan) zo leuk en zo'n mooie stem!!
Jeroen willems vind ik ook heel aantrekkelijk (en ook weer, die stem....).
Nog wat looks en stemmen: John Waite en op nummer één blijft voor mij Jon Bon Jovi!

Petr@

Petr@

04-12-2008 om 20:03

Alex o'loughlin

krijg ik kriebels van in mijn buik ))
Hij speelt de vampier-detective in Moonlight.

Een link voor Tonny: http://www.wallpaperbase.com/wallpapers/celebsm/alexoloughlin/alex_o_loughlin_2.jpg

Johnny Depp en Orlando Bloom zijn ook niet te versmaden...

Toen ik nog een puber was

vond ik nog veel meer mannen leuk. De zanger en gitarist van Extreme, die man uit "papa, don't preach" van Madonna, Axl Rose, Tico Torres van Bon Jovi...
Maar als ik zie hoe die mannen er nu uitzien vraag ik me toch af waar het mis gegaan is

Oh ja, Iertje, Dennis van der Geest, heerlijke man. En Richard Gere inderdaad, ook zo leuk.
Ehm, Cobi, is Richard Gere ooit niet grijs geweest dan? (Hm, ik voel me erg jong nu, en niet op een positieve manier )

Stem

De stem van Steven Seagal vind ik ontzettend lekker klinken. Ik hoef de beste man er alleen niet bij te zien.

Was dat maar waar

Nee hoor Cobi, ik kwam niet verder dan staren naar dat andere tafeltje.
Groet,
Miriam Lavell

Asa Torell

Asa Torell

04-12-2008 om 20:58

Hee hij is nog helemaal niet genoemd

hier een George Clooney fan. (ben wel al lang niet meer naar de film geweest, in de laatste die ik zag (syriana) was ie wat dikkig en minder sexy, dus weet niet hoe het nu is).
Richard Gere vind ik daarentegen brrrrrr. En Twan Huys is door Opzij ook al tot lekkerste man van NL gekozen, maar dat begreep ik ook al niet. Moet daarbij wel weer zeggen dat ik nooit tv kijk dus hem alleen van foto's ken.

Richard gere en george clooney

Ik heb even zitten googelen en inderdaad wat foto's gevonden waarop hij donker haar heeft. Staat me vaag iets van bij dat ik An officer and A gentleman wel eens gezien heb. Vind hem trouwens met grijzend/grijs haar leuker.

George Clooney is al een paar keer genoemd toch? Volgens mij heb ik hem zelf nog genoemd, Asa.

Lynna

Lynna

04-12-2008 om 21:33

Colin firth, maar ook mijn huisarts

Colin Firth is mijn allergrootste held, maar dan moet hij wel de arrogante, zwijgzame man spelen en niet lachen zoals in Mamma Mia.

Helaas heb ik ook een filmsterrenhuisarts, hij is zelfs een tijdje in een televisierubriek geweest. Begrijp ik wel, het is echt een hele mooie man. Uitstrijkjes doet gelukkig zijn vreselijk aardige assistente

Petra-

Petra-

04-12-2008 om 21:37

Hier ook een huisarts

niet mijn eigen gelukkig, maar kom hem nog wel eens tegen. En hij is echt leuk!

Manus

Manus

04-12-2008 om 22:06

Mijn tandarts

Vreselijk leuke & aantrekkelijke man. Alleen lastig dat je dan de hele tijd met je mond open zit...
Verder laat Val Kilmer het ook wel kriebelen...

Manus

Faith

Faith

04-12-2008 om 22:23

Leuk!

Wat leuk al deze reacties. Wie ik nog niet tegen ben gekomen, maar vorige keer toen dit draadje liep wel: Alan Rickman. vooral als hij een bepaald accent nadoet, je kunt me bijna opdweilen. Vreemd toch... Faith

Asa Torell

Asa Torell

04-12-2008 om 22:37

Klopt esmee

Ik las helemaal niet goed!

Diederik van vleuten

Die vind ik woest aantrekkelijk

He, ik heb ook een leuke huisarts!

Dat was ik even vergeten. Eerst een wat oudere, die helaas een paar jaar geleden is overleden. Zijn praktijk is overgenomen door een leuke jonge vent, in dezelfde leeftijd als wijzelf en ook met jonge kinderen. Niet alleen een aardige man en zeer begripvol bij zieke kindjes (want weet hoe het werkt, ook bij hem thuis) maar dus ook heel charmant.

Mmmmm.... zou het over dezelfde huisarts gaan? Ik durf eigenlijk geen naam te noemen...

Linda

Rembrand

Rembrand

05-12-2008 om 13:23

Geen leuke huisarts.

Mijn huisarts is wel aardig, maar knap absoluut niet.
Mijn tandarts is absoluut mijn type niet. Te jongensachtig.
M.

Faith

Faith

05-12-2008 om 13:46

Patrick dempsey

Jawel, is al wel genoemd, natuurlijk een lekker ding, maar volgens mij zonder gezichtsbeharing meer het type watje ofzo.
Ik heb ooit een accountant gehad waar ik zo van onder de indruk was... heb eens koffie over zijn nette pak gegooid. Ik heb een behoorlijke crush voor mooie mannen in pak....owie!
Faith

Tandarts

de tandarts is wel een leuke vent maar alleen al het idee dat hij tandarts is, is wat mij betreft funest voor iedere vorm van aantrekkingskracht die hij uit oefent. Ik ben veel te bang voor de tandarts om hem aantrekkelijk te kunnen vinden.

Faith

Faith

05-12-2008 om 13:51

Enne

TJa, Kevin Costner, hij van Die Hard en ook Paul Witteman, allemaal leuke mannen, volgens mij. Faith

mammie2

mammie2

05-12-2008 om 14:01

Huisarts (ot)

de broer van een vriendin heeft geneeskunde gestudeerd. Hij ziet er vrij leuk uit. Op een gegeven moment vroeg hij aan een vrouw of ze zich uit wou kleden. Ging ze een halve striptease voor hem uitvoeren.

Hij heeft ook een keer stage gelopen bij een verpleeghuis. De directrice vertelde hem dat ongewenste intimiteiten met patienten absoluut niet toegestaan waren, "maar" voegde ze eraan toe, "met het personeel is dat een ander verhaal" en gaf hem een vette knipoog.

Ik heb sindskort ook een sexy tandarts bedenk ik me net. Ik ben een gezegend mens. Ik moet misschien toch de tanden van de kinderen een beetje minder gaan poetsen.

ayla

ayla

05-12-2008 om 14:06

Knappe gyn

en dat is iets wat je helemaal niet wilt ;-(

reina

reina

05-12-2008 om 18:09

Wat ik leuk vind

Ik hou van jongensachtige mannen, dat kun je nog zijn op je 60e , maar wel iemand met háár, ik knap nl. onmiddelijk af op een kaal hoofd.

reina

reina

05-12-2008 om 21:45

Lidwientje

Dan zullen wij nooit op dezelfde man vallen Enne, mijn man (51) is nog steeds tamelijk jongensachtig, maar ik vind hem niet grotesk En gelukkig ook geen aanleg tot kaalheid tot nu toe! Kaal worden is nog tot daar aan toe, maar kaal scheren... NEE!

Guinevere

Guinevere

06-12-2008 om 11:15

Ok, ik beken

De laatste tijd heb ik toch zó'n ontzettende voorkeur voor mooie zwarte mannen! Nooit gehad, en opeens zit ik dom te grijnzen naar mooie Surinamers. Ghanese mannen zitten ook hele mooie bij trouwens.
Tja, ik zal mijn eigen man maar eens naar de zonnebank sturen.

Kaaskopje

Kaaskopje

07-12-2008 om 01:59

Ja hiero cobi

Inderdaad wat je zegt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog heel wat afleveringen van Six Feet moet kijken en schrik van je opmerking. Is hij dood??

Mijn favorietjes zijn al bijna allemaal voorbij gekomen....

Nederlandse presentatoren (want daar begon het draadje mee dacht ik: Jeroen Overbeek. Wat een mooie ogen.... om in te verdrinken...!
Alan Rickman. Geweldig, in Sense & Sensibility viel hij me op, wat een type!
En dan nog de badscene met Colin Firth in Pride & Prejudice.... inderdaad, zodra hij begint te lachen is het effect weg! Gelukkig doet hij dat in Pride & Prejudice haast nooit!

Dan nog even op het persoonlijke vlak: verkering gehad met kalende man. Ach ja, het gaat niet om het uiterlijk.... toch?!
Toen het uitging, verkering gekregen met huidige vriendje.... o, wauw, prachtig dik donker haar (ik viel vroeger al op Zorro!) waardoorheen nu wat grijze haren komen. Superleuke kuiltjes als hij lacht. Dubbele kuiltjes als ik een erg leuk grapje maak (wij zijn erg van de woordgrapjes, ik doe mijn best!). Het mooie is dat hij zich totaal niet van zijn eigen knapheid bewust is. Dat vind ik het mooist.
O, sorry, het mocht niet over het manneke thuis gaan he.

En nog een tip voor wie ze net als Tonny niet helder op haar netvlies heeft: Google en dan bij afbeeldingen zoeken.

Hoe zouden knappe mensen/mannen het zelf eigenlijk vinden dat hun uiterlijk ons zo afleidt?

Vonda

Mimoza (ot)

(Sorry even tussendoor: maar de serie Dexter is hier in
Nederland toch nog niet uitgezonden voor zover ik weet?)

Rembrand

Rembrand

07-12-2008 om 15:22

James tupper ( men in trees ).

Geweldig tv serie en geweldig lekkere vent !
James Tupper http://lh6.ggpht.com/lilaliss/R8t-YOZyNSI/AAAAAAAACfk/VdNXXLiaPok/james_tupper.jpg
M.

Rembrand

Rembrand

07-12-2008 om 15:24

Nog meer .

Richard Gere staat bij mij ook op mijn favolijstje.
M.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.