Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

jessica 5

jessica 5

26-08-2013 om 23:58

expeditie robinson 2013

Donderdag 29 augustus 20:30 uur bij RTL 5. Dit jaar alleen met Nederlanders. Wie gaat er ook weer kijken?.


Dalarna

Dalarna

02-10-2013 om 08:56

Voorstukje

Ik zag een voorstukje voor morgen en daar leek het inderdaad op dat er nog wat gaat gebeuren na die eilandraad... spannend!

Jesse_1

Jesse_1

02-10-2013 om 15:53

Voorstukje

Ja, ik zag ook een voorstukje. Ik hoop echt niet dat ze het eruit stemmen terug gaan draaien, het hoort nu eenmaal bij het spel!
We zullen het zien

jessica 5

jessica 5

05-10-2013 om 00:52

Spoiler!!

Wat ik al voorspelde en zo meer met mij kwam dus toch uit. Wat zijn die heren toch achterbaks ze gaan er gewoon mee door en arme Jan trapt er ook nog in ook. Gelukkig blijft hij nog even buiten schot. Gelukkig Robbert is er uit, hoop dat hij ook verliest bij het duel. Wat een nare man is dat!.

jessica 5

jessica 5

05-10-2013 om 00:54

Sorry

Dit kan dus niet meer een Spoiler !!!

Dalarna

Dalarna

05-10-2013 om 09:31

Jessica

Dat geeft ook niet, als je het programma nog niet gekeken hebt klik je dit draadje niet aan. Vroeger kon je automatisch in de rubriek de onderwerptitels lezen, en als daar stond: 'Robert eruit' was dat een grote spoiler die je meteen zag staan. Je kon dus niet meer in de hele rubriek lezen

jessica 5

jessica 5

05-10-2013 om 23:21

Dalarna

Dat is waar, je hoeft het draadje niet aan te klikken als je de aflevering nog niet hebt gezien )

Tijgeroog

Tijgeroog

06-10-2013 om 21:58

Spoiler en Robert

Geen last gehad van de spoiler, inderdaad. Ik heb het draadje gesloten gehouden tot vanavond, toen we gekeken hebben.

Inderdaad is gebeurd wat ik al verwachtte. Jammer dat Robert eruit is, ik vind hem wel interessant, maar hij heeft sommige dingen inderdaad niet zo handig aangepakt. Hij gaat heel anders met die rol om dan Paulien. Die past zich veel meer aan aan de groep aar ze in komt en heeft niet echt een eigen mening, is veel meer volgend.
Ik hoop dat Robert het duel wint, ik zou het leuk vinden om hem na de samensmelting weer terug te zien.

jessica 5

jessica 5

07-10-2013 om 01:22

Tijgeroog

Ik vind Robert helemaal niet interessant. Het zou me verbazen als hij dat duel gaat winnen, als het het zelfde duel is wat we de vorige keer hebben gezien, dat weten we dus niet.Hoop het wel, zit niet te wachten op Robert dat hij er weer bij zou zijn bij die samensmelting. Paulien red alleen maar haar hachje en terecht als nieuwkomer, zou ik ook doen.

Charis

Charis

07-10-2013 om 11:12

Paulien

Paulien pakt het anders ook niet zo handig aan. Volgens mij is ze veel te eerlijk en heeft ze het hart te veel op de tong. Dat ze bijvoorbeeld bij aankomst op het eiland vertelde hoeveel extra stemmen ze heeft gepakt ipv de kist met eten was een grote tactische blunder. Ik denk dat ze snel het loodje legt in die slangenkuil.

Sturen wie eruit gaat

Ik ben ook benieuwd of Zimra eruit moet of Robert, maar ik denk dat de makers dat wel kunnen sturen door het soort opdracht. Willen ze Robert eruit dan laten ze ze 10 km hardlopen, willen ze Zimra eruit, dan laten ze exotische dingen proeven en moeten ze zeggen wat het is. Maar gezien de borstomvang van Zimra, verwacht ik dat ze tot de samensmelting wel blijft.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

07-10-2013 om 19:13

HelenaW

Lol. Idd, die borstomvang brengt haar vast een heel eind. Is vooral goed voor de mannelijke kijkcijfers. Mijn man kijkt tegenwoordig ook mee
Al is ze trouwens wel heel weinig in beeld. Volgens mij lieten ze voorgaande jaren veel meer zien van wat er gebeurde op duivelseiland.

Dalarna

Dalarna

08-10-2013 om 09:55

Helena

Vorig jaar had je telkens dezelfde opdracht en dat was de redding van Fayah! Ik hoop dat ze nu dus wel steeds een andere opdracht doen maar als dat niet zo is heeft Robbert geen enkele kans en dat zou ik jammer vinden want ik vind het wel jammer dat hij eruit is. Mijn zoon heeft een boel geleerd over leidinggeven en vooral wat er gebeurt als je het op deze manier doet

Jesse_1

Jesse_1

08-10-2013 om 10:52

Hmmm

Op een of andere manier had ik begrepen dat het steeds dezelfde opdracht zou zijn. Maar misschien denk ik dat wel omdat Zimra ging oefenen op de letters in het alfabet.

Dalarna

Dalarna

08-10-2013 om 11:16

Precies jesse

Zimra heeft natuurlijk ook de serie van vorig jaar gezien, ik hoop dat ze met een verrassing komen maar ik denk het eigenlijk niet....

jessica 5

jessica 5

18-10-2013 om 00:36

Samensmelting

Ik heb weer genoten vanavond. Haha vooral dat "vreten" dat ze deden aan die tafel. Ik zou er misselijk van worden. En die mannen zin weer lekker bezig, arme Kees ( had hij al voorspeld dat het zo zou gaan).

Knurf

Knurf

20-10-2013 om 09:39

jammer

Jammer dat Sanne niet bij de samensmelting zit, ik gunde het haar meer dan Pauline.

En het zou me niet verbazen als de twee intriganten als eerste Jan eruit stemmen ... Hij was wel erg aan het aandringen.

jessica 5

jessica 5

05-11-2013 om 23:27

Jammer

Dat Jan eruit is. En wat was Kees kwaad zeg!. Ben benieuwd donderdag.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

06-11-2013 om 07:56

Idd Jammer

Maar volgens mij was Jan net zo sneaky als Geza en Sef. Wat ik jammer vind is dat Geza zo boos is. Sef was tenminste sportief toen hij zei dat ze Jan er anders ook uit zouden hebben gestemd.
Paulien heeft nu wel wat uit te leggen. En ik moet erg lachen om Zimra. Ze kan volgens mij niet eens zelf een vuurtje maken, maar door al die gedoetjes komt ze nog best ver.

Dalarna

Dalarna

06-11-2013 om 08:29

Dendy

Hoe heeft ze het dan 12 dagen alleen op dat eiland overleefd?

Ik denk dat Paulien zich in de nesten heeft gewerkt, wat is die dom zeg, valt me enorm tegen om je zo te laten gebruiken door Geza want zonder deze actie hadden ze Jan er niet uitgekregen.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

06-11-2013 om 08:52

Dalarna

Ik heb gezien dat ze rijst weekte in koud water om iets te eten te hebben. Weet je nog hoe blij ze was met die knakworsten, omdat je die ook koud kan eten?

Knurf

Knurf

06-11-2013 om 10:35

Geza

ik snap die boosheid van Geza ook niet. Hij en Sef stemden zelf toch ook niet op Hans, ondanks de afspraak met Jan?

Jan stemt niet op Hans, en is dus onbetrouwbaar. Maar Sef en Geza hielden zich op precies hetzelfde moment ook niet aan diezelfde afspraak. Hypocriet.

Tijgeroog

Tijgeroog

06-11-2013 om 11:02

Nee nee knurf

Je snapt het niet.
Inderdaad, jan was fout omdat hij niet op Hans stemde, maar jan was ook door voor te stellen om op Hans te stemmen. Sef en geza waren zo goed om dat ondanks het voorstel van jan niet te doen, dus die treft geen enkele blaam.

Volgens geza tenminste...

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat, die woede van Kees inderdaad. En of er nu definitief twee kampen zijn, op dat dat weer verandert. Hans en Kees konden het goed met elkaar vinden, ben benieuwd of Kees zijn kant van het verhaal uitgelegd krijgt aan Hans of dat Hans geza blijft steunen.

Verder valt het me op dat er dit jaar niet echt vaste groepjes zijn, hooguit duo's. De loyaliteiten slingeren wat heen en weer.
En de uitzendingen gaan alleen nog maar over stemmen, complotten, samenzweringen... Wat er verder gebeurt in het kamp, zoals eten zoeken, vissen, koken, hutten bouwen, honger lijden (ze zouden toch naar een eiland met weinig voedsel gaan? Waarom zaten ze dan gezellig samen watermeloen te eten?)... Ik zie er niets van. Jammer,

Charis

Charis

06-11-2013 om 11:47

Klopt

Nou twitter ik zelf niet maar het schijnt dat de laatste aflevering nogal wat heeft losgemaakt op twitter, waarbij Geza en met name Pauline het moesten ontgelden.

Ik vond Geza ook hypocriet in zijn boosheid, en vond dat Jan ontzettend netjes en rustig bleef. En ik ben het eens met Tijgeroog dat alle complotten en irritatietjes wel heel erg de overhand hebben in de montage. Zou het schelen in het gedrag van de kandidaten op het eiland als het thuispubliek weer mee mag stemmen wie de beste Robinson van het jaar is? Dat al dat tactische gekonkel minder wordt?

Tijgeroog

Tijgeroog

06-11-2013 om 12:01

Ach charis

Dan gaan ze vast weer klagen. Want bedenk dat wij alleen maar zien wat rtl wil dat we zien. Dus dingen kunnen enorm uitvergroot worden, maar er kan ook vanalles weggelaten worden.

Bovendien heb ik een hekel aan thuisstemmen, dan heb je zo'n ellenlange uitzending waarbij je steed opgeroepen wordt om maar te stemmen...

wizzer

wizzer

06-11-2013 om 13:07

mede kandidaten die stemmen

Lang geleden was er ook aan het einde nog een stemming om te bepalen wie de Robinson was. Alle weggestemde kandidaten van na de samensmelting hadden dan nog invloed op wie Robinson werd.

Op die manier wordt eerlijk spel, zonder complotten, aan het einde beloond.

Vertroebelde blik op de werkelijkheid

Je ziet dat de kandidaten een vertroebelde blik op de werkelijkheid hebben nu ze alleen op zo'n eilandje zitten zonder werk, nieuws of afleiding. Dat gedoe omdat iemand eruit gestemd wordt! Ik vind het juist slim om goede mensen eruit te stemmen en er moet elke week iemand weg, dus op wie er ook gestemd wordt, er komt altijd heibel. Ik vind het zeer vermakelijk. Geza, Sef en Jan bespraken steeds dat ze gedrieeen naar de finale zouden gaan, op zo' n toon dat zij dat konden bepalen en dat is iets anders uitgepakt.
Ik heb wel het idee dat ze schoon water in die zwarte drinkflessen krijgen, want ze klagen nooit over dorst, ik zie ze nooit water koken en al zou er een riviertje zijn, dan kan je dat niet zomaar drinken.

En Zimra, die was natuurlijk niet helemaal alleen, er was ook een cameraploegje. Maar ik vind haar erg grappig en knap dat ze het zo lang volhield.

Knurf

Knurf

06-11-2013 om 19:50

Pauline

Pauline vond ik eerder in de serie al niet sympatiek overkomen, dat gezeur tegen Anna Alicia steeds! En als Anna dan haar excuses aanbiedt, nog een keer je gram halen door te zeggen door erover door te zagen. Brrr, ben blij dat ik Pauline's kind niet ben, zal ze tegen haar kinderen ook zo lullig doen als die sorry zeggen?

Dendy Pearson

Dendy Pearson

07-11-2013 om 22:14

Ik vind het prachtig dat Geza eruit is. Mooie aktie van Zimra, had ik eerlijk gezegt niet zo van haar verwacht.
Ik dacht te zien in de beelden van volgende week dat ze ook een komplot gaat maken en dan tegen Hans? Ben heel benieuwd of anderen daar aan mee gaan doen.

Knurf

Knurf

08-11-2013 om 07:22

die Geza

Wel een goede zet van Geza, dat hij op het gevoel van Kees werkte: je mag mij er nog niet uitstemmen want ik ben beter dan Zimra en Pauline dus die horen er eerder uit te gaan ... Dat hield hem bij Jan toch ook niet tegen?

Zimra is slimmer dan we denken!

Dendy Pearson

Dendy Pearson

12-12-2013 om 22:19

edith gewonnen

Nou, daar ben ik blij om. Dat Edith heeft gewonnen.
En zo grappig ook dat al bekend was geworden dat Geraldine zou hebben gewonnen.

Ik vind het wel heel jammer dat Evi stopt. Samen met Ernst Paul was ze toch wel het gezicht van. En ondanks dat ik Nicolette heus wel leuk vind zie ik haar nog niet in dit programma. Nou ja, eens zien hoe dit volgend jaar gaat.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.