Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Fianna

Fianna

14-09-2011 om 08:51

Fietstocht met thema blauw, help

Vanavond een fietstocht met school. Dacht dat het me eindelijk eens gelukt was iets volledig in de hand te hebben en heb er voor gezorgd dat alle banden op tijd geplakt zijn, de remmen het doen enz. Geen gestress dus, dacht ik.
Kom er net achter dat ik vergeten ben dat deze fietstocht ook een thema heeft (waarom?? om het ons nog moeilijker te maken??). De thema is blauw. Leef je dus uit en wees creatief met blauw. Ik ben alles behalve creatief en mijn man nog minder. Kom niet verder dan iets met blauwe oogschaduw (wat ik niet eens heb) of blauwe schmink (waar heb ik dat ook al weer gelaten...).
Iemand hier wat creatiever dan ik met een leuk en makkelijk uitvoerbaar idee?
Gaat om 3 kinderen van 4 (meisje), 5 (jongen) en 8 (jongen, alhoewel ik betwijfel dat hij er aan mee wil doen . Oja, misschien dreumes, maar die hoeft niet. Ik denk dat mijn man en ik een blauwe spijkerbroek voor onszelf voldoende vinden.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rieke

Rieke

14-09-2011 om 09:02

Tjemig

nou daar zou ik niet te veel moeite voor doen, wat een onzin. Inderdaad spijkerbroek aan iedereen en evt blauwe kledingstukken die je in huis hebt, jas, sjaal oid en dan zou ik het wel goed vinden. Wat verzinnen ze toch allemaal om je bezig te houden.

Blauw

Ik zou het maar blauw blauw laten.
(= er verder maar niet over spreken)

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Blauwe haarlak?

Bij de drogist halen??? Spuit,spuit,spuit en klaar is moeder. Wat kost het....Ik dacht iets van 1,50?
groeten albana

Hanne.

Hanne.

14-09-2011 om 09:48

I-pod?

Alternatief idee: I-pod aanzetten met daarop het lied 'blauw' van the Scene. En dan de volumeknop vol uitdraaien....

Fianna

Fianna

14-09-2011 om 09:52

Blauw

Rieke en Triple, weet je wat het is, voor mij hoeft het ook niet, maar mijn 4-jarige dochter vergeeft het me nooooit als ik haar niet blauw uitdos, zeker niet als andere kinderen er wèl leuk, crea en blauw er bij fietsen.

Blauwe haarlak is wel wat. Zal niks uithalen op haar van zoon van 5, want zijn haar is te donker, maar bij dochter zal het prachtig staan Hopelijk hebben ze het hier bij de plaatselijke Kruidvat.

Fianna

Fianna

14-09-2011 om 09:53

Hanne

Ik vind hem erg leuk Heb alleen geen I-pod en ook niet het nummer Blauw...

toja

toja

14-09-2011 om 09:58

Blauwe ballonnen aan de fiets, strikjes enz. En dochter ook blauwe strikken in haar haar, evt van gewoon cadeaulint. Misschien een blauwe pet voor zoon en klaar...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fianna

Fianna

14-09-2011 om 09:59

Hé toja

Dat vind ik een goeie zeg, blauwe ballonnen! Helemaal niet aan gedacht! Ga ik doen, dank je wel! Blauwe strikken, ook een goeie.

Fianna

Fianna

14-09-2011 om 10:02

Idee

Ik zat maar te denken aan de kinderen in het blauw uitdossen, maar ik moet natuurlijk vooral die fietsen blauw maken!

Crêpepapier

Misschien kun je bloemen maken van blauw crêpepapier of stroken tussen de spaken vlechten. Mijn moeder versierde met crêpepapier altijd mijn fiets met Koninginnedag, dan werd ook het frame omwikkeld. Overigens moet het dan niet gaan regenen, want dan loopt de hele boel uit.

Regen

Dan ga je natuurlijk gewoon in je blauwe regenpak.

Fianna

Fianna

14-09-2011 om 11:32

Silone

Die ik niet heb Als het regent gaan we gewoon niet!

Waar koop je tegenwoordig blauw crepepapier?

Blauwe vuilniszakken!

Die geven niet af en je kunt er prachtig lange stroken van knippen om je fiets te omwikkelen!

Fianna

Fianna

14-09-2011 om 12:52

Bromvlieg!

Je bent briljant!
Ik heb nl helemaal geen tijd om op pad te gaan voor crepepapier. In het winkelcentrum hier zit geen bruna oid. Wel een AH met blauwe vuilniszakken

- bloos-

dankjewel Dat wordt een woensdagmiddag creatief met vuilniszakken.

Fianna

Fianna

14-09-2011 om 13:15

Idd

ja heerlijk! Ik knutsel meteen wat mooie blauwe regencapes van die vuilniszakken, voor het geval dat...

toja

toja

14-09-2011 om 13:40

Je bent er maar druk mee

En ziet het er al leuk uit?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fianna

Fianna

14-09-2011 om 13:46

Nee

ik ben nog niet eens begonnen. Zolang dreumes slaapt kan ik niet eens aan de boodschappen beginnen. Mijn moeder zou langskomen en ik had gehoopt dan even boodschappen te kunnen doen, maar helaas belde ze af omdat ze ziek is.
Dussssss, het wordt een laatste moment, haastklus

Tirza G.

Tirza G.

14-09-2011 om 14:25

Mag je de ap

wel effe bellen om te vragen of ze die vuilniszakken voor je apart leggen. Je zult de enige niet zijn........

Tirza

Fianna

Fianna

14-09-2011 om 21:46

Blauwe ballonnen en vuilniszakken

Dat waren de 2 ingredienten waarmee we de fietsen en het haar van mijn dochter (strikjes gemaakt van strookjes blauwe vuilniszak) hebben opgepimpt. Kruidvat verkocht geen blauwe haarlak, helaas!
Ik moet zeggen dat het eigenlijk heel leuk was om te doen en het was heel leuk om een hele school in het blauw te zien fietsen. Was ook een leuke tocht.
Bedankt allemaal voor het meedenken!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.