Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Foo

Foo

01-12-2011 om 14:20

Expeditie robinson

Wat denken jullie, gaat de eerste pijl van Sascha er vanavond in of wint toch een van de anderen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lizelot

Lizelot

01-12-2011 om 14:43

Spannend

Mijn zoon zit al heel de week in spanning,we zijn er helemaal klaar voor,zijn favoriet,Patrick, is er al uit,maar nu.........ik denk dat de pijl van Sacha erin gaat.Aan het gezicht van Tanja te zien...het is wel super super spannend.

Ja leuk, de finale

Ik denk dat de kans dat de pijl van Sascha doel treft bijzonder klein is. Die vorige aflevering was gewoon een kwestie van slimme montage

Als ik heel eerlijk ben is Nico het meeste Robinson, met Tanja als tweede. Maar ik vind Nico niet sympathiek en Tanja is me net een beetje te manipulatief (al heeft ze het spel wel goed gespeeld). Sascha mag van mij winnen dus.

Chris

Foo

Foo

01-12-2011 om 15:19

Wij denken

Mijn dochters denken dat hij er niet in gaat. Ze hopen in ieder geval wel dat Sascha wint want hij is de leukste van de 3 die over zijn. Mijn zoon denkt dat hij er wel in gaat maar is eigenlijk voor Niko want hij houdt ook van gamen (sterk argument . Mij maakt het niet zoveel uit, als Tanja maar niet wint. Ik vind haar erg aandachttrekkerig, overdreven en niet sympathiek. Niko vond ik eerst een klier maar hij is aardig bijgekomen. Hij speelt het spel doordacht, denkt spelletjes uit. Hij maakt het dit jaar wel wat leuker want verder vond ik wel erg saai. Een beetje een gespreid bedje. Sascha heeft altijd lol, heeft zich er een beetje doorgezwijnd. Heeft fysiek wat minder meegedaan maar hij heeft wel zonder munten de eliminaties overleefd.

Lizelot

Lizelot

01-12-2011 om 16:04

Tanja,

als Tanja maar niet wint,ik vind dat liegen ,manipuleren ,bedriegen niet beloond mag worden met een overwinning.hierdoor is vind ik haar juist NIET robinsonwaardig.Voor mij is Nico dit jaar DE robinson.
Ik vond het dit jaar wel een leuk ,minder Belgie-Nederland gedoe,dat vond ik vorige jaren erg jammer.

toja

toja

01-12-2011 om 19:09

Patrick

Had van mij wel mogen winnen. Maar nu hij het niet meer kan winnen, mag Nico van mij wel winnen. Tanja hoeft ook van mij niet te winnen, met Sascha heb ik ook geen moeite. Hoe dan ook ik ben erg benieuwd straks!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Lizelot

Lizelot

01-12-2011 om 21:03

Inderdaad p

Ik schrok ervan.....die begin afleveringen was ik al kwijt in mijn geheugen,die complotten daar erger ik me altijd zo aan.
Nu hoop ik dat Sascha z'n eerste pijl inderdaad meteen raak is.

kastanjet

kastanjet

01-12-2011 om 23:09

In belgiƫ

was een tijdje geleden een praatprogramma op tv met een van de deelnemers van ER. Daar werd, zonder het echt te noemen, al wel heel duidelijke aanwijzingen gegeven dat Tanja zou winnen. Ik heb het zelf niet gezien, vriend wel. Dus de laatste afleveringen waren voor ons niet meer zo spannend.

Foo

Foo

02-12-2011 om 14:18

Jammer

Toch Tanja. De andere 2 waren wel sportieve verliezers. En Kastanjet, balen dat het in Belgie al min of meer bekend was, dat maakt het einde toch minder spannend.

Caitlynn

Caitlynn

02-12-2011 om 15:11

Verdiend

Toch vond ik het wel verdiend dat Tanja won, ze heeft het 9 dagen in die grot uitgehouden, erg knap. Ik had het trouwens absoluut een giller gevonden als Sasha in 1 keer raak had geschoten of had gewonnen, de reactie van die andere twee, met hun tactische spelletjes, had ik wel willen zien.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.