Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

schaam schaam

schaam schaam

11-07-2012 om 23:51

Ff kwijt

verd* kan mezelf wel voor de kop slaan, zo dom deed ik vanmiddag; ik moets (met de kids in de auto) even snel geld halen voor iets want iemand stond daar op te wachten; rijd ik veel te hard en tot overmaat van ramp.. bijna een kind aan! moest echt hard remmen. Is me nog nooit gebeurt. baal zo van mezelf bah bah.
goede les. ik rijd soms wel wat harder hoor maar nooit echt onverantwoord en allltijd rustig bij oversteekachtige plaatsen, nu dus niet. ik zag haar ook niet volgens mij was ik afgeleid ook nog..
nou ja dat was het.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tanneke

Tanneke

12-07-2012 om 02:48

Yep

Als je zoiets hebt meegemaakt ga je heel anders rijden.Ik in elk geval wel.
Ik heb een vrij hoge auto en zag een keer iemand niet door mijn achteruitkijk spiegel. Bijna een vrouw met kinderwagen onder de auto. Zij begon keihard een woord te roepen dat ik niet zal herhalen, dus ik stond uit reflex door de herrie op mijn rem.
Ik reed veel te hard achteruit. Haast haast.

Het is al een paar jaar geleden,maar ik kijk minstens 5 keer of er echt niemand achter me zit en rij ook nooit meer te hard.Echt heel erg vond ik het.

Schrikken he? En ja, je schaamt je dood. Gelukkid voor allemaal is er niks ernstigs gebeurt!!

naar

naar

12-07-2012 om 11:05

Ach ja

Ik ging op vakantie met oudste zoon boodschappen doen, wilde achteruit rijden toen een man riep 'stop!' - bleek dat jongste naar de auto was toegelopen. Stel je voor dat ik mijn eigen kind had overreden :/

Daarom....

ben ik zo blij met mijn park distance control!! Die piept ALTIJD als er iets achter de auto is. Bovendien heb ik een hele hoge auto, en er zijn dus sowieso veeel te veel dingen die ik ueberhaupt niet kan zien. Paaltjes. maar idd ook een kind of een kat of een hond. Juis omdat ik weet dat er zoveel onzichtbaar is rij ik echt altijd langzaam als ik achteruit ga. En let ik op mijn park distance dinges.

Maar sterkte..schaamschaam. kan me voorstellen dat je je de pip bent geschrokken!

Ingrid

dc

dc

12-07-2012 om 14:30

Positief

Een bijna ongeluk voorkomt misschien wel een echt ongeluk, omdat je zoiets de komende jaren echt nooit meer doet!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.