Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Niny

Niny

02-03-2009 om 11:10

Even zeuren over de postbank/belastingdienst

O wat baal ik van de Postbank! Krijg ik een boete van de belastingdienst voor te laat betalen omdat mijn overschrijving er VIJF dagen over gedaan heeft (voor de goede orde: na vier dagen was het ook nog op tijd geweest). En ik heb al zo'n hekel aan belasting betalen!

En dan zo'n hotemetoot aan de lijn krijgen op de maandagochtend die 'ook alleen maar doet wat haar opgedragen wordt', brr. Het is dat ik mijn dag niet wil laten verpesten, maar het ergert me wel enorm.

Goed, dan ga ik nu maar eens lekker koffie drinken.

Niny

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jaymza

Jaymza

02-03-2009 om 20:12

Ik heb ook postbank, maar als ik iets overmaak staat het meteen op die andere rekening, kwestie ven een seconde. Dus ik begrijp niet dat het zolang duurt.
De belastingen daarentegen......... Vorig jaar begin augustus een bezwaarschrift ingediend en nog steeds geen antwoord. Ja, om de 3 maanden bericht dat ze er nog steeds niet aan toegekomen zijn en extra tijd nodig hebben.

Jaymza

Kaaskopje

Kaaskopje

03-03-2009 om 01:28

Postbank

Ik weet niet of het onderscheid van giro en bank er nog steeds is als je geld overmaakt. Postbank is nu ING en daarmee zou het onderscheid weg moeten vallen lijkt me. Weet iemand dat?
Normaal was/is dat van Postbank naar Postbank snel gaat en van ...bank naar ...bank ook, maar van Postbank naar ...bank en omgekeerd duurt iets langer.
Nou zeur je over die stomme postbank, maar je hebt het ook wel een beetje tot het laatste moment uitgesteld om te betalen. Dat is geen verwijt maar een constatering.

Laatste moment

Ik vind het al knap van Niny dat ze vier dagen van te voren heeft bedacht dat ze de overschrijving op de bus moest doen!

Ik moet zelf altijd aangifte doen voor de btw. En ja, dat gebeurt regelmatig op het laatste moment, want dat is zo'n klusje waar je niet zo snel aan toe komt. Omdat ik internetbankier gaat de overschrijving snel, maar daar houd je dan ook weer rekening mee.

Ik geeft toe, het probleem ligt bij mij. De termijn wordt altijd heel duidelijk aangegeven, dus in die zin kunnen ze het inderdaad niet makkelijker maken.
Het is alleen zo vervelend dat als je ze dan aan de telefoon hebt dat je zo'n reactie krijgt in de trant van 'ik doe ook alleen maar wat me wordt opgedragen'. Over vooroordeelbevestigend gesproken.

Chris

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.