Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Emmawee

Emmawee

18-04-2010 om 22:18

Fans van donmclean?

Ik ben er wel dol op, maar een plaatje opzetten is voor mij wel goe genoeg. Ik heb geen zin om morgenavond naar Carré te moeten. Geen oppas ook en vooral geen tijd. Maar misschien is er hier iemand die wel wil?
Zie:
http://link.marktplaats.nl/338838046
En voor het geval ik beticht wordt van dubbel plaatsen, ik ben ook gewoon geïnteresseerd of er hier fans zijn en zo ja, waarom en welk nummer?!
Ik ga volgende week wel naar Boudewijn de Groot. Die zit bij mij in dezelfde bak met jeugdsentiment.
Groeten, Maw.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

19-04-2010 om 08:57

Emmawee

Huh? Zijn het nu jouw kaartjes of die van je zus? Maarre... geen fan van DonMcLean hier en je vraag had ook in het 80-er jaren draadje gekund, past er perfect in

Geweldig

Ik houd wel van Don McLean. Doet me altijd aan mijn vader denken (dat is een yankee). Kan helaas niet.
Overigens Puck, jaren 80?? Toch eerder begin jaren 70!

Nog even

Heb meteen American Pie gedownload en 4 keer achter elkaar gedraaid, totdat peuterdochter piepte: mamma, ik wil die music niet meer!

Leuk ik ging echt even terug naar mijn jeugd, mijn vader draaide het altijd. Echt jammer dat ik niet kan morgen.

Emmawee

Emmawee

19-04-2010 om 16:03

Vanavond!

Sharon, het is vanavond. Maar dan kun je waarschijnlijk ook niet. En inderdaad, het is hartstikke jaren '70 hoor!
Mijn vader draaide het ook altijd en nu draai ik ze ook. Gewoon dezelfde LP's. Op de pick-up! Inmiddels met hier en daar een kraak, vooral inderdaad bij American Pie. Ik ben zelf wel erg fan van "Everybody loves me baby!" en als kind hield ik van "Lalalala love you". Misschien leuker voor je dochter??

Puck, de kaartjes zijn van mijn zus en ik wil er zelf dus geen gebruik van maken om eerder genoemde redenen.
Groeten, Maw.

Oohhh

vanavond, nou had ik beter opgelet (inderdaad je berichtje is van gisteren) dan had ik wel gekund. Daar is het nu een beetje te laat voor.
Ik zal "Lalalala love you" voor dochter draaien, wie weet vindt ze dat wel wat!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.