Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Faith

Faith

03-12-2008 om 22:48

Even over mannen (leuke) (niet je eigen)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

07-12-2008 om 15:54

Scarlett.

Enrique is zeker iemand waar ik samen wel eens een beschuitje mee wil eten........

Petra-

Petra-

07-12-2008 om 21:01

Was chris tates

al voorbijgekomen? Ook wel erg lekker!

Ja petra!

Die bedoelde ik, Chris Tates! Zit me al een paar dagen te verbijten op die naam.
Inderdaad, erg lekker

Kaaskopje

Kaaskopje

08-12-2008 om 00:14

Ach heden

het is gewoon ongezond hoeveel mannen ik er leuk uit vind zien.
Ik ben niet zo goed in het opdiepen van leukerds, maar Alan Rickman staat ook op mijn lijstje. Geweldige acteur. Het meest staat me de film Truly, madly, deeply bij.
En hoe kon ik Jack uit Men in Trees vergeten, jemig
Ik vind Chris Zegers overigens ook wel een knappe man.

Tink

Tink

08-12-2008 om 01:01

Zo zeg

Ik kom hier allemaal namen tegen die ik nog niet kende, sommigen zijn zeer de moeite van het googelen waard.

Kaaskopje, kan een heel eind met je mee, maar Ashley Judd is toch echt een mevrouw hoor. Okee, wel een hele mooie

Was Harrison Ford al genoemd? Hij wordt een beetje oud nu, maar in zijn Indiana Jones-dagen... hmmmmm

hemuul

hemuul

08-12-2008 om 10:18

Lidwientje

"Benicio del Toro vind ik ook wel leuk om te zien. Maar dan niet in gecultiveerde versie, ik hou meer van lichtelijk doorleefd. Ik hou ook wel van mannen met de uitstraling van een onopgemaakt bed. Bovendien ben ik bang dat Benicio del Toro de 2m niet haalt, wat hem sowieso al geen kandidaat zou maken "

Misschien toch wel Lidwientje, want Benicio del Toro is nou net een van de weinige filmacteurs met een respectabele lengte.
We hebben een beetje dezelfde smaak, voor mij ook graag lang en niet te gladjes. Ik heb laatst in die categorie een nieuwe ontdekking gedaan, helaas is hij al (veel te jong) overleden: Guillaume Depardieu, de zoon van.

Mirabelle

Mirabelle

08-12-2008 om 10:28

Lengte (ot)

Vlgs de imdb is Benicio del toro 1.88 zie: http://www.imdb.com/name/nm0001125/bio

hemuul

hemuul

08-12-2008 om 10:40

Lengte (ot)

oh dat valt toch een beetje tegen, moet je nagaan hoe klein zijn collega's zijn, als hij met 1.88 al ver boven ze uittorent..

Bastet

Bastet

08-12-2008 om 11:32

Oh dat kan best

37? Oh kan best,ik ben pas 42..)
Bastet

Faith

Faith

08-12-2008 om 15:38

En deze

Ik heb Huub van der Lubbbe nog niet langs zien komen. Of Huub Stapel. Vroeger vond ik Peter Tuinman ook lekker, maar hoe dat kon???? Geen idee. Faith

Emmawee

Emmawee

08-12-2008 om 17:21

Ben ik de enige?

Ik vind Victor Reinier (Vledder in Baantjer) gewoon wel heel geinig en heb ook altij een zwak gehad voor Frank du Mosch. Is dat gek?
Groeten, Maw.

Huub van der lubbe?

Neeeeeee, da's toch echt geen knappe en lekkere vent te noemen. Victor Reinier, daar zou ik nog wel een beschuitje mee willen eten

Faith

Faith

08-12-2008 om 22:30

Tuurlijk

Ik kan me niet voorstellen dat er geen andere vrouwen zijn die Huub leuk vinden (weet het wel zeker eigenlijk).
Hebben jullie die reclame gezien met die jongens , geloof van het parfum van Gaultier. tjonge...
Vanavond weer genoten van Mc Dreamy! Faith

Kaaskopje

Kaaskopje

09-12-2008 om 00:40

Proest

Inderdaad als Chris een zoon van mij kon zijn was ik wel erg vroeg bij. 10 jaar jonger mag toch wel?

Kaaskopje

Kaaskopje

09-12-2008 om 00:40

Afgang

Ashley Judd, afgang. Ik bedoel vast iemand anders, dus aan mij de taak om dat te achterhalen.

Kaaskopje

Kaaskopje

09-12-2008 om 00:42

Huub van der lubbe

Een knáppe man kan ik het niet noemen, maar hij heeft toch wel wat.

Bastet

Bastet

09-12-2008 om 15:08

Cobi

Dat meeeeen je toch niet?Brrr.....
Bastet

Bastet

Bastet

09-12-2008 om 18:58

Cobi

Nou,alles wat je opnoemt...eigenlijk...
Bastet

Bastet

Bastet

09-12-2008 om 18:59

Oh wacht

Ik reageer dus op je mail over Pietertje..
bastet

Cathy

Cathy

09-12-2008 om 19:32

Victor reinier

Victor Reinier vindt ik ook erg leuk, vooral in de film "brief voor de koning"als ridder, met baardje. Mmmmm.
En ook onze huisarts is leuk, grappige pretogen (en hij had vroeger ook nog een baardje, waar ik op val dus)

Emmawee

Emmawee

09-12-2008 om 21:13

Cobi

vziw is de vriendin van Victor Reinier zelfstandig uit het raam gevallen onder invloed van XTC en paddo's. Of hij zijn vrouw heeft laten zitten voor die vriendin weet ik niet, maar we hadden het over uiterlijk toch? Beschuitjes eten doe ik sowieso liever thuis, moet ik zeggen.
Groeten, Maw.

Emmawee

"Beschuitjes eten doe ik sowieso liever thuis, moet ik zeggen"

Eet jij nooit denkbeeldige beschuitjes dan Echte beschuitjes eet ik overigens uitsluitend thuis!

Wat betreft Victor Reinier, inderdaad, we hebben het even over zijn "looks", en niet over zijn buitenechtelijke avontuurtjes.

Suzanne

Suzanne

10-12-2008 om 20:40

Xander en antonio

Xander de Buisonjé en Antonio Banderas dus. X. de B. wel een keertje van erg dichtbij gezien (neeeeeeeeeeee ik was NIET één van die twee dames maar die ziet er in het echie nog mooier uit dan op tv.

mmmm..

mmmm..

11-12-2008 om 13:46

Cobi

Hebben wij dezelfde huisarts soms. haha Heerlijk.

Ook Bas Muijs en Ferri Somogyi mogen er wezen hoor.

Een vriendin van mij heeft weleens met Hugh Grant in het vliegtuig gezeten. Lijkt me ook niet onplezierig.)

Mama2008

Mama2008

11-12-2008 om 20:42

Mmmm

Julian McMahon , een van de acteurs uit Nip Tuck. Aaarg daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten.
Google hem maar eens
Marieke

Euhm...

de badmeester En die andere badmeester mag dan weer in de draad van de juist-niet-leuke-mannen...

Faith

Faith

12-12-2008 om 13:55

Oja

Onze badmeester ook ja, alleen zie ik die alleen in de zomer. Hij is notabene ouder dan ik, maar toch. Aantrekkingskracht zit soms in heel vreemde hoekjes... Faith

Margriet*

Margriet*

12-12-2008 om 22:44

Cobi

"omdat ik ook wel een zwak plekje had voor zijn geile grijns"

Lang voor dat hij zijn buitenechtelijk escapades zo tentoonstelde heeft hij eens een slippertje gehad met een collega van mij in een trein van Frankrijk naar Nederland (en dat is echt waar!). Sindsdien kon ik niet meer normaal naar Baantjer kijken. Maar da's al jaren terug. Die geile grijns zag ik ook maar ik had er toch wat andere gedachten bij... Collega was trouwens een leuke meid die het helemaal het einde vond...

Faith

Faith

13-12-2008 om 10:31

Margriet

Wat spannend. En hoe kijkt je collega Baantjer??

Abby

Abby

13-12-2008 om 18:04

Nor@

Andy Garcia... jaaaaaa....
En Al Pacino in 'Sea of love' (80 nog wat) dat is grappig als die film weer komt. Ab valt voor Ellen Birkin en ik voor Al, zo hebben we allebei wat..
Eigenlijk vind ik Sean Penn ook wel heel aantrekkelijk in de film U-turn, als-ie helmaal de weg kwijt is.
Abby

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.