Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Fietslogistiek


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Adama

Adama

08-11-2012 om 21:23

Ja de grote

Ja neem de grote tweewielbakfiets, daar passen twee kinderen plus tassen in. Of 3/4 kinderen met extra bankje. In de kleine alleen een/twee kinderen of tas. Echt, van de kleine ga je spijt krijgen...

Want je raakt er aan gewend, de bergruimte. Je wil steeds meer meenemen. Zeker als je geen auto hebt! Regelmatig prop ik onze grote bakfiets helemaal vol, met ook nog iets achterop. Paketten naar het postkantoor, een paar tassen met boodschappen, werktassen, kinderen met hun spullen, picknickbenodigdheden...

Het prijsverschil is inderdaad klein.

liora

liora

08-11-2012 om 23:03

Inderdaad grote bak

Ja absoluut, niks aan toe te voegen verder.

Rafelkap

Rafelkap

09-11-2012 om 06:33

Grote bak

Precies, de grote bak. Die werd mij ook aangeraden en wil ik jou ook aanraden. Hele fijne fiets, je fietst zo weg!

Vertigo

Vertigo

09-11-2012 om 08:14 Topicstarter

Ohh..

Ik krijg er helemaal zini n dames, bedankt! Ik heb al een paar jaar amper gefietst ivm steile bergen..
Ik vind het wel een enorm bedrag voor een fiets maar ik heb nog altijd een studentenmindset. Zo'n fiets wordt wel onze 'nieuwe auto'.. En met een nieuwe heb je inderdaad de voordelen van: kwaliteit, garantie, enz.
Man is nog wat skeptisch maar dat gaat vanzelf over

De followme zou ik alsnog wel willen voor achter de stadsfiets, kan zoon ook wat wennen aan de drukte. Of voor langere afstanden.
Het lijkt me zo heerlijk om met ze te gaan fietsen!!

De fietswinkeltip noteer ik ! Ik zag ook 'Amco', kent iemand die?

Fiets = auto

Vertigo, ik denk dat je dat je je bakfiets inderdaad moet zien zoals een ander zijn/haar auto. Dat doe ik met mijn fiets ook. Ik laat m ook elk jaar nalopen, met het idee "da's de 10.000 kilometerbeurt" (of hoeveel dat ook is met auto's)

Ja, het is een smak geld, maar inderdaad, een auto is duurder. Alleen al in aanschaf; over brandstof, verzekering en onderhoud hebben we het dan nog niet eens gehad. Of over de wegenbelasting

Groeten,

Temet

jutter

jutter

15-11-2012 om 22:03

Onderwaterfiets

Deze kindertandem hebben wij gekocht toen onze dochter 4 jaar was. De bak er gelijk bij gekocht met het idee dat dit beter was als wij de fiets zouden verkopen. De gedachte was om tot haar 10 e jaar de fiets te gebruiken. Dit lukte net, ze werd toch wat te groot.
Verkopen is na vervanging van het fietsgedeelte door de bak niet meer aan de orde geweest.
De fiets is ideaal voor de stad, nu als 'auto', met dochter voorop vroeger vooral veilig en goed meefietsen! Met grote fietstassen achterop ook genoeg voor de boodschappen, zelfs met kind achterop.

Kortom heerlijke fiets, aanrader!

Vertigo

Vertigo

16-11-2012 om 20:25 Topicstarter

O jongens

Of; dames.. Het is allemaal te leuk om te kiezen. Ik denk dat ik thursday next maar es ga mailen over de followme en dat we gaan zien hoe het allemaal gaat. En hoe zoonlief zich redt in het verkeer.
Gebied pal voor station zullen we z meker mijden waar nodig.

Die onderwaterfiets icm een bak, dat je kunt wisselen - dat zou perfekt zijn. Zoon zou dat heerlijk vinden!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.